Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2005, 12:00
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
we gaan binnenkort een vakantie naar spanje boeken, in principe moet het een leuke zon & zwem vakantie worden in appartementencomplex, smiddags beetje tafeltennissen, zwemmen en s'avonds gezellig uitgaan, kortom lkkr relaxen..
en leuke restaurantjes, aangezien we voor logies gaan ..

nu zou ik niet echt weten welke regio's in spanje leuk zijn, niet TE touristisch of druk zoals Salou, maar toch iets rustiger zoals bijv. Turkije Bodrum als die er al zijn, Portugal is ook een optie overigens..

iemand tips, aanraders? wel uit eigen ervaring aub
Advertentie
Oud 17-04-2005, 12:22
Verwijderd
Ik vind de streek onder Barcelona van de Costa Dorada altijd er mooi. Ik ben er afgelopen zomer geweest, in de plaat Calafell. Dat is een hele Spaanse badplaats. Maar ook een grote boulevard met veel winkels en er zit ook een aardige uitgaansstraat. Daarbij zijn er veel appartementencomplexen.
Voordeel daar is dat er een super goede treinverbinding is naar Barcelona, Tarragona en dan dus ook Salou mocht je daar een avondje willen stappen.
Ik vond het een echte aanrader daar.
Oud 17-04-2005, 17:16
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Anneka schreef op 17-04-2005 @ 13:22 :
Ik vind de streek onder Barcelona van de Costa Dorada altijd er mooi. Ik ben er afgelopen zomer geweest, in de plaat Calafell. Dat is een hele Spaanse badplaats. Maar ook een grote boulevard met veel winkels en er zit ook een aardige uitgaansstraat. Daarbij zijn er veel appartementencomplexen.
Voordeel daar is dat er een super goede treinverbinding is naar Barcelona, Tarragona en dan dus ook Salou mocht je daar een avondje willen stappen.
Ik vond het een echte aanrader daar.
Yup, ik geloof dat ik daar ook ben geweest. Ik zat erg dicht bij Tarragona en ook in de buurt van Salou. Echt een aanrader.
Wij hadden een plaatsje in de buurt waar je mega goed kon parkeren, op een paar meter van het strand. Het was er nooit echt druk en er zaten een paar terrasjes aan het strand. Dat vond ik erg fijn, want van drukke stranden hou ik niet echt.
Oud 17-04-2005, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 17-04-2005 @ 18:16 :
Yup, ik geloof dat ik daar ook ben geweest. Ik zat erg dicht bij Tarragona en ook in de buurt van Salou. Echt een aanrader.
Wij hadden een plaatsje in de buurt waar je mega goed kon parkeren, op een paar meter van het strand. Het was er nooit echt druk en er zaten een paar terrasjes aan het strand. Dat vond ik erg fijn, want van drukke stranden hou ik niet echt.
Inderdaad

daarnaast vond ik het voordeel daar het zandstrand, geen gedoe met kapotte voeten door het grind. De stranden zijn rustig en mooi. Vonden de regio er ook goed verzorgt uitzien. Ben ook rond de Costa Brava geweest waar er voor mijn gevoel toch minder ruimte zit tussen de hotels, het strand, de boulevard etc.
Restaurantjes kan je er prima vinden trouwens. Vaak een goede keuze met soms zelfs Nederlands eten.
Oud 17-04-2005, 21:45
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
Calafell, klinkt goed zoals je het beschrijft, heb je die toevallig online geboekt?
Oud 17-04-2005, 22:06
Verwijderd
Ik heb vorig jaar via Solmar (busorganisatie) geboekt. Dit jaar wilde ik daarheen maar ze hadden het uit het programma gehaald. Ik geloof dat er wel een auto organisatie heen gaat. Moet je maar ff zoeken.
Oud 17-04-2005, 22:46
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
ah oke, thanks anyway..
Advertentie

Regels voor berichten