![]() |
|
ik heb een miniprog geschreven dat een text naar html converteert
het ondersteund *geen* formatting, en ik ben de laatste om te beweren dat 'm perfect is, maar hij werkt wel ![]() k ben van plan meer features toe te voegen hij is geschreven in C het staat op html_maker.c je hebt de volgende file nodig om de zooi te compileren: parser.h waarom ik dit hier post... niet om te horen dat 'm zo geweldig is iig, want dat is 'm niet ![]() eerder zodat andere mense t in konden zien, en verbeteringen/bugs opnoemen, zodat k er ook nog wat van kan leren ![]() licensie? doe maar iets van GPL ofzo ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
nee
![]() ik wil mss wel over m'n hart strijken en linux-x86 binary maken, maar een windows binary is me teveel werk ![]() (hier kom ik mss nog wel op terug) installeer a): een OS dat *wel* met een c compiler komt ![]() b): een C compiler en/of IDE, zoals dev c++ . voor de grappenmakers die t willen testen: (binary file) < (input file) > (output file) bvb. a.out < command.txt > command.html dit is de simpelste I/O die je kunt krijgen, maar ik weet eigenlijk niet hoe een fatsoenlijke file I/O op te zetten ![]() en ja, ik weet dat je main een aantal argumenten mee kunt geven, die je als file pointers kunt gebruiken, maar ik heb hier alleen maar problemen mee gehad edit: linux x86 binary gecompileerd tegen slackware 10.1, zou moeten werken op ieder redelijk modern systeem ![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 19:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
ok, bedankt
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk, helemaal optimaal is het niet. Citaat:
Code:
d = calloc(a, sizeof(char)); Code:
char d[a]; ![]() en nog iets. de code voor 'n tab is toch \t? bedankt iig ![]() edit: toch een windows binary! ![]() http://home.kabelfoon.nl/~bwiegm/test.exe en: hoe maak ik in vredesnaam redelijk netjes een tab in dat ding ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 16:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() btw, de windows binary is achterhaald - de nieuwstee versie ondersteund tabs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 23:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de huidige versie ondersteunt dat iig wel ![]() *en ook de laatste versie, voorlopig* het enige wat ik een beetje jammer vind is dat op deze manier geen support voor formatting in te bouwen is op een relatief schone manier, en dat kon de andere versie weer wel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 |