Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Als je een verhaal plaatst kun je zowel positieve als negatieve reacties verwachten, ieder zijn mening. En ach, waar ligt de grens tussen opbouwende en afzeikende kritiek?
![]() Ik vind je begin best oké, maar je middenstuk verliest de kracht die je op het einde wel weer terug ziet. Zinnen als: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder ben ik niet zo dol op overdreven veel puntjes achter elkaar, dat staat een beetje slordig en storend, als je begrijpt wat ik bedoel.......... ![]() Waarom gebruik je hierbij: Citaat:
Citaat:
Verder vind ik het wel oké, niet bijzonder grappig, geen bijzonder mooi taalgebruik, maar wel origineel. ![]() Nijn*
Laatst gewijzigd op 19-04-2005 om 14:10. |
![]() |
||
Citaat:
De titel moest ook eigenlijk Nederlands zijn, maar dat paste niet in de titelbalk. Hij staat er wel bij (in de inleiding). Die andere titel kan ik (volgens mij) toch niet meer wijzigen, dus.... Ik had idd gekunnen, maar het was min of meer in spreektaal, vandaar...
||
Citaat:
![]() Mja, oké... Het staat niet zo mooi, dat 'k
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Leuk verhaal en een origineel idee. Alleen zou ik dat van (pardon, moest even lachen) en (dikke tranen) weglaten.
Waarom schrijf je hierna niet over een Ridder die de Prinses wil bevrijden en daarom een op zoek gaat naar een Draken Ei?
|
Leuk verhaaltje. Niet heel sterk, maar ik vond het wel schattig. Dat pardon ik moest lachen vond ik juist wel grappig. Ehh, ook vind ik dat het wel langer mag, anders is het ook zo'n krom einde. Ik weet niet of je dat van plan was (ben lui, ga niet alle posts doorlezen).
Tja, je moet wel erg je best doen of er iig humor in stoppen wil je dit tot een geslaagd langer verhaal maken, want dit begin zo nog een paar pagina's doorschrijven, ik bedoel in die stijl, wordt wel snel vervelend. Probeer dus je humor er op los te laten, maar niet te geforceerd, want dan krijg je van die rare dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hangt af van mijn inspiratie.
|
![]() |
Leuk, erg leuk. Kan om sommige stukjes erg laggen, het is goed geschreven, maar ook ik zeg dat je na(sorry even laggen) met het haakjes-gekut moet nokken: het ontziert gewoon te erg. Verder niets dan positieve woorden, ik kan dit soort creativiteit erg waarderen, het geeft weer een andere kijk op verhalen, wat ik altijd wel leuk vind
![]()
|
Verwijderd
|
Toen iemand dat zei van misschien een ridder die een ei gaat zoeken enzo, dacht ik leuk, maar toen ik daarna las dat iemand zei dat het misschien wel erg saai ging worden, een paar bladzijden in diezelfde stijl, was ik het daar ook weer mee eens.
Kortom; een post waar je helemaal niets aan hebt! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 | |
Films, TV & Radio |
favo film uitspraak Insatiable | 167 | 22-04-2003 02:54 | |
Films, TV & Radio |
filmlijst dopehead | 70 | 08-10-2002 10:15 | |
Films, TV & Radio |
welke films heb je? empyrian | 49 | 27-08-2002 01:39 |