Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 18:34
Verwijderd
Ik heb het nog nooit gedaan ben het ook niet van plan ofzo

en zo ja wat voelde je en hoe ging dat nou??
ben ik eigenlijk wel benieuwd naar?!
Advertentie
Oud 13-06-2002, 18:49
CryperA
CryperA is offline
opgeroepen..nee..contact..ja
Oud 13-06-2002, 20:42
Verwijderd
Opgeroepen, ja. Contact, nee.
Oud 13-06-2002, 20:45
Yule
Yule is offline
hey CryperA, zou je ons wat over dat contact kunnen vertellen ? ben wel geintereseerd

(niet dat ik van plan ben op te roepen, geloof in ze, respecteer ze, en wil ze graag ontmoeten, maar niet nu, mij te gevaarlijk...)
Oud 13-06-2002, 21:53
Verwijderd
Ik had na het overlijden van mijn vader wel contact met 'ze'. ook met mijn vader, nu, een tijdje later, heb ik dat niet meer. Wat ik ergens best jammer vind.

Maar dat contact heeft me aardig vaak uit dipjes oid gehaald.
Oud 14-06-2002, 21:20
ZeroLogic
ZeroLogic is offline
Ik hoef ze vaak niet eens op te roepen ik kan ze aan voelen en heb al twee keer contact gehad en ik ga ze ook niet oproepen
want ik ken de consequenties.
Oud 15-06-2002, 01:21
Skrewdriver
Skrewdriver is offline
oproepen: ja

Wel eens niet zo jofel afgelopen: ja!

Kijk uit dus
Oud 15-06-2002, 09:04
Hukkie
Hukkie is offline
Vertel ! *schieuwnierig*
Oud 15-06-2002, 11:33
Yule
Yule is offline
mij wil et ook weten, vertel vertel
Oud 15-06-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
ZeroLogic schreef:
Ik hoef ze vaak niet eens op te roepen ik kan ze aan voelen en heb al twee keer contact gehad en ik ga ze ook niet oproepen
want ik ken de consequenties.
Voelen kan ik ze ook wel, maar ik kan niet echt contact meer maken (alhoewel ik dat de laatste tijd niet geprobeerd heb).
Oud 15-06-2002, 13:25
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Vreemd dat veel mensen hier zeggen dat ze contact met geesten hebben gehad maar verhalen vertellen ho maar! Wees dan ook zo dapper dat je er iets over verteld aangezien wij benieuwd zijn.
Oud 15-06-2002, 13:40
Verwijderd
ik heb het wel geprobeerd maar het lukte niet.
Oud 15-06-2002, 15:26
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Vreemd dat veel mensen hier zeggen dat ze contact met geesten hebben gehad maar verhalen vertellen ho maar! Wees dan ook zo dapper dat je er iets over verteld aangezien wij benieuwd zijn.
ja.....

iedereen zegt a maar geen b

*dit was weer een slechte post van mij*
Oud 16-06-2002, 21:12
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
Yule schreef:
hey CryperA, zou je ons wat over dat contact kunnen vertellen ? ben wel geintereseerd

(niet dat ik van plan ben op te roepen, geloof in ze, respecteer ze, en wil ze graag ontmoeten, maar niet nu, mij te gevaarlijk...)
Ghehe okietokie

Sja, opzich zijn het er teveel om te vertellen aangezien het ondertussen een normaal onderdeeltje is geworden.
De eerste keren dat ik zo een geval meemaakte was toen ik 13 was, met een persoon die ik gekend had toen ik jong was die zichzelf opgehangen had.
Niet echt positief. Mijn opa was erook bij betrokken in die situatie (ook dood) en af en toe 'zag' ik hen tegelijk in mijn kamer staan, te ruzieen. Om een ontzettend verhaal in te korten, ging het eens te ver en in die tijd ontmoette ik een vrouw (nu mijn beste vriendin) die veel ervaring had met spiritisme, en ik belde haar gelijk op. Zij was gelijk gekomen en heeft hem verdreven, Ze vertelde me dat ze de naam Johannes doorkreeg, ik had geen idee.

Na een paar weken ging ik naar het graf van mijn opa waarop stond Marines J.J. Ik vroeg aan me moeder wat die J's betekende, wat blijkt: Johannes Jan. De naam die Brigit (die vrouw) doorkreeg

Maar daarnaa heb ik alleen maar positieve ervaringen opzich, zo heb ik iemand ontmoet, ik had een rozenkrans gekregen van mijn moeder, die zij weer had van haar moeder die hem gevonden had op straat. Ik had dat ding nauwelijks bekeken, en hing hem op in mijn kamer. Die avond kwam er dus iemand langs, ik vroeg haar naam en na een tijdje kreeg ik Jeanette door. (Iedereen zegt altijd dat je naar namen moet vragen, maar nooit had ik ook echt gelijk een naam gekregen). Ik opschrijven...de volgende ochtend bekeek ik de rozenkrans..wat staat er achter op... J. Hager.

Sja ik ben ervan overtuigd dat Jeanette de 1e eigenaar was van de rozenkrans, nu kun je ook zeggen dat het toeval is dat haar naam met een J begon, misschien is het zo, maar ik ben ervan overtuigd dat dit geen toeval is

Verder heb ik wel soms nog dat als je bij iemand anders slaapt ofzo dat er soms vervelende zitten die je proberen bang te maken, en thuis soms ook nog, maar dat is een kwestie van gelijk wegjagen.

Voordeel is dat je heel wat meer aan 'geesten' hebt naar mijn idee aangezien ze een stuk eerlijker zijn als de medemens, aangezien ik bijna niemand ken die eerlijk is, en soms is het echt gezellig. Mijn moeder kijkt ook niet raar op als ik naar beneden kom en zeg dat er iemand langsgekomen is, ze kent de situaties zelf ook

Lange post maja
Oud 16-06-2002, 23:40
Yule
Yule is offline
Cewly, thx dat je dat wilde delen CryperA...kan wel wat info over geesten gebruiken. Wat is trouwens jullie mening of geesten in et algemeen ? hoe zie je ze ? posi of juist heel nega en gevaarlijk ?

Ik denk dat CryperA gelijk heeft, met dat geesten beter zijn dan de standaard medemens (althans, eerlijker, maar ikzelf maak er beter van ) Anyway, ik zie geesten niet as iets slechts, maar juist iets goeds. Ik respecteer ze, en ben ervan overtuigd dat ze meer "gaven" hebben dan de mens op et moment, maar dat wil niet zegguh dat ze die voor slechte dingen gebruiken. Ik denk dat as je geesten met respect behandeld, ze betere contacten zullen dan dan een mens. Ben dus eigenlijk heel posi over ze, en zou ook zo graag met geesten samenleven (voor de lolbroeken hier, neej, ik wil niet dood om zo sneller bij ze te komen ) Maar ik zie nooit geesten...weet iemand wrom niet ? wrom komen ze niet bij mij ?

(post weer lang genoeg slap geluld ? denk et wel he )
Oud 17-06-2002, 11:05
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
CryperA schreef:

(...)
En hoe krijg je die namen dan door? Zeggen ze die? Telepathiseren ze het? Of schrijven ze het op? Of laten ze het weten via zo'n glaasje?
En waarom moet je altijd de naam vragen? Het is toch een ziel die niet meer verbonden behoort te zijn aan het lichaam?

Als je boeddhist bent, kan dat sowieso niet Want je bent over en over ge incarneert; dan zou je dus heel veel namen moeten hebben

Gatara
Ps.: weet je al wat voor een persoon die "Jeanette" Hager is? Toen ze nog leefde?
Oud 17-06-2002, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Misschien moeten ze de rest van hun verhaal nog verzinnen...

Ok, ik word verbitterd hier
Oud 17-06-2002, 12:43
Stigmata666
Stigmata666 is offline
opgeroepen, nee, contact, nee

van plan? nee

wees ervan overtuigd waar je mee bezig bent als je het gaat doen
Oud 17-06-2002, 12:51
Yule
Yule is offline
hmmm....opgeroepen : neej
Zou wel willen, maar ga ze niet oproepen, ben ik niet toe in staat denk ik...althans, wel toe in staat, maar niet ervaren genoeg voor ofzo, te veel risico, wil niet iets fout doen....maar wil er wel es gewoon zo 1 zien...
Oud 17-06-2002, 12:53
gurkeltje
gurkeltje is offline
ik weet niet of ik het heb gehad ofzo, maar ik heb wel atlijd het gevoel dat ik ook kan praten met anderen die ik niet ken ofzo. Of dan lig ik in bed gewoon alleen en ik lig me kut te voelen en dan voel ik gewoon zoiets om me heen zitten dat me troost ofzo. En ik heb wel het idee dat ik contact heb gehad met mijn Peet oom die onlangs is overleden. Maar toch. Ik heb ze nog nooit gezien.
Oud 17-06-2002, 17:35
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
Gatara schreef:

En hoe krijg je die namen dan door? Zeggen ze die? Telepathiseren ze het? Of schrijven ze het op? Of laten ze het weten via zo'n glaasje?
En waarom moet je altijd de naam vragen? Het is toch een ziel die niet meer verbonden behoort te zijn aan het lichaam?

Als je boeddhist bent, kan dat sowieso niet Want je bent over en over ge incarneert; dan zou je dus heel veel namen moeten hebben

Gatara
?
Nee zo bedoel ik het niet dat je het altijd MOET vragen, maar persoonlijk vind ik het wel zo fijn om te weten wie er tegen me aan het 'praten' is. Die namen kreeg ik vantevoren nooit door, maar ineens kwam die naam in me op en gelijk schrijf ik het dan op, voor het geval ik zoiets zou vergeten.

Sja ben geen boeddhist maar geloof wel in de vele keren dat wij gaan incarneren, en je hebt opzich wel een punt Maar misschien is dat leven met die rozenkrans een van haar laatste geweest, op dit moment, en wilde ze me zo duidelijk maken wie ze was?

Citaat:
Ps.: weet je al wat voor een persoon die "Jeanette" Hager is? Toen ze nog leefde?
Nee dat weet ik niet
Oud 17-06-2002, 17:41
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
Yule schreef:
Wat is trouwens jullie mening of geesten in et algemeen ? hoe zie je ze ? posi of juist heel nega en gevaarlijk ?

Ik denk dat CryperA gelijk heeft, met dat geesten beter zijn dan de standaard medemens (althans, eerlijker, maar ikzelf maak er beter van ) Anyway, ik zie geesten niet as iets slechts, maar juist iets goeds. Ik respecteer ze, en ben ervan overtuigd dat ze meer "gaven" hebben dan de mens op et moment, maar dat wil niet zegguh dat ze die voor slechte dingen gebruiken. Ik denk dat as je geesten met respect behandeld, ze betere contacten zullen dan dan een mens. Ben dus eigenlijk heel posi over ze, en zou ook zo graag met geesten samenleven (voor de lolbroeken hier, neej, ik wil niet dood om zo sneller bij ze te komen ) Maar ik zie nooit geesten...weet iemand wrom niet ? wrom komen ze niet bij mij ?

(post weer lang genoeg slap geluld ? denk et wel he )
Zoals ik al zei zijn ze veel eerlijker, maar net zoals de mens heb je er ook zwaar irritante tussenzitten (degene die bv. zelfmoord gepleegd hebben) en zo voor hun lol mensen die ervoor openstaan een beetje gaan vervelen. Maar ja, aan de andere kant is het ook weer fijn, want je weet dat je nooit alleen bent, en als ik het zo bekijk, dit leven is maar een klein deel van alles wat er nog komen gaat, en net zoals jij zou ik ook willen dat ik alvast gezellig samen met ze kon zijn en ze ook echt kon aanraken en echt zien zoals ik andere mensen zie. (Laten we samen gaan verhuizen )

Ik zie ze niet als dat ze meer gaven hebben ofzo, zij zijn ook maar ex-mensen en hebben toevallig na langere tijd meer wijsheid gekregen die ze kunnen gebruiken.

Laatst gewijzigd op 17-06-2002 om 18:05.
Oud 17-06-2002, 23:47
Yule
Yule is offline
(verhuizen ? is goed, waar gaan we heen ??? )

Weet iemand wrom die geestjuhs nooit bij mij zijn ??
Oud 18-06-2002, 18:54
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
Yule schreef:
(verhuizen ? is goed, waar gaan we heen ??? )

Weet iemand wrom die geestjuhs nooit bij mij zijn ??
Met zun 2en naar de geestenwereld toe

Misschien omdat je er niet voor openstaat..of je wil tegraag (en teveel willen versloomt alles), dus denk ervoor openstaan en het je laten overkomen het beste is?

En ff off: Kom je naar Weert hebt ik gehoord?
Oud 18-06-2002, 19:04
lacyra
lacyra is offline
Citaat:
CryperA schreef:
opgeroepen..nee..contact..ja

psies wat ik ging zeggen!
Oud 18-06-2002, 21:15
Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Ik wil het wel eens proberen maar iedereen waarschuwt ervoor en ik ben ook best wel bang dat er een boze geest of iets dergeliks komt dus ik laat het maar denk ik.....
Maar euh.... Hoe verjaag je ze eigenlijk???

xuz
Oud 18-06-2002, 21:32
Yule
Yule is offline
Citaat:
Met zun 2en naar de geestenwereld toe

Misschien omdat je er niet voor openstaat..of je wil tegraag (en teveel willen versloomt alles), dus denk ervoor openstaan en het je laten overkomen het beste is?

En ff off: Kom je naar Weert hebt ik gehoord?
Tja, ervoor openstaan doe ik zeker, en te graag willen ook...lol....I can`t wait

(en weer ff off; yup, as et goed is wel, moe tog weten met wie ik in dat geestenwereldjuh ga wonen he )
Oud 19-06-2002, 15:11
Breg
Breg is offline
niet zelf, ik ben er wel een keer bijgeweest toen 2 vriendinnen van me het probeerden.
Maar die ene keer was wel genoeg voor me, ik ben niet van plan om het zelf een keer te proberen.
Oud 20-06-2002, 15:22
Pink panter
Pink panter is offline
ik vind het eigenlijk maar een beetje eng over dat geesten, maar toch vind ik het wel interesant.
Ik zou een geest nooit op willen roepen.
Ik zou het niet durven, ik ben dan misschien gewoon bang voor de waarheid.
De waarheid, dat er geesten bestaan!
want ergens denk ik altijd dat het maar onzin is. Maar als je dan mensen echt overtuigend hoord praten, dan begin ik ook te denken dat het echt waar is.
Oud 21-06-2002, 10:55
pe
pe is offline
Misschien is het met geesten net als met mensen: Er zijn leuke jongens, de meeste zijn redelijk, maar er zijn ook vieze kerels.

Als er dus enge geesten zijn, dan is dat een deel van de geesten in de geestenwereld. De meeste zullen goed zijn. De slechte, daar is makkelijker kontakt mee te maken als met de goeien, net als bij jongens dus.

Maar als je geen ongezonde belangstelling voor de geestenwereld hebt en niet glaasje draait, dan blijft die geestenwereld wel op afstand, dan bestaat hij voor jou eigenlijk niet. Daar kun je dus zelf wat aan doen, om het goed te houden.

Groetjes, pe.
Oud 21-06-2002, 15:13
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
Yule schreef:

Tja, ervoor openstaan doe ik zeker, en te graag willen ook...lol....I can`t wait

(en weer ff off; yup, as et goed is wel, moe tog weten met wie ik in dat geestenwereldjuh ga wonen he )
gedult is een schone zaak, Ofsoiets

wanneer dannn?? Jujj en dadelijk durf je niet meer
Oud 21-06-2002, 17:35
Yule
Yule is offline
Tja, geduld kom ik tekort, I know, maja, ben ook maar een mens he, volmaakt zal ik dus nooit worden

offtopic; wanneer ? ben van 5 july tot 19 july in limburgjuh...dus ergens daaro denk ik....as et kan en as ik durf en as et mag en en en...lol...
Oud 30-06-2002, 19:00
dreamy girl
dreamy girl is offline
Citaat:
birthmark schreef:

ja.....

iedereen zegt a maar geen b

*dit was weer een slechte post van mij*
was da een waarschuwing voor als we da nie merkten?

kus girlke
Oud 01-07-2002, 20:15
AngelLena
AngelLena is offline
opgeroepen: niet echt, contact: ja.

Ik was met een vriendin op een speciaal plekje om haar beste vriend te herdenken die zichzelf diezelfde dag 2 jaar geleden voor een trein had gegooid. Hoewel ze die 2 jaren hevig om hem heeft gerouwd, wou ze toch eens het hoofdstuk sluiten. Dat door afscheid te nemen van hem. Ik heb het vertikt om hem op te roepen, ik ken de gevaren. Maar wat ik wel voor haar kon doen was hem een bericht sturen. Na het maken van de cirkel waarin je veilig bent, heb ik haar een brief aan hem laten schrijven en die zeg maar op de wicca manier, 'doorgestuurd' naar hem. Na een hevige huilpartij verlieten wij de cirkel en gingen op een steiger vlakbij zitten. Ik voelde een rilling en daaarna extreme warmte. Ik keek in de richting van de cirkel en daar zat die jongen in. Huilend. Hij staarde naar mijn vriendin en probeerde bij haar te komen, maar hij kon de cirkel niet verlaten. Dus ik heb mijn vriendin de cirkel weer ingestuurd met een smoesje van wierrook doven ofzow. Toen zijn we daar nog even bij die jongen gaan zitten. Zij wist niet dat hij er was. Ze begon weer te huilen en die jongen probeerde een arm om haar heen te slaan. Maar het lukte niet. Hij vroeg mij een bericht door te geven aan haar. Ik heb gezegd dat hij dat zelf moest doen en dat ik wel een manier wist. Via een droom. De volgende dag kwam mijn vriendin bij me met de melding dat ze over de jongen had gedroomd en dat hij met haar heeft gepraat. Hij heeft zijn rust gevonden wetend dat haar niks zal overkomen en zij heeft haar innerlijke rust gevonden wetend dat haar beste vriend gelukkiger is waar hij nu is dan op aarde.
Da's het hele verhaal.

Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 20:21.
Oud 01-07-2002, 20:35
Verwijderd
ik zei eerst:

"Ik had na het overlijden van mijn vader wel contact met 'ze'. ook met mijn vader, nu, een tijdje later, heb ik dat niet meer. Wat ik ergens best jammer vind.

Maar dat contact heeft me aardig vaak uit dipjes oid gehaald."

Nu hadden we erge fam problemen, zus ruzie met vriend enzow. Toen had ik weer contact, als hulp, dat contact heeft ons erg gerustgestelt....
Oud 02-07-2002, 15:32
bonsai
bonsai is offline
opgeroepen: nee

waarom niet?: eerst leek het me wel cool, maar ik heb een keer gedacht dat er een geest in de kamer was (was niet zo, maar ik ben me wel doodgeschrokken) en ik weet dus nu hoe erg je van datsoort dingen schrikt, en dat wil ik nooit meer meemaken
(behalve dan in een lichte kamer, met open deuren en iemand die er ervaring mee heeft
Oud 03-07-2002, 14:03
pantzermench
pantzermench is offline
Ik willut wel onwijs graag,... maja... hoe moet ut op de veilige manier zeg maar
Oud 03-07-2002, 14:20
ktjk
ktjk is offline
eyz...

ben ff een heel braaf meisje: vind het egt doodeng om zoiets te gaan doen. Waarsch. omdat k r zelf wel in geloof...

K denk dat r veel te veel risico's aan vast zitten...
Waarom weet k niet maar je hoort v die verhalen....

kk
Oud 04-07-2002, 13:08
Mevrouwtjuh
Mevrouwtjuh is offline
Men zus is 'n tijdje geleden naar de waarzegster geweest en die vertelde haar dat ze paranormaal begaafd was en me moeder en ik ook. En dat we daardoor geen geesten op mogen roepen omdat er dan iets gevaarlijks kan gebeuren..
Oud 05-07-2002, 15:39
Verwijderd
heb ik wel ooit gedaan
of wel vaker eigelijk
nooit contact gehad, behalve 1 keer...
en dat was echt wel eng...
mijn advies is (zoals bij heel veel andere)
DOE HET NIET!
en als je dat dan niet wil geloven:
WIE NIET HOREN WIL MOET MAAR VOELEN!
zo kwam ik er ook achter en ik doe het NOOIT meer...
Oud 05-07-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Dark Girl! schreef:
heb ik wel ooit gedaan
of wel vaker eigelijk
DOE HET NIET!
Hoehoehoeeeeeeeeeeeeeee
Oud 06-07-2002, 17:59
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Opgeroepen; NEE
Contact; JA, was behoorlijk schrikken, was heel toevallig m.n oma op de nacht voor haar 13de sterfdag, k heb drie dagen nie meer durven te slapen.
Oud 06-07-2002, 19:21
~*ErOs*~
~*ErOs*~ is offline
niet bewust opgeroepen, maar vanaf mn elfde/twaalfde wel contact. voelde in het begin zeer creepy, maar ben er nu achter dat ik het was die dichtklapte en weet hoe ik er mee om moet gaan. Spreek nu gewoon met 'mijn' geest(gids) en ben blij met het contact dat ik heb opgebouwd. Ik heb nog nooit een geest gezien, en heb daar ook geen behoefte aan. Eigenlijk ben ik erg blij dat ik contact heb, want het voelt erg vertrouwd en ze is ook de enige die echt alles van me weet, zonder dat ik me niet op mn gemak bij haar voel.
Oud 06-07-2002, 19:22
~*ErOs*~
~*ErOs*~ is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
heb ik wel ooit gedaan
of wel vaker eigelijk
DOE HET NIET!
dit gaat dus alleen op als je niet voorbereid dingen gaat lopen mompelen in donkere kamertjes...naar MIJN mening...
Oud 07-07-2002, 20:06
Darkmadness
Darkmadness is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
opgeroepen: niet echt, contact: ja.

Ik was met een vriendin op een speciaal plekje om haar beste vriend te herdenken die zichzelf diezelfde dag 2 jaar geleden voor een trein had gegooid. Hoewel ze die 2 jaren hevig om hem heeft gerouwd, wou ze toch eens het hoofdstuk sluiten. Dat door afscheid te nemen van hem. Ik heb het vertikt om hem op te roepen, ik ken de gevaren. Maar wat ik wel voor haar kon doen was hem een bericht sturen. Na het maken van de cirkel waarin je veilig bent, heb ik haar een brief aan hem laten schrijven en die zeg maar op de wicca manier, 'doorgestuurd' naar hem. Na een hevige huilpartij verlieten wij de cirkel en gingen op een steiger vlakbij zitten. Ik voelde een rilling en daaarna extreme warmte. Ik keek in de richting van de cirkel en daar zat die jongen in. Huilend. Hij staarde naar mijn vriendin en probeerde bij haar te komen, maar hij kon de cirkel niet verlaten. Dus ik heb mijn vriendin de cirkel weer ingestuurd met een smoesje van wierrook doven ofzow. Toen zijn we daar nog even bij die jongen gaan zitten. Zij wist niet dat hij er was. Ze begon weer te huilen en die jongen probeerde een arm om haar heen te slaan. Maar het lukte niet. Hij vroeg mij een bericht door te geven aan haar. Ik heb gezegd dat hij dat zelf moest doen en dat ik wel een manier wist. Via een droom. De volgende dag kwam mijn vriendin bij me met de melding dat ze over de jongen had gedroomd en dat hij met haar heeft gepraat. Hij heeft zijn rust gevonden wetend dat haar niks zal overkomen en zij heeft haar innerlijke rust gevonden wetend dat haar beste vriend gelukkiger is waar hij nu is dan op aarde.
Da's het hele verhaal.
Oud 07-07-2002, 22:16
gothicje
gothicje is offline
heej nee ik heb nog nooit geesten op geroepen maar ik ken mensen die er wel ervaring mee hebben.....ik heb wel vaak het gevoel dat er mensen om mij heen hangen terwijl ik ze niet zie, vaak geven ze een 1 of ander emotie door in het begin vond ik dat heel eng maar nou minder maar weet toch niet echt hoe ik er mee om moet gaan......gevoelens van andere voel ik ook heel goed.....als iemand in de knoop zit met zichzelf voel ik dat ook, maar nou dwaal ik af..... in ons huis heeft mijn zus vaak een geest gezien doodeng vond ze dat maar nu hebben we de neagtieve stralingen die door ons huis liepen omgeleid en nou heeft ze er nooit meer last van.......ik vindt het allemaal maar heel vaag, wat moet je nou wel geloven van wat je voel en zie..... ik wil zelf heel graag weleens concact maken met geesten, vooral met mijn vader die 7 jaar geleden is oveleden, of ik het lef heb om te doen weet ik niet, al die verhalen die ik hoor......je weet nooit hoe het afloopt, stel je voor dat je een kwaade geest oproept wat moet je dan doen....ik kan wel negatieve krachten kwijt raken en positeve krachten ontwikkelen enzovoort, maar dat lukt niet altijd...... kan iemand me misschien helpen met vertellen wat ik moet doen als het verkeerd gaat of iets anders als ik de aanwezigheid van mensen weer voel.........

Regels voor berichten