Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, iemand uit m'n klas had dus een iRiver, maar binnen een niet al te korte tijd was hij kapot. ![]() Ikzelf heb de MobiBlu Dah 1200, 512 mb. Relaxed dingetje, kan een afstandsbediening bij, voice recorder, Direct Music Encoding (met een line-in direct in mp3-formaat opnemen), lekker klein, FM radio, en ga zo maar door. Heeft me € 170,- gekocht, nu is hij 10 euro goedkoper. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan natuurlijk ook gewone batterijen kopen, maar dit loopt toch aardig op qua prijs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik deze nou eens vergelijk met die van jou, als jij deze zou gebruiken. Zou je mp3 speler het dan langer doen vanwege een hogere mAh of zie ik dat verkeerd? |
![]() |
||
Citaat:
AAA (potlood) is iets anders dan AA (penlight) een hoger amparage is niet noodzakelijkerwijs beter de cell moet ook voldoende spanning kunnen blijven leveren (vooral cellen in digi camera's hebben hier last van) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(AA zijn die grotere batterijen, meestal gaan die in een zaklamp oid. Die AAA batterijen zie je vaak in kleine mp3-spelers of in digitale camera's) Even verkeerd gedacht. Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 16:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() BTW. AAA in een digi camera ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar heeft iemand nog ervaring met oordopjes van Sony? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, in een analoge fotocamera dan. In een modere digitale camera zit meestal een accu, je hebt gelijk. Ander voorbeeld, afstandsbediening van je tv dan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er zit toch een kabel bij zodat je ze om je nek kan hangen of heb ik dat verkeerd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga morgen dan denk ik even kopen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|