Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 09:30
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik heb een Nokia 3200.
Ik heb deze nog maar drie weken ofzo. Het is tamelijk moeilijk om uit te leggen, maar ineens was mijn scherm erg raar. Hij lag gewoon naast me op mijn bureau, en later had ik hem op mijn nachtkastje gelegd, en ineens stonden er allemaal strepen op mijn scherm (geen krassen dus, vage strepen die lijken te bewegen) en helemaal onderaan mijn scherm staat een dikke zwarte streep, net aan de plaats waar 'Menu' en dergelijke staat. Het is echt wel irritant...
Is dit één of andere storing ofzo? Kan ik er iets aan doen, of moet ik er zowiezo mee terug naar de winkel?
Oud 28-04-2005, 09:39
Verwijderd
je heb em net 3 weken, en als er dat al iets is met je telefoon, wat je niet zint.. gweoon terug gaan. je hebt tenslotte niet voor niks garantie op je telefoon toch.
gewoon terug gaan dus!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 12:36
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik wou vandaag dus terug gaan naar de winkel, maar ineens was het weer weg
Zou het kunnen dat die 'storing' kwam omdat mijn gsm naast mijn wekker heeft gelegen ofzo? (Hoewel ik dat zou betwijfelen, hij heeft er al zo vaak naast gelegen als extra wekker, en mijn vorige ook, en nooit had ik dit meegemaakt... )
Oud 29-04-2005, 17:13
100%hallal
100%hallal is offline
Het scherm van mijn 3200 is ook al overleden, dus als ik jou was, zou ik gewoon even terug naar de winkel gaan
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 19:09
Hakuna
Hakuna is offline
Het schijnt bij Nokia eerder regel dan uitzondering te zijn, met haperende telefoons.

Tja het is niet meer de fabriek die begonnen is met het maken van, jawel hoor...Toiletpapier (echt waar!)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 22:52
twain4me
twain4me is offline
de 8210 was 1 van de eerste met dat beeldscherm probleem, ze gingen er vroeg of laat allemaal aan verrot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten