Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 17:47
Poesket
Poesket is offline
Vroeger had ik nooit zo een last van heimwee, maar hoe ouder ik word hoe meer last ik er van krijg. Het is echt niet te doen. Als mijn ouders een weekendje weg gaan of als mn vriend op trainingsstage is voor een aantal dagen, moet ik constant aan ze denken en huilen. Als we apart van elkaar zijn maar thuis zeg maar heb ik er geen last van. Alleen als ze echt weggaan opvaknatie oid. heb ik echt het idee dat ik in de steek gelaten word. Ik kan er niets aan doen. Gewoon het idee dat ik ze even niet zie, ruik voel en kan knuffelen. Dan kan ik wel met iemand anders doen maar heb het alleen met mn ouders en mn vriend. Niet zo zeer naar huis en eigen omgeving alhelpt dat wel.

Hebben jullie er last van? Weten jullie een oplossing? Heb al een aantal dingen geprobeerd, maar het lijkt allemaal niet te helpen
Oud 28-04-2005, 17:48
ilse
ilse is offline
klinkt als een soort van verlatingsangst, of zit ik nu mis?
Oud 28-04-2005, 17:50
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
ilse schreef op 28-04-2005 @ 18:48 :
klinkt als een soort van verlatingsangst, of zit ik nu mis?
als het woord beteknd wat het woord zegt dan zou dat wel eens zo kunnen zijn ja.
Ik wil er vanaf
Oud 28-04-2005, 17:53
Poesket
Poesket is offline
a.s. weekend gaat mn vriend van zaterdag-dinsdag weer op trainingkamp en ik weet echt niet hoe ik dat door moet komen. 1 Dag werken en de rest zou ik eigenlijk moeten leren voor mn examen maar mn hoofd kan ik er echt niet bij houden, het lukt gewoon niet. Tranen branden achter mn ogen.
Heb al slapeloze nachten gehad sinds vorige week toen we hoord edat hij weg moest..
Oud 28-04-2005, 17:55
ilse
ilse is offline
Citaat:
Eerised schreef op 28-04-2005 @ 18:50 :
als het woord beteknd wat het woord zegt dan zou dat wel eens zo kunnen zijn ja.
Ik wil er vanaf
kan ik me voorstellen. ik heb dat ook, iets anders dan dit, maar als ik dan als iemand weg is niets meer hoor, ga ik echt flippen. maar goed.

hmm.. heb je wel contact met hem als hij weg is?
Oud 28-04-2005, 17:58
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
ilse schreef op 28-04-2005 @ 18:55 :
kan ik me voorstellen. ik heb dat ook, iets anders dan dit, maar als ik dan als iemand weg is niets meer hoor, ga ik echt flippen. maar goed.

hmm.. heb je wel contact met hem als hij weg is?
meestal wel maar als ik dan sms en hij is bezig kan hij natuurlijk niet meteen terug sturen, dat begrijp ik zelf wel maar echt beseffen ofzo lukt niet, en dan word ik gek.

als hij thuis is dan maak ik me er verder geen zorgen om.

Ik voel me echt ziek ervan, ben blij dat je enigzins mijn verhaal herkent.
Oud 28-04-2005, 18:05
ilse
ilse is offline
Citaat:
Eerised schreef op 28-04-2005 @ 18:58 :
meestal wel maar als ik dan sms en hij is bezig kan hij natuurlijk niet meteen terug sturen, dat begrijp ik zelf wel maar echt beseffen ofzo lukt niet, en dan word ik gek.

als hij thuis is dan maak ik me er verder geen zorgen om.

Ik voel me echt ziek ervan, ben blij dat je enigzins mijn verhaal herkent.
denk dat er ook wel meer mensen zijn die dat kennen. ben je jaloers aangelegd? weet je waar je bang voor bent?
Oud 28-04-2005, 18:07
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
ilse schreef op 28-04-2005 @ 19:05 :
denk dat er ook wel meer mensen zijn die dat kennen. ben je jaloers aangelegd? weet je waar je bang voor bent?
Ik weet dat hij het niet doet, mn gevoel alleen niet. Vreemdgaan, iemand vindt die beter is dan ik ben, mij niet mist en dan bedenkt dat hij zonder me kan enz.
Oud 28-04-2005, 18:07
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Eerised schreef op 28-04-2005 @ 19:07 :
Ik weet dat hij het niet doet, mn gevoel alleen niet. Vreemdgaan, iemand vindt die beter is dan ik ben, mij niet mist en dan bedenkt dat hij zonder me kan enz.
ook ben ik wel jaloers, maar niet ziekelijk. Hij is ook jaloers maar we vinden het beide gezond om jaloers te zijn.
Oud 28-04-2005, 18:10
ilse
ilse is offline
Citaat:
herkenning, herkenning herkenning.. . ewrd bij mij verlatingsangst genoemd . ik weet niet wat je er aan kan doen, afleiding en je erover heen zetten.. maar dat lukt meestal niet al te best .

maar is een van de redenen dat ik ff geen relatie wil, word alleen maar gek ervan!
Oud 28-04-2005, 18:11
ilse
ilse is offline
Citaat:
ook ben ik wel jaloers, maar niet ziekelijk. Hij is ook jaloers maar we vinden het beide gezond om jaloers te zijn.
ja oke. moet kunnen. als het maar niet doorslaat natuurlijk
Reageren

Regels voor berichten