Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Fitnessen doen we al samen, en als hij thuis is, praat hij helemaal niet over het werk en is het ook allemaal koek en ei, Maarja, hoevaak is hij nou thuis......... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je vriend verwacht dus dat hij door de 'grote investering' van zijn goede baan en veel geld veel dankbaarheid zal oogsten, maar heeft niet door dat hij op deze manier juist de kleine dingen die jij gelijk waardeert aan zijn baan (zoals het huis inrichten) daardoor moet laten schieten. Vervolgens wordt jij ongelukkiger waardoor hij NOG meer gaat werken, omdat hij denkt dat jij daar gelukkig van wordt, hetgeen.. naja you get the point. Bespreek misschien eens met hem dat je het allemaal prima vind dat salaris enzo, maar dat met iets minder salaris jullie een boel meer samen zouden kunnen zijn en je ook met iets minder salaris misschien wel zelfs een boel meer gelukkig kunt worden.
||
Citaat:
Ik kan me hier wel in vinden..!
||
Citaat:
![]() Verder heb je compleet gelijk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niemand in loondienst is zo onmisbaar dat ze haast nooit thuis kunnen zijn, dat maken ze er zelf van. Voor de rest sluit ik me aan bij The0 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
opstel Engels Burat | 11 | 26-01-2005 22:53 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkracht, aangifte en dan zelf veroordeeld worden MasterMolly | 214 | 12-05-2002 16:31 | |
ARTistiek |
together again (opdracht voor engels) fruitmand | 0 | 18-11-2001 17:14 |