Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja En ik probeerde de betreffende persoon dan gewoon te vergeten. Maar als ik jou was zou ik me helemaal niet druk maken, er was toch geen 'chemie' tussen jullie, je schrijft het zelf. Forget about her. |
![]() |
|
Als er geen chemie is houdt het bij voorbaat al op. Dat ze dan ooit met iemand anders zal zoenen is een logisch gevolg (of ze moet dr hele leven met niemand willen zoenen).
Dat jij er toevallig bij was, mja, daar kan je nu ook niets meer aan veranderen en wees blij dat het iemand is, waar jij blij mee bent voor haar ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als duidelijk was dat het niks meer dan gewoon zou worden tussen jullie, dan kan je haar niet verbieden om met een andere jongen te zoenen. Vind je dat vervelend, dan kan je dat toch eerlijk tegen haar zeggen (leuk, je vraagt me mee, om vervolgens de hele avond niet meer naar me om te kijken.). Het kan natuurlijk ook toeval zijn; dat het gewoon zo ging, deze keer alleen.
En verder love-object, ow no!! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk niet dat ze voor die andere jongen (Corne) ging. Als dat zo zou zijn, en mij gebruiken als maatje, wow... dan zou ik echt boos zijn... |
![]() |
|
![]() |
Vergeet dr.
Als ze gelukkig is met die andere jongen, kan je het gewoon niet maken om dr te vertellen dat je wat voor dr voelde. Of om op welke manier ervoor te zorgen dat ze gaat twijfelen of aan jou gaat denken op een andere manier dan vriendschappelijk. Je weet zelf niet eens of je wel of niet verliefd op haar bent, laat haar gewoon gelukkig zijn met die Corne. |
![]() |
|
![]() |
Kleine update....
Ben bij haar langs gegaan. Gepraat. Alles verteld. Was erg relaxed gesprek. Gezegd: vind je leuk, maar helaas geen electricity. Gezegd dat ik het niet zo leuk vond om hen te zien zoenen. Zij vertelde dat hij haar had geSMSt, maar ze wist nog niet wat ze ging terugsturen.... Anyway: ik heb er vrede mee zo! Bedankt voor jullie adviezen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom vertel je haar dat je haar leuk vindt? Dat zal ze zelf toch ook wel al gesnapt hebben dat jullie goede vrienden zijn? Ik snap eigenlijk niks van je probleem. Gaat het er nu om dat je haar gewoon wil kunnen krijgen of voel je je gebruikt als maatje of ... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het ligt iets complexer. Ik vond haar echt leuk. En wilde er voor gaan. Tuurlijk. Maar ik merkte bij ons eerste uitstapje dat er gewoon geen electriciteit was. Daar baalde ik van. En als je haar dan met een ander ziet, dan denk je: waarom is die electriciteit er niet bij ons.... Ik gun haar het beste. Dus ook Corne ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|