Citaat:
Mentu schreef op 24-04-2005 @ 14:36 :
Ha medediabeet,
Ik blow zelf ook regelmatig maar ik heb tot nu toe niet gemerkt dat je bloedsuiker er een opdonder van krijgt. Natuurlijk als je gaat blowen gewoon iets vaker meten. Is natuurlijk wat lastig als je knetterstoned bent maar helaas het is niet anders.
Het enige nadeel is je vreetkick. Probeer deze in bedwang te houden of spuit wat bij (mits dit nodig is natuurlijk). Zorg er wel voor dat de mensen met wie je blowt weten hoe en wat. Niets is zo vervelenend als een hypo krijgen terwijl niemand weet wat te doen.
Wat gebruik je? Novorapid? Actrapid? Mixtard? Want met novorapid is het wel oppassen geblazen. Dit werk (zoals je vast al wel weet) erg snel. En als je stoned bent heb je nogal eens de neiging om dingen op een "rustig" tempo te doen.
Veel succes, en meten we weten
|
Medediabeet <3,
Mijn diabetes neemt af, gelukkig. Vroeger had ik er veel last van, tegenwoordig moet ik alleen oppassen als mn eetgedrag erge extremen aanneemt. Ik weet niet hoe, maar mijn artsen zeggen dat mijn lichaam weer redelijk zelf het suikerpeil op peil kan houden en dat ik eigenlijk alleen maar hoef te meten en hoef te spuiten als er iets ernstigs is.
Maar ik blow nog niet zo lang.. en niet zo vaak. Dus het is bij mij geen "routine". Daarom was ik bang dat dat gevolgen zou hebben voor mn bloedsuiker.
Sowieso heb ik niet echt een goede vreetkick gehad, maar ik had al wel voor de zekerheid bijgespoten. Novorapid, inderdaad. Maar tot nu toe nog geen moeilijkheden, en die wil ik ook niet.
Meten is Weten

, dankjewel