Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 16:35
Silvie
Silvie is offline
Hallo,

Ik heb eventjes een vraagje en ik denk dat ik dat hier het beste kan posten. Mijn opa voelt zich de laatste tijd niet goed. Hij heeft last van duizelingen en dan echt zo erg dat hij niet meer goed recht kan lopen. Daarbij voelt hij zich ook dan heel licht in het hoofd. Maar nou zagen we dat zijn nagelriemen blauw beginnen te worden. Ik heb gehoord dat je het dan aan je hart kunt hebben. Klopt dit? Of kun je ook andere dingen hebben waardoor je blauwe nagels krijgt? Ik ben echt heel bang dat hij dadelijk wat ernstigs heeft....

Alvast bedankt voor het lezen....
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:49
Brown eye
Brown eye is offline
Bloedarmoede... heb ik ook heel vaak en dan zijn m'n nagels echt super blauw! Moeheid en duizelig zijn daarvan ook de symptomen! Maar je weet maar nooit wat het is... misschien kan hij maar beter langs de huisarts gaan!
Oud 28-04-2005, 16:53
Silvie
Silvie is offline
Hmm ja, ik weet het niet. Hij zag er een beetje 'ziek' uit. Echt ook wit rond de ogen. Heel anders dan anders. En het leek net of er een blauwe plek onder zijn nagel zat en hij had zich absoluut niet gestoten. Ook bij de andere nagelriemen zag je echt dat het blauw was. Maar volgende week gaat hij sowieso even langs de huisarts.... Maar ben toch bang.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 19:28
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 28-04-2005 @ 17:49 :
Bloedarmoede... heb ik ook heel vaak en dan zijn m'n nagels echt super blauw! Moeheid en duizelig zijn daarvan ook de symptomen! Maar je weet maar nooit wat het is... misschien kan hij maar beter langs de huisarts gaan!
Het kan inderdaad van alles zijn en het hoeft niet eens iets ernstigs te zijn. Een vriendin van mij krijgt al donkerblauwe nagels/nagelriemen als ze het een klein beetje koud heeft.
Wel heel goed dat hij naar de huisarts gaat!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten