Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 21:59
HipTop!!!
HipTop!!! is offline
Ik moet dit echt ff kwijt.
Ik ben 1,68 en woog 63 kilogram.
Ik vond mezelf altijd stevig (de mensen om mij heen vonden dat natuurlijk niet) en mn buik was te dik, dus ik besloot te stoppen met tussendoortjes. Dat betekende dat ik 's ochtends een bordje yoghert met zoetstof eet, 's middags 2 boterhammen met jonge kaas zonder boter en 's avonds gewoon mn avond eten.
Ik heb dit 1,5 maand vol gehouden tot ergenis van mijn moeder. Ze is heel kwaad op me geworden omdat ik zelfs op de verjaardag van mn broertje geen stukje taart at.
Een hongergevoel was na een week verdwenen.
Op een gegeven moment was het zo erg dat als ik van mn moeder een gezond tussendoortje kreeg, dat ze wilde zien dat ik het door slikte. Dat deed ik natuurlijk niet, ik 'verstopte het in mn mond en als ze weg was spugte ik het uit.
Hallo, daar word je dik van hoor.
Op een gegeven moment vond ik dat ik het niet goed meer deed en ben een tijdje gestopt met 's ochtends en 's middags eten. Alleen dit 's ochtends hield ik niet lang vol want mn moeder controleerde me weer.
Toen ging ik een tijdje niets eten en ik merkte dat ik me echt sterker voelde als ik niet at, het is zo heerlijk als je gewoon e eten kan laten staan, dat geeft je echt een kick.
Mensen die zeggen : Ze DENKEN dat het een kick geeft als ze niet eten hebben het mis, het GEEFT een kick als je niet eet. Tenminste voor mij.
Ik denk dat ik toen in 1,5 maand ongeveer 5 kilo ben afgevallen.
Toen ging ik smokkelen, dus toch als toetje een ijsje enzo, maar nog steeds geen tussendoortjes, dat doe ik nog steeds niet.
Nu 2 maanden verder zie k in dat dat niet goed is en ik ga weer beginnen met hoe ik eerst begon, 's ochtend 's middags en 's avonds.
Ik zie dit, dat ik dit schrijf als een nieuw begin van mijn race tegen het vet...
bedankt voor het lezen
Waarschijnlijk heb je er niets aan, en ik zeg ook niet dat je niet moet eten maar ik wil duidelijk maken dat als je echt veel met eten bezig bent het zeker een kick geeft voor iemand als ik als je een dag niet eet, of alleen 'savonds eet.

Ik denk niet dat jullie goed snappen wat ik bedoel maar stel je vragen maar...
Oud 05-06-2002, 22:05
Mark
Mark is offline
Ik weet wel zeker dat het heel slecht is als je 's morgens niets eet. Dus dat moet je zeker doen, minstens 2 maaltijden per dag en eigenlijk 3. Tussendoortjes heb je inderdaad niet nodig om te overleven, maar let er wel op dat je alle vitaminen binnenkrijgt. Fruit, groetes, voedingsvezels, enz...
Oud 05-06-2002, 22:13
ekki
ekki is offline
Dit kan prima in het lijntopic:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=105446

Ik hoop dat je het niet vervelend vindt dat ik deze topic sluit.

Regels voor berichten