Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
www.move-now.com MOVE THE WORKFORCE (Haarlem) (heeft veel flyeracties, BNN ledenwerving, Megafestatie, Playstation) www.exsample.nl (Amsterdam) (heeft veel instore-acties, in supermarkt voor bijv. een frisdrankmerk) www.pppromotions.nl (Amsterdam / Nieuwe Pekela) Inschrijving waarvoor je langs bureau moet: www.facethepublic.nl (Den Bosch) www.hotnetworkz.nl (Eindhoven) (heeft partypictures, maar dat mag je alleen als je veel voor hun ander promotiewerk doet)(betaald geen reisvergoeding tot Eindhoven, waarschijnlijk niet geschikt voor je) www.chain-tilburg.nl (Tilburg) (nieuw bureau) Het maakt niet zoveel uit of het bureau bij je in de buurt zit. Ze hebben opdrachten door heel het land en zoeken mensen die in de buurt van de opdracht wonen. MOVE is zeker aan te raden. Erg aardige werknemers en leuke acties. Het loon is wel wisselend per actie bij ze dacht ik, dus soms niet overdreven goed betaald. Vraag of ze je reistijd (min 1 uur) ook uitbetalen. Dit is namelijk wel gebruikelijk bij promotiewerk. Je uurloon ligt waarschijnlijk rond de 7,50 euro, maar dat verschilt per actie en je leeftijd.
||
Citaat:
![]() Ik wilde eerst via dat bureau werken.. dan moest je naar zo'n dag komen wanneer iedereen die er wilde werken zichzelf moest presenteren ofzo. En info kon krijgen enzo. (ben daar niet heen geweest hoor.. maar dat kreeg ik van ze te horen). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Andere bureaus: Provocations Pepperminds |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|