Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2004, 15:49
Panno
Panno is offline
Ik zoek een baantje in de horeca, maar liever zou ik promotiewerk doen. Wie weet een telefoonnummer of adres voor promotiewerk? Ik woon in Amsterdam, dus daar moet het wel in de buurt zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2004, 16:32
Shadina
Shadina is offline
Hier in Haarlem heb je zelfs een soort van uitzendbureau voor promotiewerk. Ben alleen ff de naam vergeten.. misschien dat je dat daar ook hebt? En meestal staan er in de krant wel vacatures.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 13:59
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Shadina schreef op 10-01-2004 @ 17:32:
Hier in Haarlem heb je zelfs een soort van uitzendbureau voor promotiewerk. Ben alleen ff de naam vergeten.. misschien dat je dat daar ook hebt? En meestal staan er in de krant wel vacatures.
Inschrijving via inschrijfformulier:
www.move-now.com MOVE THE WORKFORCE (Haarlem) (heeft veel flyeracties, BNN ledenwerving, Megafestatie, Playstation)
www.exsample.nl (Amsterdam) (heeft veel instore-acties, in supermarkt voor bijv. een frisdrankmerk)
www.pppromotions.nl (Amsterdam / Nieuwe Pekela)

Inschrijving waarvoor je langs bureau moet:
www.facethepublic.nl (Den Bosch)
www.hotnetworkz.nl (Eindhoven) (heeft partypictures, maar dat mag je alleen als je veel voor hun ander promotiewerk doet)(betaald geen reisvergoeding tot Eindhoven, waarschijnlijk niet geschikt voor je)
www.chain-tilburg.nl (Tilburg) (nieuw bureau)

Het maakt niet zoveel uit of het bureau bij je in de buurt zit. Ze hebben opdrachten door heel het land en zoeken mensen die in de buurt van de opdracht wonen.

MOVE is zeker aan te raden. Erg aardige werknemers en leuke acties. Het loon is wel wisselend per actie bij ze dacht ik, dus soms niet overdreven goed betaald.

Vraag of ze je reistijd (min 1 uur) ook uitbetalen. Dit is namelijk wel gebruikelijk bij promotiewerk. Je uurloon ligt waarschijnlijk rond de 7,50 euro, maar dat verschilt per actie en je leeftijd.
Oud 11-01-2004, 16:59
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 11-01-2004 @ 14:59:

www.hotnetworkz.nl (Eindhoven) (heeft partypictures, maar dat mag je alleen als je veel voor hun ander promotiewerk doet)(betaald geen reisvergoeding tot Eindhoven, waarschijnlijk niet geschikt voor je)
Dat bedoelde ik dus. Maar volgens mij hoef je daar helemaal niet voor naar Eindhoven..
Ik wilde eerst via dat bureau werken.. dan moest je naar zo'n dag komen wanneer iedereen die er wilde werken zichzelf moest presenteren ofzo. En info kon krijgen enzo. (ben daar niet heen geweest hoor.. maar dat kreeg ik van ze te horen).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 09:15
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Shadina schreef op 11-01-2004 @ 17:59:
Dat bedoelde ik dus. Maar volgens mij hoef je daar helemaal niet voor naar Eindhoven..
Ik wilde eerst via dat bureau werken.. dan moest je naar zo'n dag komen wanneer iedereen die er wilde werken zichzelf moest presenteren ofzo. En info kon krijgen enzo. (ben daar niet heen geweest hoor.. maar dat kreeg ik van ze te horen).
In Eindhoven zit 'ie in ieder geval ook. Ben er heen geweest. Je hoefde jezelf niet te presenteren, kreeg info en moest een contract tekenen, maar die heb ik geweigerd.
Oud 12-01-2004, 13:28
Verwijderd
http://www.partytime-uitzendbureau.nl/
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 15:47
Jessie
Jessie is offline
Citaat:
Shadina schreef op 11-01-2004 @ 17:59:
Ze zitten ook in Haarlem idd, en in Groningen geloof ik.

Andere bureaus:
Provocations
Pepperminds
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 09:39
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 12-01-2004 @ 10:15 :
In Eindhoven zit 'ie in ieder geval ook. Ben er heen geweest. Je hoefde jezelf niet te presenteren, kreeg info en moest een contract tekenen, maar die heb ik geweigerd.
Waarom heb je die geweigerd?
Reageren

Regels voor berichten