![]() |
||
Geïnspireerd op dit (deze?) topic en de chat.
Kan iemand mij vertellen wat een dichter is? Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bekijk het te poëtisch ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar Xineof, je vindt jezelf geen dichter maar wel een schrijver? Dat vind ik nogal onlogisch ![]()
||
Citaat:
Ik vind mijzelf wel een dichter, want dichten is vrij belangrijk voor me (nu wat minder als vroeger, maar toch). Ik vind mezelf terug in mijn teksten, en ik geniet ervan als ik een goede zin/tekst heb bedacht. Het ligt dus helemaal aan jezelf, denk ik. Een dichter hoeft zich helemaal niet te onderscheiden met de maatschappij. Natuurlijk, hij is kijkt anders tegen dingen aan en heeft meestal ook een wat andere mening, maar dat hoeft niet te botsen met de maatschappij. Dichters kunnen juist midden in de maatschappij staan, ze kijken om zich heen en schrijven daarover, niks geen afzondering oid. Maar natuurlijk zijn er ook (veel) uitzonderingen, geen dichter is hetzelfde ![]() Ow, een en kunstenaar is (heel kort gezegd) iemand die vind dat hij kunst maakt. Het is hetzelfde verhaal als bij een dichter. Genoeg antwoorden ? ![]()
||
Citaat:
Net alsof je ineens een schrijver wordt als er iets van je wordt uitgegeven (of dichter, in dit geval). In de ene periode zijn uitgeverijen daar toch ook gemakkelijker in, willen ze van meer mensen wel iets publiceren? Het is dus ook gewoon een kwestie van geluk, zeg maar ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Help mij! OlumJack | 0 | 24-03-2010 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
kan iemand mij vertellen.. =zwart wit= | 16 | 29-06-2005 17:02 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 | |
Films, TV & Radio |
kan iemand mij vertellen wat er vandaag (23 okt) in buffy is gebeurd? Toet0r | 7 | 24-10-2002 13:45 | |
Software & Hardware |
Kan iemand mij vertellen wat voor moederbord ik heb? Verwijderd | 15 | 27-01-2002 20:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help mij er is nood! | 1 | 25-10-2001 22:25 |