Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2005, 21:24
Reynaert
Reynaert is offline
Beste forummer,

Na jaren van stof vangen op onzer harde schijven is het dan eindelijk zover. Flatmatch: Massacre wordt gepubliceerd. Het is een spel wat nog stamt uit de jaren dat wij op onze middelbare school het tuchtbeleid niet uit konden staan. Om in de pauze wat extra vertier te beleven heeft Preaper indertijd een spel gemaakt, genaamd Flatmatch. Het was een succes, we namen floppy's mee naar school en konden meteen aan de slag met dat spel. Helaas bevatte het toen nog vele bugs en was het niet bijzonder uitgebreid, vandaar dat ik toen een uitbreiding maakte.
Jaren gingen voorbij. Laatst kwam ik het spel weer tegen op mijn HD en ik besloot Preaper te contacteren. Hij stemde in met publicatie en vandaar dat jullie het nu kunnen downloaden. Flatmatch is een twee-speler spel waarbij je elkaar met verschillende wapens kunt uitschakelen.

Flatmatch was niet het eerste en ook niet het laatste spel wat we onder de naam SaturnSoft maakten. Mochten mensen dit spel erg positief ontvangen of geïnteresseerd zijn in andere spellen, dan zullen we overwegen om ook Flatmatch 2000, een spel dat we nooit hebben afgemaakt, te publiceren.

Installatie gaat als volgt:
Download de .zip file hier . Gebruik een extractieprogramma om het bestand uit te pakken, bijvoorbeeld Winzip. (Dit kun je gratis downloaden op http://www.winzip.com). Start setup.exe, kies een directory en wacht tot de installatie is afgerond. Nu kun je het spel starten!

Tot slot wil ik nog even opmerken dat dit spel geen maatstaaf is voor onze programmeerkwaliteiten. Het is verouderd en gemaakt met een beperkte engine die erg gemakkelijk was in gebruik. We zijn eerder trots op de creativiteit dan de programmeerkwaliteiten die wij hier tentoonspreiden. Desondanks wordt alle commentaar natuurlijk erg op prijs gesteld.

Veel speelplezier,

Preaper & Reynaert
SaturnSoft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2005, 21:26
Preaper
Preaper is offline
Ces jours beaux tout allés près.
SaturnSoft... dat waren de droom dagen. Met onze gekke plannen met betrekking tot SaturnSoft .
En de manier waarop we onze 'werknemer' Chris flink wouden naaien.
Oud 25-04-2005, 21:29
Cardinair
Cardinair is offline
Dat was ik dus. Mooie tijden waren dat.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 10:12
Mennuz
Mennuz is offline
Brrr. Gamebuilder!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 10:13
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 27-04-2005 @ 11:12 :
Brrr. Gamebuilder!
Nope, TGF.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 12:20
Tom Poes
Tom Poes is offline
het achteruit rijden gaat wat lastig.
Oud 28-04-2005, 16:20
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 27-04-2005 @ 13:20 :
het achteruit rijden gaat wat lastig.
Dat is de bedoeling, je moest eens weten hoeveel granaten ik ontweken heb door als een gek op achteruit te bashen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten