Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2005, 19:30
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Zo...Even een leuk topic openen
Wat voor dingen doet jullie huisdier zoal? Waar je eerst van stond te kijken?
Wat voor dingen heeft ie zich 'gewoon' gemaakt
en welke dingen heeft ie wel eens uitgespookt?
Altijd leuk om even te weten

Ik zal even beginnen.
Onze puppie, nu 15 weken..
- Duikt zelf de waterbak in
- Gaat in een bloembak staan, gooit hem leeg en gaat er in rollen.. hele lekkere modder zooi vooral als hij eerst in de waterbak is geweest
- Haalt alles uit de kastjes (puppies eigen) toch wel leuk met wat voor dingen hij ooit aan komt sjouwen
- Springt op de bank en op tafel, niets ligt veilig (soms onhandig)..
- Logeert hier nu een golden retriever van 9 jaar..
Als we met hun 2 gaan wandelen, neemt onze hond de riem van de andere hond en 'laat hem uit'..
Onze hond weet de weg, en wijst hem ook de weg door aan de riem te trekken, als hij snuffelt trekt hij hem mee Geweldig gezicht!

- Ik kan uren doorgaan -
Oud 02-05-2005, 20:21
Verwijderd
Ik heb niet alles onthouden, dat is teveel...maar Muis (kat) drinkt regelmatig uit de kraan en sloopt de knopen van de bank. Fleur (kat) ligt vaak op zolder ergens hoog uit het raam te kijken en praat tegen de vogels. En beiden zijn ze gek op plastic (om aan te likken) en planten (om op te kauwen - cactussen zijn daar ook èrg geschikt voor is gebleken). En verder hebben ze allebei nog genoeg anderer rare, leuke, grappige dingen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:04
Verwijderd
Mijn oudste rat heeft een passie voor plastic, vooral buigzaam, zacht plastic. Wat resulteert in lieve kleine rattenhapjes uit de knopjes van mijn telefoon.

Onze katten drinken allebei uit de waterbak van de honden en de oudste kat gaat altijd meejanken als je heel hard en heel vals zingt. Maar daar kan ik me op zich wel iets bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:23
kissygirl
kissygirl is offline
wij hebben vet veel dieren.. maare eerst over onze 4 katten.
floppy(ja leuke naam) die moet echt altijd bij je zitten je kan niet ff 5 minuten alleen zitten..
humpie onze oudste kat die meot altijd de derde 3 tree van de trap bovenaan liggen.. en die dondert er ond 6 keer per dag af en loopt dan weer mooi naar boven..
piet onze nieuwe kat die is echt eigenwijs als die niet aangehaald wil worden loopt ie gewoon weg.. ook heeft hij altijd ruzie met de honden
en amir.. das de leukste en grappigste kat...want die kan geen glimmende dingen of elastiekjes zien.. als we dat niet opbergen dan sleept hij ze stuk voor stuk mee naar zijn etensbakje.. ook kun je een elastiekje weggooien en dan komt hij hem weer trugbrengen..

leuk om te zien dat katten dan zo van elkaar verschillen in sommigen opzichten
Oud 02-05-2005, 22:24
wizkid
wizkid is offline
Naja wij hebben dus 4 katten. Figaro (14 jaar), Tompoes (9 jaar), Majesteit & Skywalker (zusje&broertje beide 2 jaar).
Figaro laat weten wanneer hij honger heeft, hij kan niet meer zo goed eten en daarom krijgt hij nu maaltijdzakjes (de rest krijgt brokjes). We hebben dus zo'n kist waar alle bakjes opstaan, en dan gaat hij die er allemaal een voor een van af gooien.
Tompoes rent achter schaduwen aan, Majesteit rent achter lichtjes aan en probeert deze ook op te eten.
Skywalker is de vaagste van ze allemaal, hij gaat het groen uit de vijver plukken en ermee door de hele tuin wandelen. Hij komt 's morgens vroeg op je springen omdat hij naar buiten wil en hij miauwt niet echt, hij piept meer.
Ik heb hier nog wel een leuke foto van hem:

Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 06:51
Verwijderd
Citaat:
wizkid schreef op 02-05-2005 @ 23:24 :
Majesteit rent achter lichtjes aan en probeert deze ook op te eten.
Dat doen die van ons ook.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 06:51
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2005 @ 21:21 :
Ik heb niet alles onthouden, dat is teveel...maar Muis (kat) drinkt regelmatig uit de kraan en sloopt de knopen van de bank. Fleur (kat) ligt vaak op zolder ergens hoog uit het raam te kijken en praat tegen de vogels. En beiden zijn ze gek op plastic (om aan te likken) en planten (om op te kauwen - cactussen zijn daar ook èrg geschikt voor is gebleken). En verder hebben ze allebei nog genoeg anderer rare, leuke, grappige dingen.
over een kraan gesproken
als je die laat lopen, buiten,
springt Dewan, de hond, er zo onder het wordt een waterhondje

cactussen geschikt?? hihi auw
Oud 03-05-2005, 06:52
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 02-05-2005 @ 22:04 :
Mijn oudste rat heeft een passie voor plastic, vooral buigzaam, zacht plastic. Wat resulteert in lieve kleine rattenhapjes uit de knopjes van mijn telefoon.

Onze katten drinken allebei uit de waterbak van de honden en de oudste kat gaat altijd meejanken als je heel hard en heel vals zingt. Maar daar kan ik me op zich wel iets bij voorstellen.
idd.. een gewoonte
doen ze dat ook met met alarm 1e maandag vd maand? die van ons wel
Oud 03-05-2005, 06:53
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
kissygirl schreef op 02-05-2005 @ 22:23 :
wij hebben vet veel dieren.. maare eerst over onze 4 katten.
floppy(ja leuke naam) die moet echt altijd bij je zitten je kan niet ff 5 minuten alleen zitten..
humpie onze oudste kat die meot altijd de derde 3 tree van de trap bovenaan liggen.. en die dondert er ond 6 keer per dag af en loopt dan weer mooi naar boven..
piet onze nieuwe kat die is echt eigenwijs als die niet aangehaald wil worden loopt ie gewoon weg.. ook heeft hij altijd ruzie met de honden
en amir.. das de leukste en grappigste kat...want die kan geen glimmende dingen of elastiekjes zien.. als we dat niet opbergen dan sleept hij ze stuk voor stuk mee naar zijn etensbakje.. ook kun je een elastiekje weggooien en dan komt hij hem weer trugbrengen..

leuk om te zien dat katten dan zo van elkaar verschillen in sommigen opzichten
haha gooien ze ooit hun etensbak om?
Oud 03-05-2005, 06:54
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
wizkid schreef op 02-05-2005 @ 23:24 :
Naja wij hebben dus 4 katten. Figaro (14 jaar), Tompoes (9 jaar), Majesteit & Skywalker (zusje&broertje beide 2 jaar).
Figaro laat weten wanneer hij honger heeft, hij kan niet meer zo goed eten en daarom krijgt hij nu maaltijdzakjes (de rest krijgt brokjes). We hebben dus zo'n kist waar alle bakjes opstaan, en dan gaat hij die er allemaal een voor een van af gooien.
Tompoes rent achter schaduwen aan, Majesteit rent achter lichtjes aan en probeert deze ook op te eten.
Skywalker is de vaagste van ze allemaal, hij gaat het groen uit de vijver plukken en ermee door de hele tuin wandelen. Hij komt 's morgens vroeg op je springen omdat hij naar buiten wil en hij miauwt niet echt, hij piept meer.
Ik heb hier nog wel een leuke foto van hem:

[afbeelding]
mooie foto
ik wil hier ook fotos neerzetten maar ze staan niet op internet.. hoe kan ik ze uploaden?
Oud 03-05-2005, 06:58
Verwijderd
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 03-05-2005 @ 07:51 :

cactussen geschikt?? hihi auw
Dat dachten wij ook, maar het eerste wat ze met een cactus deden was *hap* (tegelijkertijd), om vervolgens op de stekels te gaan kauwen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 07:00
Verwijderd
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 03-05-2005 @ 07:54 :
hoe kan ik ze uploaden?
Kan bij photobucket oid (gebruik ik zelf niet, dus verder weet ik het ook niet - misschien dat er in de mededeling op ART wel links staan) of anders in je fotoboek.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 07:01
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 07:58 :
Dat dachten wij ook, maar het eerste wat ze met een cactus deden was *hap* (tegelijkertijd), om vervolgens op de stekels te gaan kauwen.
aha, ja kauwen is helemaal in bij veel dieren
Oud 03-05-2005, 07:10
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
een beestje gevonden

Tijdens het wandelen even gaan zitten voor de foto (nu is hij zo, 15 weken oud)

hier zit hij in de auto

en hier was hij nog maar 6 weken oud *met mij *

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 07:14.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 08:34
wizkid
wizkid is offline
[QUOTE]Ingetjuhh schreef op 03-05-2005 @ 08:10 :
[B]een beestje gevonden
[afbeelding]

aaah dies lief
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 08:36
wizkid
wizkid is offline
nog een leuke foto, skywalker ice-age verslaving (foto van toen hij klein was), hij is dat zwarte vlekje onderaan naast de nep kat
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 09:09
Flit
Flit is offline
@ Ingetjuhh: wat een schatje! Herderpups hebben nog van die schattige tip-oortjes!

Mijn kat drinkt uit bekers: daar stopt hij eerst zn poot in en die zuigt hij dan uit. En hij ving vroeger libelles.
Mijn hond heeft iets met plastic, vooral drinkflesjes. Daar doet ze alles voor om die te pakken. En het is verbazend hoe hoog een klein teckeltje kan komen als ze iets echt wil! Ze is ook nogal graverig, en graaft dus alle bloemperken uit. Niets houdt haar tegen, we hebben inmiddels een 1,5 meter hoog, heel stevig hek neergezet, de vorige hekken wist ze altijd wel een miniscuul gaatje te vinden om door te komen, en alles lager dan een meter kwam ze zelf wel over heen.
Er zijn vast nog wel meer dingen, maar daar kan ik nu niet opkomen.
Oud 03-05-2005, 09:38
Nona
Nona is offline
Mijn konijntje kan uren tv kijken.
Je mag niet aan haar etensbak zitten, je mag hem ook niet van bovenaf bijvullen, maar als ze niets krijgt gaat ze je chagerijnig aan zitten kijken.
Ze knaagt aan alles wat ze tegenkomt, maar ze weet dat het niet mag en gaat me enorm onschuldig aankijken als ik haar terugroep.
Er zit een rekje in haar kooi om hooi achter te leggen, dat sloopt ze er altijd met de grootst mogelijke moeite uit.
Oud 03-05-2005, 10:29
leucomelas
leucomelas is offline
onze oudste kat Lego lust bier, hij likt altijd alle bierflesjes af die hij maar kan vinden lego neemt oko altijd eten voor ons mee als hij op jacht is geweest. leg muizen mooi op de buitenmat, dus als je dan zonder op te letten naar buiten stapt... you get the point...Lego is oko heel kieskeurig... als hij water wil blijft hij bij zjin bak staan, ook al is die nog helemaal vol. ik dien hem dan uit te gieten, af te spoelen en met vers water te vullen en dan pas kan hij het drinken. het gebeurt zon 6 keer per dag kat Diddl is 5 kilo en eet graag boterhamzakjes, broodzakken en alles wat dan oko maar van plastic is? hij knauwt erop ofsow, vreemd beest. en als ons ma op de bank in slaap valt gaat hji altijd bovenoper zitten waardoor me ma nachtmerries krijgt dat ze wordt geplet kat Euro speelt met de straal uit de kraan en gaat er zonder moeite onder staan... ook jat Euro brokjes uit de bak van de hond. hij gooit ze eerst op de grond en gaat ze dan een voor een opsporen en opeten. Lotje is een kreng, ze daagt eerst de andere katten uit en als die haar dan ook maar aan proberen te raken gaat ze hard blazen en bitchie doen...Muis is een kat zonder pootjes lijkt wel ze heeft een dik lijfje en maar hele korte pootjes dus ze waggelt echt... ziet er heel vreemd uit. Daki springt altijd lekker op je rug... houd zich ergens schuil boven op een kast of iets dergelijks en zodra je dan langsloopt klampt ie zich aan je schouders... met zijn nagels er vol in natuurlijkDaki is oko een master in de schijn ophouden... oh wat een lief poesje, wat doet ie lief, *aai* *aai* en uit het niets grijt hij je hand en begint ermee te vechten. zet er zijn tanden hard in en echt, tis een draak. MissPoes is eigenlijk de normaalste....

de hond.. tja uhm.. ligt het liefst op de bank als ze gezwommen heeft en daarna lekker in het zand heeft liggen rollen. verder houd ze van zwemmen en grijpt ze dus elke kans aan, zelfs midden in de winter... ja vreemd he ijs.... verder vlooit hond Xena de katten en vind hij ze lief ofsow. er zijn dagen dat je alle 7 de katten en de hond op de bank aantreft

mijn rat is echt kewl, het is een halfnaakt-rat en zit dus graag op warme plekjes.. hij houd van oorbellen en dreads en snuffelt er de hele tjid aan wanneer dit niet gebeurd ligt hij te slapen in me nek*aaaaw pookig!*

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 11:00.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 11:49
wizkid
wizkid is offline
K herken het
dat van die muizen deed Figaro vroeger ook altijd, maar hij legde ze dan niet voor de deur maar nam ze mee naar binnen. Deed ie ook met vogels en andere beesten die hij ving, vissen enzo.
Hij praat ook met je, als je naar hem kijkt en vanalles verteld begint ie terug te miauwen.
Komt ook geen hond meer door te straat, hij wil zijn huis/straat bewaken dus als er een hond langskomt gaat ie daaraan hangen. Nu hebben alle baasjes besloten dat ze maar nie meer door onze straat moeten komen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:02
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
wizkid schreef op 03-05-2005 @ 09:36 :
nog een leuke foto, skywalker ice-age verslaving (foto van toen hij klein was), hij is dat zwarte vlekje onderaan naast de nep kat
[afbeelding]
wat lief haha ik moest ff zoeken
Oud 03-05-2005, 14:29
wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 03-05-2005 @ 15:02 :
wat lief haha ik moest ff zoeken
haha ja dat doet ie meestal nooit, alleen bij ice-age, vandaar zijn ice-age verslaving.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 22:44
Verwijderd
Mijn kat bobby heeft een doperwtjes en sperzieboontjesverslaving, ze is stapeldol op groentensoep, ze wast m'n hond Samba (labrador, ze is er altijd wel een tijdje mee bezig ) en als m'n hond teruglikt krijgt hij een haal over z'n neus . Daarnaast gaat ze altijd meewandelen als ik de hond uitlaat (en ze luistert beter dan Samba ) en ze lepelt met haar pootje de restjes chocolademelk uit je beker.

Geweldig beest <3
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 06:36
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Frederiek schreef op 03-05-2005 @ 23:44 :
Mijn kat bobby heeft een doperwtjes en sperzieboontjesverslaving, ze is stapeldol op groentensoep, ze wast m'n hond Samba (labrador, ze is er altijd wel een tijdje mee bezig ) en als m'n hond teruglikt krijgt hij een haal over z'n neus . Daarnaast gaat ze altijd meewandelen als ik de hond uitlaat (en ze luistert beter dan Samba ) en ze lepelt met haar pootje de restjes chocolademelk uit je beker.

Geweldig beest <3
leuk leuk
trok de hond als puppiezijnde ook wel eens het tafelkleed eraf? wat is ons hondje toch lief *hihi *

leuk als kat mee de hond uit gaat laten
Oud 04-05-2005, 06:59
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Flit schreef op 03-05-2005 @ 10:09 :
@ Ingetjuhh: wat een schatje! Herderpups hebben nog van die schattige tip-oortjes!

Mijn kat drinkt uit bekers: daar stopt hij eerst zn poot in en die zuigt hij dan uit. En hij ving vroeger libelles.
Mijn hond heeft iets met plastic, vooral drinkflesjes. Daar doet ze alles voor om die te pakken. En het is verbazend hoe hoog een klein teckeltje kan komen als ze iets echt wil! Ze is ook nogal graverig, en graaft dus alle bloemperken uit. Niets houdt haar tegen, we hebben inmiddels een 1,5 meter hoog, heel stevig hek neergezet, de vorige hekken wist ze altijd wel een miniscuul gaatje te vinden om door te komen, en alles lager dan een meter kwam ze zelf wel over heen.
Er zijn vast nog wel meer dingen, maar daar kan ik nu niet opkomen.
haha ja springen he
die van ons klimt in de koelkast
die deur hoeft maaropen te gaan of hij zit op de mat en springt er (bijna) in
het is dat het niet past
Oud 04-05-2005, 06:59
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-05-2005 @ 10:38 :
Mijn konijntje kan uren tv kijken.
Je mag niet aan haar etensbak zitten, je mag hem ook niet van bovenaf bijvullen, maar als ze niets krijgt gaat ze je chagerijnig aan zitten kijken.
Ze knaagt aan alles wat ze tegenkomt, maar ze weet dat het niet mag en gaat me enorm onschuldig aankijken als ik haar terugroep.
Er zit een rekje in haar kooi om hooi achter te leggen, dat sloopt ze er altijd met de grootst mogelijke moeite uit.
slim beestje
zit dat konijn binnen dan??
Oud 04-05-2005, 07:00
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 03-05-2005 @ 11:29 :
onze oudste kat Lego lust bier, hij likt altijd alle bierflesjes af die hij maar kan vinden lego neemt oko altijd eten voor ons mee als hij op jacht is geweest. leg muizen mooi op de buitenmat, dus als je dan zonder op te letten naar buiten stapt... you get the point...Lego is oko heel kieskeurig... als hij water wil blijft hij bij zjin bak staan, ook al is die nog helemaal vol. ik dien hem dan uit te gieten, af te spoelen en met vers water te vullen en dan pas kan hij het drinken. het gebeurt zon 6 keer per dag kat Diddl is 5 kilo en eet graag boterhamzakjes, broodzakken en alles wat dan oko maar van plastic is? hij knauwt erop ofsow, vreemd beest. en als ons ma op de bank in slaap valt gaat hji altijd bovenoper zitten waardoor me ma nachtmerries krijgt dat ze wordt geplet kat Euro speelt met de straal uit de kraan en gaat er zonder moeite onder staan... ook jat Euro brokjes uit de bak van de hond. hij gooit ze eerst op de grond en gaat ze dan een voor een opsporen en opeten. Lotje is een kreng, ze daagt eerst de andere katten uit en als die haar dan ook maar aan proberen te raken gaat ze hard blazen en bitchie doen...Muis is een kat zonder pootjes lijkt wel ze heeft een dik lijfje en maar hele korte pootjes dus ze waggelt echt... ziet er heel vreemd uit. Daki springt altijd lekker op je rug... houd zich ergens schuil boven op een kast of iets dergelijks en zodra je dan langsloopt klampt ie zich aan je schouders... met zijn nagels er vol in natuurlijkDaki is oko een master in de schijn ophouden... oh wat een lief poesje, wat doet ie lief, *aai* *aai* en uit het niets grijt hij je hand en begint ermee te vechten. zet er zijn tanden hard in en echt, tis een draak. MissPoes is eigenlijk de normaalste....

de hond.. tja uhm.. ligt het liefst op de bank als ze gezwommen heeft en daarna lekker in het zand heeft liggen rollen. verder houd ze van zwemmen en grijpt ze dus elke kans aan, zelfs midden in de winter... ja vreemd he ijs.... verder vlooit hond Xena de katten en vind hij ze lief ofsow. er zijn dagen dat je alle 7 de katten en de hond op de bank aantreft

mijn rat is echt kewl, het is een halfnaakt-rat en zit dus graag op warme plekjes.. hij houd van oorbellen en dreads en snuffelt er de hele tjid aan wanneer dit niet gebeurd ligt hij te slapen in me nek*aaaaw pookig!*
sprake van een hechte familieband
lekker he honden die zwemmen en dan in het zand rollen
die van ons begint nou ook al
best vervelend als je moet werken *bejaardenhuis* met allemaal witte kleren
10x omkleden hahahah! ach het is nu vakantiewerk dus moet kunnen maar ja
als je naar school moet en dan komt er een natte hond aangelopen..
dat is lekker he
Oud 04-05-2005, 07:02
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
wizkid schreef op 03-05-2005 @ 12:49 :
K herken het
dat van die muizen deed Figaro vroeger ook altijd, maar hij legde ze dan niet voor de deur maar nam ze mee naar binnen. Deed ie ook met vogels en andere beesten die hij ving, vissen enzo.
Hij praat ook met je, als je naar hem kijkt en vanalles verteld begint ie terug te miauwen.
Komt ook geen hond meer door te straat, hij wil zijn huis/straat bewaken dus als er een hond langskomt gaat ie daaraan hangen. Nu hebben alle baasjes besloten dat ze maar nie meer door onze straat moeten komen.
zozo
en de kat is de baas
lekker joh muizen die binnen liggen, wel doden toch?
honden en katten praten over het algemeen wel vaker terug he..
als je tegen een hond of kat gaat praten en ze kijken je aan en je praat maar lang genoeg door
komt er wel geluid terug
Oud 04-05-2005, 09:23
wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 04-05-2005 @ 08:02 :
zozo
en de kat is de baas
lekker joh muizen die binnen liggen, wel doden toch?
honden en katten praten over het algemeen wel vaker terug he..
als je tegen een hond of kat gaat praten en ze kijken je aan en je praat maar lang genoeg door
komt er wel geluid terug
Ja die waren dood , soms lag er ook wel eens alleen nog het staartje v.d. muis
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 10:52
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
wizkid schreef op 04-05-2005 @ 10:23 :
Ja die waren dood , soms lag er ook wel eens alleen nog het staartje v.d. muis
meer details hoef ik niet

is dat nu nog zo?
Oud 04-05-2005, 11:01
wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 04-05-2005 @ 11:52 :
meer details hoef ik niet

is dat nu nog zo?
Nee daar is hij te oud voor, hij was eerst echt zo'n kat die overal komt waar hij wil komen. Nu komt hij nog niet meer eens over de schutting. Muizen vangen zit er dus ook niet meer in.
Die andere hebben nog wel eens de behoefte een vogel mee te brengen maar ze eten hem dan niet op, ze gaan ermee spelen...
Oud 04-05-2005, 11:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 04-05-2005 @ 07:59 :
slim beestje
zit dat konijn binnen dan??
Ja, gewoon een kooi in de huiskamer. Ik vind het zielig om haar in de garage te zetten.
Oud 04-05-2005, 11:12
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
@ wizkid..
wie weet komt er nog eens een levende muis *wat zal je hard wegrennen * (ik iig wel )

@kruimel..

idd.. buiten met een hele ren oke, maar in een hokje vind ik dieren sowieso niet echt horen, ze moeten eruit kunnen/mogen
Oud 04-05-2005, 12:40
Verwijderd
Nog een maffe gewoonte vergeten van m'n kat: Ze maakt koprollen rond de horizontale balkjes van een tafeltje in huis
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 13:09
cagie
cagie is offline
Mijn kat had vroeger altijd de gewoonte om op mijn moeders nek te gaan zuigen. Maar hij heeft sinds een jaar een hele rare gewoonte, hij is bang voor vogels! .
Mijn konijn is helemaal weg van de kat. Als mijn konijn los in de kamer loopt dan achtervolgt hij constant de kat en als de kat stil zit gaat hij er rondjes om heen rennen . Daarnaast is hij helemaal weg van oude handdoeken. Als er een oude handdoek op de grond ligt dan graaft en bijt hij erin en probeert zich erin te verstoppen. Heel schattig gezicht
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 13:53
wizkid
wizkid is offline
Citaat:
cagie schreef op 04-05-2005 @ 14:09 :

Mijn konijn is helemaal weg van de kat. Als mijn konijn los in de kamer loopt dan achtervolgt hij constant de kat en als de kat stil zit gaat hij er rondjes om heen rennen .
Haha ja dat doen skywalker en figaro (katten) ook. Skywalker loopt figaro echt overal achterna, en begint dan voor hem te rollen en rondjes te draaien enzo. En Figaro vindt dit niet zo heel prettig dus die springt dan half op hem.
Ik heb hier nog een schattige foto van Majesteit toen ze klein was, ze beet altijd op haar pootje en probeerde daarmee te 'spelen':
Oud 04-05-2005, 16:46
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
@ Wizkid
wat een schatje

Allemaal leuke diertjes hebben we zo te horen met eigen gewoontes mooi is dat
Oud 05-05-2005, 08:14
Verwijderd
Ow, en Fleur is gek op voeten. En Muis vroeger op haren (om mee te spelen en dat mocht, tot dat ze een keer een enorm stuk haar met haar nagels had 'afgesneden' ) en nog steeds op dozen en alles wat daar op lijkt (die hoef je geen twee seconden 'onbewaakt' achter te laten of ze zit er in).

En Hercules, de kat van m'n ouders, is gek op voeten en op haren.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 15:25
Kaa
Kaa is offline
Onze kat Poes domineert onze honden, Caine en Shelley...die zijn best bang voor d'r...als Poes in mand ligt van caine bijvoorbeeld...dan gaat ie wegkruipen in n hoekje.
Poes blaft ook tegen andere katten...heel vreemd geluidje, ze zegt ook wel ns iets wat op 'mama' en 'hallo' lijkt...Ze zegt smorgens ook hoi als je beneden komt. Komt ze speciaal naar de trap toelopen om even te mauwen en dan gaat ze weer terug naar d'r eigen plekje.
Als ze naar buiten wil gaat ze op de vensterbank zitten bij de keukendeur en zet ze telkens dr pootje op de deurknop, in combinatie met wat schattige mauwtjes. En als ze wil eten dan brengt ze je al mauwende naar dr bakje toe (staat boven). Ze heeft geleerd om op de bank en op bed van mn ouders precies op een handdoek te liggen en nergens anders (beest verhaart als de ziekte).

En Caine, dat is n rottwiler bouvier, denkt dat ze n schoothondje is, en komt altijd bij iedereen op schoot zitten...heel raar...
verder doen ze niet veel vreemds geloof ik. Ze jagen soms achter vliegjes aan enzo.
Oud 05-05-2005, 16:52
Verwijderd
het konijn van mijn zus zit graag op boeken als je haar los rond laat lopen in een kamer met een boekenkast, gaat ze in de kast zitten op de onderste plank en wurmt ze zich tussen de boeken en de plank erboven
en ze is dol op lavendel, om op te eten dan
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 17:28
Verwijderd
Mijn ratten zijn er ook stellig van overtuigd dat je mijn voeten kunt eten. Het begint met een zacht, kietelend geknaag aan je hiel, dat je denkt: "ahhh, wat lie......AUW GODVERKUTBHKSLKUYHUHA"

Ons brits korthaar kitten gaat trouwens overal in zitten, eet alles (komt schooien om een dropsleutel en neemt zonder pardon een hap uit je droge biscuitje)
En onze oudste labrador gaat altijd onder tafel liggen, en ja.. op haar leeftijd komt ze er dan ook niet meer helemaal soepel onderuit. Laten we zeggen, ze doet er 10 minuten over.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 19:22
arP-socialist
arP-socialist is offline
ik heb inmiddels toch zeker 10 ratten gehad en geeneen knaagde aan wat niet eetbaar was

mischien opvoeding lol

nam ze ook overal mee naartoe op mijn shouder
ze hadden een kooi maar zelden gebruikt

nu heb ik katten

isa, gewoontes: lui, lui, lui, lui
echt nog te lui om zich om te draaien als ze niet lekker ligt
zit altijd bij het raam, dat was het wel

chockey: jonkie; kan uren naast je liggen en dan ineens op je hoofd springen zonder aanleiding
kruipt bij je in bed, maakt rare sprongen die je van een topturn(st)er nog niet verwacht

Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 19:26
kalinho
kalinho is offline
- mijn hond[14, over 4 dagen 15] draait standaard 6-10 rondjes in zn mand voordattie gaat liggen

-traplopen kan die niet (ondanks 10tallen pogingen van mij), tottie het op een nacht ineens in zn kop kreeg en zomaar om 3 uur snachts op de overloop stond

-hij wordt ouder, dus steeds meer gedesorienteerd. Wat ook ngo wel ns voorkomt is dattie achter de bank loopt, tussen de vitrage en dattie dan zich min of meer vastdraait in de draden van de Subwoofer van de DVD installatie, en dan blijftie gerust staan en wachten tot iemand m ns komt helpen, snachts
Oud 05-05-2005, 19:48
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
kalinho schreef op 05-05-2005 @ 20:26 :
- mijn hond[14, over 4 dagen 15] draait standaard 6-10 rondjes in zn mand voordattie gaat liggen

omdat hij een lekker plekje wil hebben

-traplopen kan die niet (ondanks 10tallen pogingen van mij), tottie het op een nacht ineens in zn kop kreeg en zomaar om 3 uur snachts op de overloop stond

Cool, wat voor hond is het dan?? ineens boven staan? stoffen trap zeker? die van ons is van hout dus kan hij niet proberen

-hij wordt ouder, dus steeds meer gedesorienteerd. Wat ook ngo wel ns voorkomt is dattie achter de bank loopt, tussen de vitrage en dattie dan zich min of meer vastdraait in de draden van de Subwoofer van de DVD installatie, en dan blijftie gerust staan en wachten tot iemand m ns komt helpen, snachts
Oud 05-05-2005, 19:49
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
arP-socialist schreef op 05-05-2005 @ 20:22 :
ik heb inmiddels toch zeker 10 ratten gehad en geeneen knaagde aan wat niet eetbaar was

mischien opvoeding lol

nam ze ook overal mee naartoe op mijn shouder
ze hadden een kooi maar zelden gebruikt

nu heb ik katten

isa, gewoontes: lui, lui, lui, lui
echt nog te lui om zich om te draaien als ze niet lekker ligt
zit altijd bij het raam, dat was het wel

chockey: jonkie; kan uren naast je liggen en dan ineens op je hoofd springen zonder aanleiding
kruipt bij je in bed, maakt rare sprongen die je van een topturn(st)er nog niet verwacht
wat deed je zoal met die ratjes dan?
je hoeft die kleintjes niet perse op te voeden het kan wel
als je ze echt tam wilt hebben
Oud 05-05-2005, 19:49
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 05-05-2005 @ 18:28 :
Mijn ratten zijn er ook stellig van overtuigd dat je mijn voeten kunt eten. Het begint met een zacht, kietelend geknaag aan je hiel, dat je denkt: "ahhh, wat lie......AUW GODVERKUTBHKSLKUYHUHA"

Ons brits korthaar kitten gaat trouwens overal in zitten, eet alles (komt schooien om een dropsleutel en neemt zonder pardon een hap uit je droge biscuitje)
En onze oudste labrador gaat altijd onder tafel liggen, en ja.. op haar leeftijd komt ze er dan ook niet meer helemaal soepel onderuit. Laten we zeggen, ze doet er 10 minuten over.
jaja die teentjes
katten honden bijna alle dieren zijn er gek op
ik vanmorgen ook kwam beneden geen sloffen aan
hondje kwam vrolijk op me af
likt ie zo..
en ineens AUW>>>>> en dat is niet lief
Oud 05-05-2005, 19:50
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-05-2005 @ 17:52 :
het konijn van mijn zus zit graag op boeken als je haar los rond laat lopen in een kamer met een boekenkast, gaat ze in de kast zitten op de onderste plank en wurmt ze zich tussen de boeken en de plank erboven
en ze is dol op lavendel, om op te eten dan
dus die ruikt altijd lekker
Oud 05-05-2005, 19:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
- Mijn goudvissen lijken hun eigen kom leeg te willen drinken
- Ze blubben de hele nacht
- Een van mijn vissen maakt salto's
Oud 05-05-2005, 23:01
Verwijderd
Eén van onze hondjes heeft zich de gewoonte gemaakt om op de (lage) tafel te springen vanaf de poef en daar te gaan liggen, dit gebeurt meestal als we niet thuis zijn. stiekemerd.
Wat ook grappig is, is dat ze er niet af durft zonder eerst op de poef te springen, maar als er iemand thuis komt, ze wel gelijk van de tafel springt. Dan durft ze in een keer wel he

Oja, vroeger had dit hondje ook vaak de neiging om lege flessen die op de grond stonden om te kegelen.

We hebben dus 2 honden, een maltesertje(lizzie)en een boeren fox(vlekkie) en deze kan af en toe zo gemeen zijn tegen Lizzie. Als Lizzie op een kussen ligt en zij wil er gaan liggen gaat ze gerust bovenop Lizzie zitten, zodat zij maar weggaat. Of ze krijgen alletwee een botje en dan nog wil Vlekkie perse het botje van Lizzie, zo jaloers is ze wel Altijd wel grappig om te zien.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 06:41
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-05-2005 @ 20:53 :
- Mijn goudvissen lijken hun eigen kom leeg te willen drinken
- Ze blubben de hele nacht
- Een van mijn vissen maakt salto's
heb je ze van het circus?
Reageren

Regels voor berichten