Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2005, 20:06
Snuitermans
Snuitermans is offline
Mijn vraag, hebben er mensen ervaring met deze speler? Of met spelers die een MP3 dan wel WMA omzetten in een ander formaat? Ik sta hier namelijk nogal sceptisch tegenover, gezien deze speler dat doet (naar Atrac-3) ben ik benieuwd hoe jullie ervaringen met dergelijke omzettingen zijn.
Oud 30-04-2005, 20:08
]{ing
]{ing is offline
omzetting betekent altijd kwaliteitsverlies. heb alleen ervaring met minidisc (ook atrac3 geloof ik), klinkt voor geen meter in vergelijking met een cd :\
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 02:12
bamiPoep
bamiPoep is offline
atrac3 is wel luisterbaar nog, vind het iets minder dan .mp3 (niet dat je dat heel duidelijik hoort ofzo, ik iig niet)
Oud 01-05-2005, 11:09
Snuitermans
Snuitermans is offline
Dat leek mij dus ook al, hoewel ze toch ook niet stellig kunnen beweren dat het niet het geval is. Hoe hoorbaar is zoiets bij bv een VBR 160-320?
Oud 01-05-2005, 12:15
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 01-05-2005 @ 03:12 :
atrac3 is wel luisterbaar nog, vind het iets minder dan .mp3 (niet dat je dat heel duidelijik hoort ofzo, ik iig niet)
ligt er ook een beetje aan welke oordoppen je gebruikt (en welke mp3 of atrac speler), met standaard aiwa doppen zal je niet veel verschil merken
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 15:35
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
atrac3+ is gewoon goede kwaliteit, stukken beter dan het gemiddelde (gedownloade) mp3tje. Bovendien is het erg klein dus past er veel muziek op je speler.

Het duurt wel lang om de mp3tjes om te zetten, je kunt dus niet zomaar je mp3's erheen slepen in explorer, ze moeten allemaal omgezet worden, maar je kunt sowieso beter van de originele cd's af rippen naar atrac.

(heb zelf een Sony nw-hd1.)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 18:31
CrazY G
CrazY G is offline
ik heb een nw-e99
en atrac3+ klinkt gewoon goed erop. Ik hoor geen verschil iig
Oud 02-05-2005, 12:56
Snuitermans
Snuitermans is offline
Wel, goed te horen. De vriendelijke mensen bij Aiwa claimen dat het in een oogwenk gebeurt is, dat zal ik dan maar van ze aannemen. Mijn keuze is gemaakt, bedankt voor de hulp.

Ik heb trouwens een stel Sony doppen (type weet ik zo 123 niet), a € 45,- maar ik verwacht dat dat Atrac-3 beslist een goed geluid geeft.
Reageren

Regels voor berichten