Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gaat strax de minister van achternaam-zaken (want dat zal ook wel onder die allegaartjes-post vallen) opstappen en gaat Ditrich dan harde eisen stellen aan cda en vvd? stel je voor hoe moeilijk het roddelen wordt in plattelandsgemeenten als kinderen niet meer op 1 manier via hun achternaam te traceren vallen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nu moet je apart aangeven als je je moeders naam wilt overnemen ipv je vaders naam of zoiets en sommigen vergeten dat ofzo en het kind zelf kan dat nog niet beslissen. Wellicht dat hij/zij later liever de moeders naam had. Door t kind alletwee de achternamen te geven, is die keuze gewoon wat makkelijker, lijkt me.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet of je namen kunt kiezen, maar dat zou ik dan wel willen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Peter-Jan Van vennegoor of hesselink spring in 't veld van de sande bakhuyzen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
ik ben het met je eens dat gelijke rechten niet betekend dat alles altijd op alle plekken gelijk is, want dat kan simpelweg niet altijd. Maar in dit geval kan dat makkelijk. En ik begrijp niet hoe je er tegen zou kunnen zijn. Citaat:
De vrouw heeft evenveel recht op het laten voortbestaan van haar achternaam. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat was geen rede, maar een vraag, waarom jullie allemaal er zo onverschillig tegenaan kijken, en sommigen er zelfs tegen zijn. [irri-mode]ik denk dat jullie dat doen, omdat jullie bijna allemaal mannen zijn, en jullie eigen achternaam verder willen laten bestaan. de 2 of 3 vrouwen die ertegen zijn, zijn gewoon onderdrukt, en weten niet beter.[/irri-mode] De rede waarom ik ertegen ben, lijkt me duidelijk. De vrouw wordt gediscrimineerd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan lijkt het huidige systeem me een goede deal.
||
Citaat:
waarom t 10 maanden is, weet ik ook niet.
|
|