Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2005, 09:00
Sandersss
Sandersss is offline
edit by Tofke_H:
Citaat:
PV schreef op 02-04-2005 @ 01:49 :
Schrijf je ook in op http://www.f1manager.info/ (gratis), er bestaan nu helaas nog geen subleagues, maar zodra dat mogelijk is wordt er een scholierenleague gemaakt waaraan je mee kan doen.
De bedoeling is om een team samen te stellen (2 rijders, chassis, motor, banden en babe) en met hun prestaties op het circuit kun je geld verdienen waarmee je betere rijders enz. kunt kopen. De babe staat er uiteraard maar voor de show, daar krijg je niks voor, voor zover ik weet dan Aan de uitslagen van de race zijn ook punten gekoppeld, daarmee concurreer je binnen je subleague.

Dit zijn de tijden van de 1e training van zaterdag:

1 G. Fisichella Renault 1:15.605
2 M. Schumacher Ferrari 1:15.631
3 R. Schumacher Toyota 1:15.860
4 R. Barrichello Ferrari 1:16.004
5 V. Liuzzi Red Bull 1:16.241
6 D. Coulthard Red Bull 1:16.323
7 JP. Montoya McLaren 1:16.560
8 K. Räikkönen McLaren 1:17.363
9 N. Heidfeld Williams 1:17.615
10 M. Webber Williams 1:17.701
11 T. Monteiro Jordan 1:17.870
12 N. Karthikeyan Jordan 1:18.198
13 F. Massa Sauber 1:18.209
14 J. Trulli Toyota 1:18.215
15 J. Villeneuve Sauber 1:18.686
16 P. Friesacher Minardi 1:20.417
17 C. Albers Minardi 1:21.145
18 F. Alonso Renault geen tijd

Nick Heidfeld heeft zijn motor gewisseld, waardoor hij 10 plaatsen naar achter gaat bij de start.
Ik zag nog een foto van een gecrashte Mclaren van Montoya, maar ik weet niet zeker of de foto van deze GP was.

Barrichello had gisteren een hydraulisch probleem, waardoor hij niet veel had kunnen rijden.

Button en Sato mogen toch hun punten behouden, las ik net.

Om 12.55 is de 1e kwali op sbs6.

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 13:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2005, 13:22
Sandersss
Sandersss is offline
1e kwali:

1 J. Trulli Toyota 1:14.795
2 F. Alonso Renault 1:14.811
3 K. Räikkönen McLaren 1:14.819
4 R. Schumacher Toyota 1:14.870
5 N. Heidfeld Williams 1:15.038
6 M. Webber Williams 1:15.042
7 M. Schumacher Ferrari 1:15.398
8 G. Fisichella Renault 1:15.601
9 R. Barrichello Ferrari 1:15.746
10 D. Coulthard Red Bull 1:15.795
11 F. Massa Sauber 1:15.863
12 JP. Montoya McLaren 1:15.902
13 V. Liuzzi Red Bull 1:16.288
14 J. Villeneuve Sauber 1:16.794
15 N. Karthikeyan Jordan 1:18.557
16 T. Monteiro Jordan 1:19.040
17 C. Albers Minardi 1:19.563
18 P. Friesacher Minardi 1:20.306

Ook Barrichello heeft een motor verwisseld, en moet dus 10 plaatsen achteruit bij de start.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 13:29
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik was zo vrij om de eerst post een beetje aan te passen.

Ik hoop dat het opnieuw zo spannend wordt als de vorige keer, en gezien de ronde tijden en plaatsen van de rijders zit die kans er goed in. Alonso voor zijn thuispubliek, dus de druk zal wel iets hoger zijn, maar langs de andere kant kan dat ook positief zijn.
Oud 07-05-2005, 14:21
Sandersss
Sandersss is offline
Ik ben toch wel benieuwd wat de race snelheid van de Ferrari's is, omdat de Bridgestone banden nogal moeitje hebben met 1 rondje vol trappen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:21
one.
one. is offline
De banden van Bridgestone warmen wat langzamer op. Dus ik denk dat dat onder andere een reden is waarom Ferrari zo langzaam was in de kwalificatie.

Citaat:
Tofke_H schreef op 06-05-2005 @ 17:55 :
In de krant hier staat dat ze voor 2 wedstrijden geschorst zijn, dus zeker ook niet in Monaco.
Klopt, maar misschien vechten ze de uitspraak alsnog aan, in eerste instantie zouden ze namelijk nog de uitspraak voor barcelona aanvechten, misschien dat ze nu gaan proberen iets af te dwingen waardoor ze in Monaco alsnog kunnen racen.

De financiële schade voor BAR.
Button vertrekt aan het einde van het seizoen.

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo hey, top 4 binnen 1 tiende, mooie 1e kwali was het.
Maar ik denk dat Kimi en Alonso in de race veel sneller zijn dan de Toyota, en als Kimi geen pech krijgt zou het misschien een mooie race kunnen worden. Maja eerst maar de tweede kwali afwachten.
Ik hoop dat Alonso weer wint (omdat ik stiekem fan van hem begon te worden ), maar voor de spanning in het wereldkampioenschap hoop ik toch dat iemand anders wint.
Oud 07-05-2005, 18:46
one.
one. is offline
Ik hoop dat Schumacher wint. Zu dan nog een leuke strijd tussen Alonso en Schumacher kunnen worden.

Brawn heeft trouwens verklaard dat de F2005 nog niet sterk genoeg is.

Wat Brawn zei:
Oud 08-05-2005, 10:04
Sandersss
Sandersss is offline
Uitslag 2e kwali:

1 K. Räikkönen McLaren 2:31.421
2 M. Webber Williams 2:31.668
3 F. Alonso Renault 2:31.691
4 R. Schumacher Toyota 2:31.917
5 J. Trulli Toyota 2:31.995
6 G. Fisichella Renault 2:32.830
7 JP. Montoya McLaren 2:33.472
8 M. Schumacher Ferrari 2:33.551
9 D. Coulthard Red Bull 2:34.168
10 F. Massa Sauber 2:34.224
11 V. Liuzzi Red Bull 2:35.302
12 J. Villeneuve Sauber 2:36.480
13 N. Karthikeyan Jordan 2:39.268
14 T. Monteiro Jordan 2:39.943
15 C. Albers Minardi 2:41.141
16 P. Friesacher Minardi 2:42.759
17 N. Heidfeld Williams 1:15.038
18 R. Barrichello Ferrari 1:15.746

Ik verwacht dat Kimi heel sterk is in de race en ik geef hem een goede kans op de overwinning, als de bak het tenminste volhoud. Verder denk ik dat M. Schumacher pas een rol gaat spelen in de 2e helft van de race.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 10:49
Orion2003
Orion2003 is offline
Denk ook dat Kimi gaat winnen al zal Alonso (die Webber in de 1e bocht inhaalt)er dicht op blijven zitten. Schumacher zal wel weer naar voren komen maar niet winnen.
Oud 08-05-2005, 15:00
PV
PV is offline
Citaat:
Orion2003 schreef op 08-05-2005 @ 11:49 :
Denk ook dat Kimi gaat winnen al zal Alonso (die Webber in de 1e bocht inhaalt)er dicht op blijven zitten. Schumacher zal wel weer naar voren komen maar niet winnen.
Sterker nog, Schumacher lag er uit Leuk dat Raikkonen gewonnen heeft, het moet niet te makkelijk worden voor Alonso. Toyota was ook goed bezig, levert mij weer wat puntjes op in de manager.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 15:32
Inferno88
Inferno88 is offline
Mooie race... 138 punten met f1manager... jammer dat Alonso niet heeft gewonnen, maar Raikkonen was vandaag gewoon de beste. Trouwens wel leuk voor Barrichello dat hij niet is uitgevallen (meestal is hij de uitvaller en Schumacher niet)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 16:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Race met weinig hoogstaande momenten. Maar gelukkig voor Kimi bleef hij heel. Alonso ook weer tweede. Toyota laat nogmaals zien dat ze erg sterk zijn geworden.
Ook weer lekkere reclame voor Bridgestone bij Schumi en Massa. De tactiek van Ferrari om Schumi naar het podium te brengen was goed, maja dan gebeurt zoiets.
Minardi was ook weer een blamage. Vooral bij de start. Het was nix, het is nix en het wordt nix...
Oud 08-05-2005, 17:07
Sandersss
Sandersss is offline
Idd, niet echt spannende race. Toch weer Mark Webber die terug valt in de race, hoe typisch. Perfecte race van Kimi

Mollie maakte wel weer veel fouten hoor

Of Schumacher echt problemen had met z'n banden is nog niet zeker te zeggen, denk ik. Want de andere B. rijders reden de race wel gewoon uit

Ik denk dat het herstel van Ferrari pas met de GP van Europa is, omdat eerst Monaco is. Als je daar niet goed voorin staat bij de start kun je podium plaatsen meestal wel vergeten, en aangezien de Bridgestone banden pas optimaal worden na ongeveer 8 rondjes rijden.

Mijn F1 manager gaat ook goed Kheb 144 punten gehaald
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 20:52
one.
one. is offline
151 punten gehaald in de manager dankzij Trulli en Alonso en Michelin, nu Cosworth door Toyota vervangen.
Oud 08-05-2005, 21:05
Verwijderd
Ik heb 70 punten gehaald
Ik heb me chassis verandert, van een Jordan naar Red bull racing.

Ik sta nu 4043e

En de race was idd niet heel spannend, ben ook een beetje in het midden van de race niet echt meer oplettend gaan kijken maar had em wel hard aanstaan zodat ik iets kon horen als er iets spannends zou gebeuren, zoals Schumacher die weer uitviel
Cool voor Raikonnen de hele race op kop gelegen en eindelijk geen pech meer en is de Mclaren weer eens goed bezig
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 09:32
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Eindelijk een seizoen waar ik lang naar uit heb zitten kijken, een seizoen waarbij Michael Schumacher eindelijk eens niet altijd GELUK heeft.
Oud 09-05-2005, 15:08
Sandersss
Sandersss is offline
Geen geluk? geen goede auto bedoel je zeker...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:15
one.
one. is offline
"Schumacher wint alleen door geluk en een goede auto."

Die man ook gewoon goed rijden, ook al had hij de beste auto de afgelopen jaren.
Oud 09-05-2005, 17:52
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Inferno88 schreef op 08-05-2005 @ 16:32 :
Mooie race... 138 punten met f1manager... jammer dat Alonso niet heeft gewonnen, maar Raikkonen was vandaag gewoon de beste. Trouwens wel leuk voor Barrichello dat hij niet is uitgevallen (meestal is hij de uitvaller en Schumacher niet)
Echt wel leuk... Niet uitvallen en dan toch buiten de punten eindigen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 17:55
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 09-05-2005 @ 16:15 :
"Schumacher wint alleen door geluk en een goede auto."

Die man ook gewoon goed rijden, ook al had hij de beste auto de afgelopen jaren.
Schumacher had tot dit jaar ook alleen maar geluk en die Ferrari is een tijd lang ver weg de beste auto geweest en hij kan ook nog eens verschrikkelijk goed rijden.

Maar dat hij tot dit jaar 'altijd' geluk heeft gehad valt niet te ontkennen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:32
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 09-05-2005 @ 18:55 :
Schumacher had tot dit jaar ook alleen maar geluk en die Ferrari is een tijd lang ver weg de beste auto geweest en hij kan ook nog eens verschrikkelijk goed rijden.

Maar dat hij tot dit jaar 'altijd' geluk heeft gehad valt niet te ontkennen
Mja, maar dan heb je altijd van die grappenmakers die gaan lopen roepen: "Geluk dwing je af!"...
Oud 09-05-2005, 23:51
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-05-2005 @ 23:32 :
Mja, maar dan heb je altijd van die grappenmakers die gaan lopen roepen: "Geluk dwing je af!"...
Ergens doet hij dat wel... want iemand een break test geven daar zit hij niet mee
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 09:18
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Het is ook al een paar keer gebeurt dat hij bij een bepaalde overtreding (over witte lijn rijden na een pitstop bv.) niet werd gestraft en anderen wel.
Ik kan me ook niet herinneren dat hij ooit als schuldige aan een crash is gestraft terwijl er zeker een aantal crashes zijn schuld waren. Maar hij begint dan meteen anderen de schuld te geven en op de een of andere manier durft die FIA hem geen straf op te leggen volgens mij. Maarja gelukkig is zijn carrière als F1 coureur bijna afgelopen, dit jaar zal een schaamtevol jaar voor hem worden en volgend seizoen zien we hem niet meer terug in de F1.
Oud 10-05-2005, 13:34
Sandersss
Sandersss is offline
"Het is ook al een paar keer gebeurt dat hij bij een bepaalde overtreding (over witte lijn rijden na een pitstop bv.) niet werd gestraft en anderen wel".

Noem de race is? Ik heb het iig niet gezien, en ik kijk al zo'n 7 jaar F1 dus. Volgens mij is het onzin wat je zegt maargoed..

"Ik kan me ook niet herinneren dat hij ooit als schuldige aan een crash is gestraft terwijl er zeker een aantal crashes zijn schuld waren. Maar hij begint dan meteen anderen de schuld te geven en op de een of andere manier durft die FIA hem geen straf op te leggen volgens mij"

Bullshit. Schumacher reageert bijna altijd realistisch, soms zelfs nog bescheiden.

"Maarja gelukkig is zijn carrière als F1 coureur bijna afgelopen, dit jaar zal een schaamtevol jaar voor hem worden en volgend seizoen zien we hem niet meer terug in de F1. "

Ik denk niet dat jij weet, wanneer zijn carrière er op zit, en als jij denk dat dit een schaamtevol jaar zal worden, dan heb jij 2003 niet gezien.

Volgens mij weet je niet echt waar je over praat, of je luisterd te veel naar het commentaar van Olaf Mol.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:33
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 10-05-2005 @ 14:34 :

Noem de race is? Ik heb het iig niet gezien, en ik kijk al zo'n 7 jaar F1 dus. Volgens mij is het onzin wat je zegt maargoed..
Ik herinner me niet precies meer welke race het was maar het was in ieder geval 2 of 3 jaar geleden zo dat Montoya een drive trough kreeg omdat hij over de witte streep ging, Michael deed hetzelfde en hoefde dat niet. En nee ik vertel geen onzin

Citaat:

Bullshit. Schumacher reageert bijna altijd realistisch, soms zelfs nog bescheiden
Schumacher is af en toe behoorlijk arrogant, en bescheiden en arrogant gaat nu eenmaal niet samen.
Denk aan zijn "bescheiden" Brake-tests op het moment dat hij vooraan rijdt tijdens een safety-car situatie.

Citaat:

Ik denk niet dat jij weet, wanneer zijn carrière er op zit, en als jij denk dat dit een schaamtevol jaar zal worden, dan heb jij 2003 niet gezien.
Denken en hopen gaat vaak samen
Maar goed hij heeft ook zelf aan het begin van het seizoen aangegeven dat dit zijn laatste zou zijn. Vorig seizoen deed hij dat ook al maar waarschijnlijk om de reden dat iedereen verwachtte dat hij vorig jaar al geen kampioen meer zou worden.
Maar hij kan niet tegen "druk" dat zie je vaak genoeg in een race, dan maakt hij fouten. Als dit een slecht seizoen voor hem wordt (wat het al is ) dan komt hij dus onder druk te staan en gaat steeds meer fouten maken. Daarom zal dit ook zijn laatste seizoen zijn. Krijgen anderen binnen Ferarri misschien ook eens een kans zoals Rubens. Die zich een aantal keer door "schumi" moest laten inhalen voor de punten. En af en toe plande ferarri "toevallig" een stopje meer voor de arme Braziliaan zodat "schumi" er vrolijk langs kon zonder dat het al te veel op viel. Tja als je zo moet winnen ....
Oud 10-05-2005, 17:30
Sandersss
Sandersss is offline
"Schumacher is af en toe behoorlijk arrogant, en bescheiden en arrogant gaat nu eenmaal niet samen.
Denk aan zijn "bescheiden" Brake-tests op het moment dat hij vooraan rijdt tijdens een safety-car situatie."

Ik had het over de reacties van Schumacher. Ik herrinner me nog veel races van de vorige jaren waar Ferrari dominant was. Als ze dan vroegen Hebben jullie kans op de overwinning? antwoordde Schumacher "We staan er goed voor".
In tegenstelling tot vele andere uitspraken van coureurs vindt ik dat toch zeker bescheiden.
En tja, over de brake-tests verschillen de meningen eenmaal. Achter de safety-car mag de leider het tempo bepalen, en de volgers moeten afstand houden. Als je niet genoeg afstand houd krijg je dat soort tafarelen ja.

"Maar goed hij heeft ook zelf aan het begin van het seizoen aangegeven dat dit zijn laatste zou zijn."

Dat is nergens op gebasseerd. Schumacher is in gesprek over een contractverlenging tot 2007. Schumacher kennende wil hij niet op zo'n manier afscheid nemen.

"Vorig seizoen deed hij dat ook al maar waarschijnlijk om de reden dat iedereen verwachtte dat hij vorig jaar al geen kampioen meer zou worden"

Dat verwachtte "iedereen" (de media) ook al na 2001, 2002 en 2003 wegens gebrek aan motivatie.

"Maar hij kan niet tegen "druk" dat zie je vaak genoeg in een race, dan maakt hij fouten. Als dit een slecht seizoen voor hem wordt (wat het al is ) dan komt hij dus onder druk te staan en gaat steeds meer fouten maken."

Dat is ook zoiets...Na het seizoen van 2001 en 2003 was er een enorme druk voor de seizoenen 2002 en 2004. Die twee jaren was Ferrari ronduit dominant, en heb ik Schumacher nauwelijks fouten zien maken in het begin van het seizoen. Vorig jaar maakte Schumacher pas fouten aan het eind van het seizoen, toen de titel al binnen was.

En tja, iedereen maakt fouten, herrinner je je Montoya nog 2003; aan de leiding en spinnen, en Kimi in 2002; aan de leiding en rechtdoor schieten waardoor Schumacher kampioen kon worden...Nee vast niet, die worden vergeten.

"Daarom zal dit ook zijn laatste seizoen zijn. Krijgen anderen binnen Ferarri misschien ook eens een kans zoals Rubens. Die zich een aantal keer door "schumi" moest laten inhalen voor de punten. En af en toe plande ferarri "toevallig" een stopje meer voor de arme Braziliaan zodat "schumi" er vrolijk langs kon zonder dat het al te veel op viel. Tja als je zo moet winnen .... "

Rubens is geen echte winnaar, hij is niet constant genoeg.
Je kunt ook overdrijven. Teamorders zijn niet bij Ferrari uitgevonden. In de tijd van Hakkinnen-Coulthard zijn die ook vaak genoeg uitgevoerd. Ook vaak zat was Schumacher de snellere, en bleef hij achter Barrichello rijden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:11
zeep007
zeep007 is offline
kimi, kimi, kimi, kimi, tadadadadda, tadadada, doet nog steeds vreugdedansje

*zucht

Ben helemaal blij.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:34
0oFZo0
0oFZo0 is offline
@ Sandersss

Dit wordt een eindeloze discussie jij bent Ferarri-fan en ik HELEMAAL NIET.
Oud 10-05-2005, 18:44
Sandersss
Sandersss is offline

Ik ben eigenlijk niet echt voor een bepaald team of rijder, meer een fan van de sport zeg maar. Maar ik vind dat de laatste tijd de media dingen nogal omdraait, tennadele van Ferrari.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:55
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Was vroeger van Hakkinen en nu heb ik ook geen favoriete rijder.
Maar vind Alonso en Kimi wel goede rijders
Oud 11-05-2005, 20:02
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:

"Ik kan me ook niet herinneren dat hij ooit als schuldige aan een crash is gestraft terwijl er zeker een aantal crashes zijn schuld waren. Maar hij begint dan meteen anderen de schuld te geven en op de een of andere manier durft die FIA hem geen straf op te leggen volgens mij"

Bullshit. Schumacher reageert bijna altijd realistisch, soms zelfs nog bescheiden.

Das ook niet bepaald helemaal waar. Dat Ferrari wel ns word bevooroordeeld valt niet te ontkennen. Om maar iets recents te nemen, testen ze niet veel teveel als eigenlijk is toegestaan?
en ze krijgen ook nog ff een een geld kadootje omdat ze bij de FIA blijven... Denk jij dat andere teams dat ook krijgen als ze blijven? Denk het toch niet he, anders had minardi toch al lang dat contract getekend...

Citaat:
"Maarja gelukkig is zijn carrière als F1 coureur bijna afgelopen, dit jaar zal een schaamtevol jaar voor hem worden en volgend seizoen zien we hem niet meer terug in de F1. "

Volgens mij weet je niet echt waar je over praat, of je luisterd te veel naar het commentaar van Olaf Mol.
Allebij niet waar/niet realistische... Ik denk niet dat het een schaamtevol jaarzal worden, ieder team heeft namelijk wel eens een terugval gehad. Ik vind dat niet direct beschamend...

Maar als je denkt dat Schumi het allemaal nog goed gaat maken ben je ook niet heel realistische...
en volgens mij voel je je benadeeld door Olav? zielepiet... Hij is gewoon enthousiast en ik heb hem nog nooit structureel een team horen bevoordelen/benadelen...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 16:43
Sandersss
Sandersss is offline
"Maar als je denkt dat Schumi het allemaal nog goed gaat maken ben je ook niet heel realistische..."

Dat heb ik niet gezegt, maar het kan snel omslaan. Zie bijvoorbeeld Maleisie/Bahrein.

"Dat Ferrari wel ns word bevooroordeeld valt niet te ontkennen. Om maar iets recents te nemen, testen ze niet veel teveel als eigenlijk is toegestaan?"

Nee, dat doen ze niet. Ze hebben dat test-pact niet ondertekend.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 19:55
Sandersss
Sandersss is offline
Hier de officiële verklaring van Bridgestone voor de 2 lekke banden van Schumacher:

"De oorzaak van de twee lekke banden die Schumacher’s race van afgelopen zondag vroegtijdig beeindigde is achterhaald. Direct na afloop van de race werden de beide banden voor analyse naar overgevlogen naar het Bridgestone-hoofdkwartier in Japan.

Hisao Suganuma, technisch manager van Bridgestone Motorsport geeft te kennen: “Ik kan bevestigen dat de slijtage van de achterband binnen de respectabele normen viel.”

Tegenover het Duitse Auto, Motor und Sport verklaarde Japanner verder dat dat een structuurfout in de band de aanleiding was van de lekke achterband. Tijdens de safetycar-situatie aan het begin van de race zou de druk binnen de band dermate gezakt zijn dat de spanning onder het juiste niveau raakte. In plaats van weer op de juiste spanning te komen, bleef de band in onderspanning. Het doorrijden met deze te lage luchtdruk beschadigde de bandconstructie uiteindelijk zo erg dat deze de bland deed klappen.

De lekke voorband daarentegen was te wijten aan een onbekend scherp voorwerp waar de Duitser overheen zou zijn gereden. Hetgeen kan kloppen, omdat ook de wagen van Giancarlo Fisichella werd getroffen door puin. De schade aan de Renault was zelfs zo ernstig dat de Italiaan een noodgedwongen pitstop moest inlassen om de schade te laten verhelpen."

Hetgeen dus betekent dat er géén constructie fout in de band zat.
Bridgestone komt waarschijnlijk eind mei met een nieuwe band, deze zou net als de Michelin banden een breder loopvlak met een sterkere schouder hebben, met het voordeel dat deze minder snel slijt.
Ook zou Bridgestone in onderhandeling zijn met Red Bull om het team vanaf 2006 van Bridgestone banden te voorzien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten