Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bijvoorbeeld hitmanpro, ccleaner, msconfig, register enz. Ik formateer mijn partities alleen als het echt moet. Dus wanneer ik het zelf niet meer kan oplossen.
Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 14:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Offtopic:
Citaat:
Als we over linux spreken, spreken we alleen over de Kernel (het hart) van het besturingssysteem. Een linux-distributie is een verzameling verschillende programma's rond de linux kernel. Ja, verschillende linux-distributies zijn gratis en legaal te downloaden. (het enige wat je kost is wat ruimte op je harde schijf en een cd-r) En als je ermee gaat "kloten" als beginner, raad ik je aan om knoppix te gebruiken. Want deze distributie hoeft je niet installeren, omdat hij zich in je werkgeheugen laad. En als je de computer uitzet is je werkgeheugen weer leeg. Citaat:
Citaat:
(hoewel ik de niet zeker weet voor applicaties) Maar er bestaan distro's waarvoor je voor de service (en andere dingen) je moet dokken
Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 22:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, Linux is vrij moeilijk. Zelfs voor de wat ervaren gebruiker en zelfs als er een dikke schil en arsenaal aan software bij de distro wordt meegeleverd. Zet ze maar eens aan het downloaden en installeren van ongecompileerde software, of het mounten van de schijf waar de door hun geliefde mp3tjes op staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||||
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
Zie de schoolvoorbeelden linux, mozilla firefox, enz. Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 09:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mijn computer showt mankementen: DakDuif_oud | 8 | 22-11-2006 11:10 | |
Software & Hardware |
Rpc juventus | 3 | 08-02-2004 12:32 | |
Software & Hardware |
Help! Mijn Computer Start Plotseling Opnieuw Op juventus | 6 | 08-02-2004 12:22 | |
Software & Hardware |
Windows 98 en XP verwijderen Go | 3 | 04-10-2003 03:02 |