![]() |
|
tuurlijk zegt je moeder nix..
heo zou jij het vinden als je ma ineens je kamer invliegt en roept owja mark.. volgende keer je troep niet in je sokken dumpen.. want dat is smerig voor de rest van de was tjah tis maar waar je aan denkt he ? ![]()
|
Ieewwwhhhh in een sok!
![]() Dat spul is plakkerig, and het wordt hard als het opdroogt, tis gewoon een "kwakje", and als ik het goed heb.. blijft het 3 dagen leven? (of is dat in het lichaam?) Anyway... je kan ook gewoon van die "vochtige" toilet-doekjes kopen... ben je zelf ook gelijk schoon! gigi ![]()
||
Citaat:
trek je dan in de douche spoelt het lekker weg alleen kan afvoer verstopt gaan zitten maarja ![]() |
![]() |
|
precies, op jezelf en even naar de badkamer om het er af te spoelen of als dat niet kan even met een handdoekje (je hebt van die mooie gasthanddoekjes tegenwoordig) wegvegen en die later uitspoelen.
opgedroogd sperma in sokken of handdoeken wordt keihard, dat merkt je moeder heus wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb op mijn kamer een prullenbak vol met propjes pleepapier, met een goedje erin dat wel wat weg heeft van snot maar niet helemaal. Maar ja mij maakt het niks uit, vind het wel grappig om die gezichten te zien van andere als ze mijn kamer op komen en ze zien de prullenbak.
![]() Maar het is wel een heel stuk schoner, en een handdoek moeten anderen weer gebruiken, net zoals de sokken, en op de plee doe ik het niet want dat is veel te gehorig, net als in bad en onder de douche (het water valt dan niet meer zo mooi naar beneden en dan hoor ja van die schokken) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb jij daar ook al last van? mezelf lukt het wel (4 laags zakdoekjes. Maar als mijn lief het bij me doet dan gaat er toch door heen. je moet een soort van luchtkamertje overlaten waar het goedje in past
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Nee, maar als ik me maar omdraai om iets beweeg dan kraakt het al. Dus ik vrees als mijn ouders vaak gekraak horen dat ze dan wel weten hoe ver het is. Ik slaap recht boven ze.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is zonde van zon grote handdoek tenzij je klaarkomt met een halve liter ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Muziek |
ey eveken | 51 | 05-04-2005 21:21 |