Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2006, 18:24
groovy
groovy is offline
omdat het oude gesloten is
Advertentie
Oud 04-03-2006, 18:24
groovy
groovy is offline
Ik ben gister bij hem wezen slapen en het was leuk, gezellig. Ik was best bang dat het weer mis zou gaan, maar we hebben heerlijk samen geslapen en de volgende ochtend hebben we lekker lang gekletst en heeft hij me vanalles verteld over zijn leven, dingetjes die hij mee heeft gemaakt en die hij mij nog niet had verteld.

Gister deed hij een klein iets wat ik minder vond, normaal had ik alweer een lang gezicht gehad, nu heb ik gewoon even zachtjes gezegd, dat hij het de volgende keer iets beter kan aanpakken, en daarna hebben we echt een leuke avond gehad .

Ik vraag nu meer aan hem (of op een andere manier) en merk dat hij daardoor meer vertelt, meer dan ik soms. En dan luister ik met een glimlachje naar hem en dan is het van 'wat? je denkt iets hè?'

Vanochtend toen we opstonden, kreeg ik overal kusjes, op mijn wangen en neus en mond, en het was zó lief..<3. En ik merkte dat hij zich echt verheugde op gister, dat ik bij hem bleef slapen..dat deed me echt goed..

Dus..het gaat gelukkig weer een stukje beter, en daar ben ik heel blij om..dank jullie wel voor alle adviezen!
Oud 04-03-2006, 18:32
I C U
I C U is offline
@ Groovy: Dat is goed nieuws Blij dat het weer goed zit!

@ Secret Agent: Aangeven hoe ver je wilt gaan. Duidelijkheid moet er wezen, en voel je je nu een kneusje? Wacht maar totdat jij je grenzen niet hebt aangegeven en hij er formidabel overheen gaat. Dan voel je je pas een kneus.
Oud 04-03-2006, 18:44
fractuur
fractuur is offline
@Secret Agent (even je reactie uit het andere topic gelezen): Wat een herkenning! Ik zit in ongeveer dezelfde situatie, al is het bij mij wel duidelijk dat het voor serieus is (terwijl we allebei niet echt een geschiedenis met lange relaties hebben). Als je wil pm-en merk ik het wel, ik heb geen zin om alles in dit topic te gooien.

OT: Hij is nog steeds een weekend weg. En ik mis hem zo erg!
Oud 04-03-2006, 18:47
fractuur
fractuur is offline
En nog op een ander deel van het relationele gebied: een van mijn beste vriendinnen heeft weer wat met haar ex, en ik mag die ex zo ontzettend niet.. Het was even een paar weken heel gezellig, ze kreeg door dat ze zich direct aan het begin van dit jaar redelijk van sociale dingen had uitgesloten door zo op te gaan in die jongen. Ik hoop zo dat ze daar van geleerd heeft..
Oud 04-03-2006, 19:06
Verwijderd
@ groovy: ooh dat klinkt echt fijn! Gelukkig gaat het nu zo, ik ben heel blij voor je
@Loontjuh: Wat jammer dat het zo is gelopen, maar zo te lezen is het een goede beslissing geweest, hoe je erover praat Sterkte

Ik heb een soort van date binnenkort. Ik heb nog nooit een date gehad. Het is eng. Hij heeft mijn telefoonnummer van een lijst gehaald en lacht iedere keer zo lief naar me en is belangstellend enzo.

Oud 04-03-2006, 19:19
KiMZz
KiMZz is offline
Alles gaat goed!
Mijn vriend en ik waren afgelopen woensdag 1 jaar samen en dat hebben we een beetje gevierd, maar mn broertje was jarig dus niet echt veel bijzonders gedaan..

Het probleem is alleen dat ie binnenkort gaat verhuizen (niet ver weg ofzo, echt een kilometertje verder en nu woont ie 100 meter bij me vandaan..) maar zijn moeder is maar alleen en mijn vriend moet dus echt 10duizend dingen voor haar doen, wat ie zelf ook niet altijd wil maar dan krijgt ie zn moeder op zn dak..
Dus doet ie veel in het nieuwe huis voor haar maar op die manier hebben wij minder tijd samen omdat hij (en ik ook hoor) steeds in het nieuwe huis bezig is.. En hij wordt er nogal geirriteerd van de laatste tijd..
Maar dat neem ik m niet kwalijk en als ze verhuisd zijn is het zo voorbij
Oud 04-03-2006, 20:01
loveys
loveys is offline
alles gaat goed, hij is zooo lief <33
Oud 04-03-2006, 20:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik begin me weer langzaam in een fase te begeven waarin ik me gelukkig voel als vrijgezel. Voorlopig hoef ik lekker geen relatie, tenzij me natuurlijk iets heel moois overkomt. Single zijn = mooi!

Met carnaval trouwens nog mijn ex gezien waarmee het toen een maand uit was. Het ging wel redelijk tussen ons maar tegelijkertijd ook nog best wel afstandelijk. Maja, komt wel goed de komende tijd, wil wel nog vrienden blijven dus...
Oud 04-03-2006, 20:16
Verwijderd
Jeejeej, ouders. Mamma dan. Tja. Komt wel goed. Ooit. Straks ofzo.
Oud 04-03-2006, 20:17
Gadje
Gadje is offline
Hmm ik voel me vreemd, veel leuke jongens, maar ik durf op de een of andere manier helemaal niks. Ik ben benieuwd waar dit eindigd...
Oud 04-03-2006, 21:20
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
@ Loontjuh: Je bent echt stoer!

En nog even over dat er in april/mei veel nieuwe relaties ontstaan mede door het fijne sfeer en kriebels... laten we het hopen... Mijn 'project' heeft duidelijk een winterdepressie... en daar kan deze ras-optimist niet tegen...

Laatst gewijzigd op 04-03-2006 om 22:19.
Oud 04-03-2006, 21:45
Orpheo
Orpheo is offline
waarom is t vorige topic dicht gegaan eigenlijk???
Oud 04-03-2006, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 04-03-2006 @ 22:45 :
waarom is t vorige topic dicht gegaan eigenlijk???

Vanwege 500 posts aan Loontjuh-liefdesleed, een afgrijselijke overflow.
Oud 04-03-2006, 22:08
Verwijderd
Mijn verstand zegt dat ik het niet moet willen, maar afgaande op mijn gevoel heb ik toch niets te verliezen dus waarom zou ik het niet proberen.

Ik word zo heerlijk moe van mezelf

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 11:04.
Oud 04-03-2006, 22:13
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
per piacere schreef op 04-03-2006 @ 22:48 :
Oud 04-03-2006, 22:23
Orpheo
Orpheo is offline
you've got to be kiddin topics krijgen een slotje bij een bepaalde hoeveelheid posts???

moesten ze bij ons flikken... ons mooie dames topic heeft tegen de 500 paginas
Oud 04-03-2006, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 04-03-2006 @ 23:23 :
you've got to be kiddin topics krijgen een slotje bij een bepaalde hoeveelheid posts???

moesten ze bij ons flikken... ons mooie dames topic heeft tegen de 500 paginas
Ons? Dit forum is ons ons. Dus jouw ons is geen ons hier

pas maar op.. straks vinden wij jou nog stom omdat je uit een andere 'groep' komt

ot: ik blijf maar smsjes krijgen of ik mee uit wil<3
Oud 04-03-2006, 22:37
Verwijderd
oh dit is echt niet te geloven. geweldig geweldig.

'Ik ben toch gegaan, ik zou het gezellig vinden als je ook kwam.'
'Anders kom je toch nog naar de zaak? Is gezellig'
'Je moet sowieso een keer naar woerden komen'

<3
Oud 04-03-2006, 22:50
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 04-03-2006 @ 23:30 :
Ons? Dit forum is ons ons. Dus jouw ons is geen ons hier

pas maar op.. straks vinden wij jou nog stom omdat je uit een andere 'groep' komt

ot: ik blijf maar smsjes krijgen of ik mee uit wil<3
nee, klopt Ik ben lid van het enige echte forum op het internet

(edit: nee, de enige echte 4: birds and moons, grailtone, harmony central en gitaarnet )
Oud 04-03-2006, 23:04
Optima
Optima is offline
gisteren met z'n tweetjes uitgeweest in Amsterdam, en het was SUPERRRRRRRRRRRRRR!

enige nadeel: ben beetje doof aan mn linkeroor omdat hij nogal hard er in schreeuwde ...maar verder
Oud 04-03-2006, 23:26
Tink*
Tink* is offline
Ik voelde zonet iets denk ik.
Oud 05-03-2006, 00:11
T!ne
T!ne is offline
Vandaag was er een verrassingsfeestje voor een vriend. Zag ik daar een goeie vriend na lange tijd nog eens weer.. Geslowd.. Even gebabbeld tijdens die slow en dan gewoon mijn hoofd tegen hem gelegd en mijn ogen toegedaan.. Het voelde zo vertrouwd..
Maar niet verliefd worden nu hé Tine
Oud 05-03-2006, 00:43
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 04-03-2006 @ 22:48 :
So true
Oud 05-03-2006, 00:45
zoef de haas
zoef de haas is offline
dat we na 17 en een half jaar nog steeds zo'n goede vriendinnen zijn maakt me echt blij ondanks dat we elkaar misschien een keer in de 3 maanden zien. Weer eens ouderwets echt bijgekletst

en qua liefde z'n oom smste waarom ik niet op een familiefeest was en dat ik wel verwacht was ondanks dat het uit is en dat ze hadden gerekend op me met het bier
Maar ik zoek het op t moment niet om m te zien dan gaat het alleen maar meer pijn doen
Oud 05-03-2006, 08:11
WolterB
WolterB is offline
Woei, voel me super
Oud 05-03-2006, 09:59
morango
morango is offline
Het gaat even niet zo goed,
Ik weet niet of hij dat ook zo voelt, maar ik was er gisterenavond even klaar mee.
Misschien heb ik hem de afgelopen week teveel gezien. Z'n houding irriteerde me gisterenavond ontzettend; een bepaalde luiheid ofzo. Ik krijg bij hem zelden het gevoel dat hij echt moeite voor me doet. Het lijkt wel of hij het allemaal vanzelfsprekend vindt. En hij mag best eens wat complimenteuzer zijn, dat zou ik nou leuk vinden.
Ik heb mezelf in iedergeval voorgenomen toen ik vanacht in mijn bed lag te piekeren om de komende week het hem lastiger te maken om mij te zien. Hij komt maar naar mij toe, of wacht wat langer tot ik bij hem kan zijn.
Pffff... ik heb het nu echt even helemaal gehad met die jongen. Het gaat vast snel weer over, maar hij moet maar wel even bewijzen dat hij echt voor me gaat.
Oud 05-03-2006, 10:13
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Hij is nu aan het vliegen. 12 nachtjes to go.
Oud 05-03-2006, 10:34
Nyawa
Woei . Heel fijne avond gehad gisteren. Het ging zo makkelijk. Ik heb eindelijk het gevoel dat ik een beetje los kom, dat ik hem echt 100% vertrouw en niet die 99%. En dan het enthousiasme van zijn broertje als hij mij ziet in de bibliotheek en persé wil dat ik zijn boeken scan en niet iemand anders, en de gastvrijheid en hartelijkheid van zijn ouders en dat ik me bij zijn familie ook gewoon helemaal thuis voel...

*rozewolkzweef*
Oud 05-03-2006, 11:10
Silvie
Silvie is offline
Goed goed. Gister een hele fijne avond gehad. Was echt heel erg gezellig en ik voel me al redelijk op mijn gemak bij hem. Vanavond ga ik voor de eerste keer naar hem toe. Dus ben wel een beetje zenuwachtig...
Oud 05-03-2006, 11:25
Moustache
Moustache is offline
Ook al is er geen relatie meer, het gaat steeds beter tussen mij en mijn ex (vriendschappelijk)
Oud 05-03-2006, 11:53
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 04-03-2006 @ 23:08 :
Mijn verstand zegt dat ik het niet moet willen, maar afgaande op mijn gevoel heb ik toch niets te verliezen dus waarom zou ik het niet proberen.

Ik word zo heerlijk moe van mezelf
PM?

En nog 1 nachtje to go
Oud 05-03-2006, 13:21
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
morango schreef op 05-03-2006 @ 10:59 :
Het gaat even niet zo goed,
Ik weet niet of hij dat ook zo voelt, maar ik was er gisterenavond even klaar mee.
Misschien heb ik hem de afgelopen week teveel gezien. Z'n houding irriteerde me gisterenavond ontzettend; een bepaalde luiheid ofzo. Ik krijg bij hem zelden het gevoel dat hij echt moeite voor me doet. Het lijkt wel of hij het allemaal vanzelfsprekend vindt. En hij mag best eens wat complimenteuzer zijn, dat zou ik nou leuk vinden.
Ik heb mezelf in iedergeval voorgenomen toen ik vanacht in mijn bed lag te piekeren om de komende week het hem lastiger te maken om mij te zien. Hij komt maar naar mij toe, of wacht wat langer tot ik bij hem kan zijn.
Pffff... ik heb het nu echt even helemaal gehad met die jongen. Het gaat vast snel weer over, maar hij moet maar wel even bewijzen dat hij echt voor me gaat.
zo herkenbaar
Oud 05-03-2006, 14:35
Verwijderd
Goed. Hij hoort bij mij. We hebben een leuk weekend gehad (alleen beetje kort). Nu is hij weggegaan omdat ik aan een verslag moet werken maar daar heb ik helemaal geen zin in.
Straks komt hij hier eten, lekker koken.
Oud 05-03-2006, 14:36
I C U
I C U is offline
Gisteravond was het echt zo gezellig! Iemand gesproken met wie ik in een hele rare en vage situatie zat, een paar maanden terug, en dat was op zich wel weer grappig. Wel een beetje jammer dat hij heel graag kwijt wilde dat hij een vriendin had, alsof ik anders dingen zou gaan denken ofzo Ach ja, lekker laten gaan! Verder was het gewoon leuk! En die ene jongen, enzo, GVD! Ik moet echt es mijn gevoelens voor hem op een rijtje krijgen, want dit is ronduit verwarrend...

En ik ben meegevraagd om volgende week in R'dam uit te gaan, met diezelfde jongen die een crush op mij had/heeft (vorige topic heb ik daar iets over gezegd, geloof ik) en ik weet niet of ik daar op zit te wachten... Nou ja, we zien het wel, ik heb nog even bedenk tijd
Oud 05-03-2006, 15:24
Verwijderd
Boooring.
Oud 05-03-2006, 15:43
T!ne
T!ne is offline
Ik wil niet zeggen over wat wij gebabbeld hebben! Dat kan zij evengoed hoor.. ZIJ, het meisje waar je liever mee babbelt (én kust) ipv met mij terwijl dat van ons al zo'n 3 maand geleden had moeten gebeuren.. Duidelijk!?

edit: En nu praten we.. Ik snap niets van mezelf.. Ik was hier daarjuist weer aan het janken. Ik wil hem haten, maar dat is moeilijk..

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 16:18.
Oud 05-03-2006, 15:50
Haligh
Haligh is offline
nouja vrijgezel.

en erm ja verder weet ik het even niet.
Oud 05-03-2006, 15:54
Verwijderd
Aan de ene kant goed. Aan de andere kant iets minder, maar nog het meest: neutraal.

Ik heb een grappig 'knopje' gevonden, dus gisteren was een superdag. Behalve dan dat er twee meisjes waren die al dood waren geweest als blikken konden doden Hahaha...
Maar hij vond het op zich wel leuk. Rare gast

Daarnaast heeft één van die jongens uit z'n team, wat ook een vriend van me geworden is, echt superlieve dingen gezegd. Daar kreeg ik echt een heerlijk gevoel van. En dan ging het niet over dat ik wel leuk ben en blabla, want dat zou ik niet eens willen horen. Maar over hoe tof hij het vond dat ik gewoon naar de wedstrijd was gekomen en dat ik altijd bij hem kon blijven slapen als ik uit wilde etc etc
Deed me goed

Dus ik voel me gewoon goed wel. Soms heb ik t idee dat ik minder verward ben dan mn ex. Typisch Hahaha...
Oud 05-03-2006, 15:58
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Gister was ik bij hem en toen zag ik bij zijn afbeeldingen een screenshot van een MSNgesprek waarin mijn afbeelding 'guys dig me' was, en de zijne 'Sarah digs me' (dat was toen hij mijn forumposts had gelezen en zo, tijdens al dat gezeik) en het heette 'hihi.jpg'.
Dat was wel even kut. Zo hihi is het niet dat je mijn hart brak hoor.
Ik heb het gelukkig wel gezegd en hij heeft het verwijderd enzo. Maar ik weet nu wel dat ik hem eigenlijk nog niet vergeven heb. Moet ik wel doen, anders heeft het weinig zin om verder te gaan.
Verder is hij lief, heel lief.
Oud 05-03-2006, 16:06
ExVaal
ExVaal is offline
Ik mis iemand die ik nog nooit heb gezien, en dat voelt heel raar.
Oud 05-03-2006, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 05-03-2006 @ 16:50 :
nouja vrijgezel.

en erm ja verder weet ik het even niet.
ik ga je pimpen woensdag

ot: het gaat goed,ze is leuk en lief en meer van dat cliche gedoe waar je hiermee doodgegooid word
Oud 05-03-2006, 16:29
In Your Room
In Your Room is offline
Genegeerd, ontweken.
Hmmmja, best kut.

Waarom dacht ik dat 't allemaal leuk en simpel zou zijn, en dat 't een goed idee was? Maar niks is ooit simpel, en alles is veranderd opeens. Ach laat ook maar, ik weet gewoon niet wat ik moet denken.

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 16:31.
Oud 05-03-2006, 16:31
T!ne
T!ne is offline
Was die vriend van gisteren maar hier.. Want ik wil even knuffelen..
Oud 05-03-2006, 16:35
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 05-03-2006 @ 17:18 :
ik ga je pimpen woensdag
yes!!!
Oud 05-03-2006, 16:42
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Doavid schreef op 05-03-2006 @ 12:25 :
Ook al is er geen relatie meer, het gaat steeds beter tussen mij en mijn ex (vriendschappelijk)
laat maar hangen, kutter is het nog niet geweest
Oud 05-03-2006, 16:44
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Doavid schreef op 05-03-2006 @ 17:42 :
laat maar hangen, kutter is het nog niet geweest

herkenbaar.....

ken je dat? dat t eigenlijk op t moment allemaal lekker loopt, en dat je je toch echt zaad voelt? gewoon, blue?
Oud 05-03-2006, 16:50
Verwijderd
>< enzo
Oud 05-03-2006, 17:02
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 05-03-2006 @ 17:44 :
herkenbaar.....

ken je dat? dat t eigenlijk op t moment allemaal lekker loopt, en dat je je toch echt zaad voelt? gewoon, blue?
ja. Zo heb ik me de hele afgelopen week gevoelt. Ik trok het niet dat het over was en dat ze nu alweer heel goed kan opschieten met een andere jongen. Het leek de afgelopen week wel steeds beter te gaan, we konden zelfs weer samen uit vrijdag, en het was heel leuk, terwijl het nog maar 5 dagen geleden was dat we uit elkaar waren gegaan. Ik had het idee dat het steeds beter ging, vandaar mijn eerste post. Ik voelde me blue, daarna gewoon verkk'd, en ik heb haar nu maar gezegd dat we elkaar helemaal niet meer zien, totdat zij weer behoefte heeft mij te spreken. Het is f0cking moeilijk, maar beter.
Oud 05-03-2006, 17:05
ST*R
ST*R is offline
Ben terug van een week wintersport, en heb hem niet eens zó erg gemist. Heb m vanmiddag gezien, en slinger een beetje tussen 'wel leuk vinden' en 'heeel leuk vinden'. Nu dat laatste, en ik zie m vanavond weer!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten