Wanneer ik genoeg tijd heb gehad om te slapen (ong. 7 uur), word ik altijd helemaal uitgerust wakker. Voor 6 uur op staan, vooral in de winter, is niet een van mijn favo bezigheden, maar als ik goed heb geslapen heb ik daar weinig moeite mee.
Lichamelijk voel ik me bijna altijd 100%, ik heb zelden hoofdpijn/menstruatiepijn of iets dergelijks. Hooguit spierpijn als ik te actief heb gesport, maar daar blijft het dan wel bij. Rond deze tijd heb ik wel last van hooikoorts, maar met spray en druppels hoor je mij daar niet over klagen.
Geestelijk voel ik me altijd meer dan 85%, als alles meezit haal ik de 100% geregeld. De meeste dingen waar ik mee zit zijn ook relatief kleine dingetjes, dus als dat alles is..

Eigenlijk ben ik zowel fysiek als geestelijk wel heel erg "gelukkig".
Het is ook wel waar je zelf die grens legt.. Wat de een zit als een groot (lichamelijk/geestelijk) probleem, zit de ander als een klein peuleschilletje. Ik weet van mezelf dat ik geen grote klager ben, misschien dat ik daarom snel(ler) tevreden ben met mijn lichamelijke en geestelijke conditie?