Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2005, 17:49
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
mag je deze gewoon gebruiken in het vliegtuig???
Advertentie
Oud 28-07-2005, 19:37
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jaa weet haast zeker van wel

omdat als ( 1e klas ) bij concor/lufthansa vliegt je een portobla dvd speler krijgt zodat je je eigen films kunt kijken
Oud 28-07-2005, 20:11
Verwijderd
Kan me niet voorstellen waarom niet

eigen muziek mag je toch ook gewoon gebruiken neem ik aan?
Oud 29-07-2005, 00:40
Verwijderd
Ja, maar liever niet tijdens het opstijgen en dalen.
(Maar ook dan maakt het volgens mij weinig uit voor de techniek in het vliegtuig zelf.)
Oud 29-07-2005, 09:59
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 29-07-2005 @ 01:40 :
Ja, maar liever niet tijdens het opstijgen en dalen.
(Maar ook dan maakt het volgens mij weinig uit voor de techniek in het vliegtuig zelf.)
ok, jna iig dat je op een lange vlucht wel je eigen muziek mag luisteren.
Oud 29-07-2005, 20:34
Breg
Breg is offline
Citaat:
Anneka schreef op 29-07-2005 @ 10:59 :
ok, jna iig dat je op een lange vlucht wel je eigen muziek mag luisteren.
ja alleen aub wel op je oordopjes. Tijdens mijn laatste vlucht zat er een of andere (wannabe) dj voor me in het vleigtuig die een uur lang op zn laptop muziek zat te maken/luisteren.
Oud 29-07-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 29-07-2005 @ 21:34 :
ja alleen aub wel op je oordopjes. Tijdens mijn laatste vlucht zat er een of andere (wannabe) dj voor me in het vleigtuig die een uur lang op zn laptop muziek zat te maken/luisteren.
hehe gewoon mp3 speler met oordopjes idd

Maar ik heb wel eens van een vriendin gehoord die naar Vietnam vloog dat er oordopjes werden uitgedeeld en je op een soort paneel op de stoel voor je muziek kon selecteren. Maar geen idee of die wel of niet eigen muziek op mochten.
Oud 30-07-2005, 09:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Anneka schreef op 29-07-2005 @ 21:36 :

Maar ik heb wel eens van een vriendin gehoord die naar Vietnam vloog dat er oordopjes werden uitgedeeld en je op een soort paneel op de stoel voor je muziek kon selecteren. Maar geen idee of die wel of niet eigen muziek op mochten.
meestal passen die niet op je eigen, omdat er 2 plugjes aanzitten, ipv 1.
Oud 30-07-2005, 14:51
MJM
MJM is offline
Moet je met Singapore Airlines vliegen, heb je zelf de keuze uit 50 films en nog talloze TV series
Oud 30-07-2005, 14:58
Verwijderd
Citaat:
MJM schreef op 30-07-2005 @ 15:51 :
Moet je met Singapore Airlines vliegen, heb je zelf de keuze uit 50 films en nog talloze TV series
Dat is wel gaaf
Maar als ik een nachtvlucht maak heb ik liever mn mp3 speler met eigen muziek op.
Oud 30-07-2005, 23:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
Anneka schreef op 29-07-2005 @ 21:36 :

dat heb je in heel veel vliegtuigen, alleen staan die bij charters nog wel eens uit / rotzenders. En bij charters moet je vaak ook je eigen dopjes kopen ipv dat je die gewoon uitgedeeld krijgt.
Overigens passen je eigen dopjes er wel op, maar dan heb je slechts het geluid van één kant (ofwel links, ofwel rechts).
Oud 30-07-2005, 23:32
Balance
Balance is offline
Oh en om nog maar even ontopic te reageren: ja dat mag. Mijn nichtjes hebben d'r ook één en gebruiken die gewoon als ze gaan vliegen.
Oud 03-08-2005, 14:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, het mag hoor. Je mag ook je laptop tevoorschijn halen, dus waarom zou een dvd-speler niet mogen?

Tijdens mijn vlucht met United Airlines kreeg je ook koptelefoons, en je eigen paste ook in het gaatje van je armsteun. Vond ik wel prettig, want m'n eigen koptelefoon is me heilig en m'n mp3-speler was ik vergeten op te laden...

No problem!
Oud 05-08-2005, 19:11
Verwijderd
Tegenwoordig zijn er best veel vliegtuigen waarbij iedere persoon een schermpje heeft in de stoel voor zich waarop je tv, radio en spelletjes kunt spelen.
Oud 08-08-2005, 18:00
Adrenaline
Adrenaline is offline
ja dat mag gewoon, het mag alleen niet aanstaan tijdens het opstijgen en dalen
Oud 08-08-2005, 18:38
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
bootz schreef op 05-08-2005 @ 20:11 :
Tegenwoordig zijn er best veel vliegtuigen waarbij iedere persoon een schermpje heeft in de stoel voor zich waarop je tv, radio en spelletjes kunt spelen.
Klopt, wel leuk is dat.

Je mag alles gebruiken, behalve een mobiele telefoon en internet enzo, maar niet tijdens het opstijgen en dalen. Verder zitten bij bijna alle vliegen radio's in de stoelen.

Regels voor berichten