Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2005, 18:01
Experiment
Experiment is offline
Hallo,

Ik wil na de zomervakantie 'misschien ergens' gaan werken. Nu vroeg ik me af, wanneer je dat moet gaan zoeken? Zo voor de zomer zijn ze, lijkt mij, vooral met vakantiekrachten bezig, in de vakantie zijn de mensen die je moet hebben er weer niet.... Iemand een idee.?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 09-05-2005 @ 19:01 :
Hallo,

Ik wil na de zomervakantie 'misschien ergens' gaan werken. Nu vroeg ik me af, wanneer je dat moet gaan zoeken? Zo voor de zomer zijn ze, lijkt mij, vooral met vakantiekrachten bezig, in de vakantie zijn de mensen die je moet hebben er weer niet.... Iemand een idee.?
Als je te vroeg bent zullen ze vast wel zeggen wanneer terug te komen. En geloof me, je kunt beter te vroeg zijn als te laat.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 19:03
dwight88
dwight88 is offline
zoek anders (heb ik ook gedaan) een vakantiebaantje dat wel past bij je interesses (dus niet alleen maar puur voor het geld). Toen ze doorhadden dat ik het leuk vond om te doen, vroegen ze of ik niet "wat langer" (inmiddels 3 jaar) wilde blijven..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 20:52
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 09-05-2005 @ 20:03 :
zoek anders (heb ik ook gedaan) een vakantiebaantje dat wel past bij je interesses (dus niet alleen maar puur voor het geld). Toen ze doorhadden dat ik het leuk vond om te doen, vroegen ze of ik niet "wat langer" (inmiddels 3 jaar) wilde blijven..
klopt ga in de vakanties ook wat werken, wat bij mij ook als een baantje in de vakantie begon is nu al me bijbaan voor 24 uur per week en dat al bijna 5 jaar lang.... ;-)
Oud 09-05-2005, 21:22
Balance
Balance is offline
Het is vaak zo dat vakantiekrachten 'blijven hangen', dus ik zou ook aanraden om het op die manier te proberen. Wil je in de vakantie niet werken, dan denk ik dat je pas kan zoeken op het moment dat de vakantie afgelopen is. Dan gaan bedrijven bekijken welke vakantiekrachten er wel blijven en welke niet. Als er veel mensen stoppen komen er plekken vrij en kun je gaan solliciteren.
Reageren

Regels voor berichten