![]() |
|
eejz
k ben benieuwd wie er allemaal 14-6 naar wantijpop gaan! *weet eigenlijk niet of hij hier of op "nachtleven" moet, maarja* ik ga wel... de programmering is OA Green Lizard, Boo!, Cenobites, Raymster, en nog een paar mensen voor meer info:De wantijpop site T is In Dordrecht, begint om 13.00u en is tot ong 22.30u tis gratiz! ![]() ent is echt super gezellig ![]() doeggiej
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zag ze laatst opt teras zitten ![]() ![]()
|
Het was erg gezellie. Helter Skelter en Buiten Adem waren erg geinig. De dicemen en cenobites ook wel, maar er liep een vertiefde grote kale neger rond die als een debiel iedereen ging lopen slaan, waaronder mij
![]() ![]() En een mannetje van de krant heeft een foto van ons gemaakt, dus mocht je in een of andere bekende krant een foto tegenkomen van een stel jonge debielen, dan ben ik degene met het roze haar en de stropdas....
|||
Citaat:
Hij is best een coole skin, heb hem wel vaker gezien.. Citaat:
![]() Was het nog was Rijnmond Riot ??
|
Ik ken Patrick verder niet, maar Patrick was niet aardig. Patrick had volgens mij te veel van een bepaalde substantie op want hij keek ook heel raar uit z'n ogen. Maar ja, zonder Patrikc waren er ook geen Patrick immitaties geweest en dan had ik niet zo hard gelachen....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wantijpop 2005 little_devotion | 15 | 31-05-2005 15:03 | |
Lifestyle |
Het Algemene Piercing Topic Ninnoc | 273 | 25-08-2003 07:37 | |
Muziek |
Naar welk Festival ga jij nog. Skinless | 87 | 11-06-2003 21:04 | |
Muziek |
Punk-Rockers! check this out brainless | 110 | 11-02-2003 18:17 | |
Lifestyle |
fototopic Verwijderd | 463 | 11-07-2002 19:49 | |
De Kantine |
Leggen jou ouders ook wel eens briefjes op de keukentafel of het aanrecht neer... Verwijderd | 51 | 20-06-2002 11:05 |