Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2005, 19:18
Hayden
Hayden is offline
Heb jij een bepaalde situatie meegemaakt waarop je op je intuïtie hebt vertrouwd, wat positief (of juist negatief?) uit heeft gepakt?

Ik heb een keer gehad dat ik heel erge haast had om ergens te zijn. Alle stoplichten stonden op groen, dus ik reed hard door. Plots dacht ik 'ik ga te hard' en remde af, ookal kon ik nog een lang stuk weg gewoon nog doorrijden. Vlak daarna moest ik heel hard remmen omdat er plotseling een scooter uit een zijpaadje kwam. Als ik niet had geremd, was ik er zeker met volle vaart tegenaan gereden!
Oud 27-04-2005, 17:51
Verwijderd
Intuïtie. Al vaker, bepaalde situaties die ik aanvoelde. Maar soms ook dat ik er niet aan toegaf en dat ik er later spijt van had omdat bleek dat ik wel naar mijn gevoel had moeten luisteren.

Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 05:53.
Oud 27-04-2005, 18:22
pfano
pfano is offline
Een paar weken geleden, was ik aan het voetballen met een jongetje die het Syndroom van Down heeft.
De bal was in de struiken geraakt en hij ging hem halen. Ik liep met me rug van hem af terug naar de plek waar ik eerst stond. Plotseling bukte ik voorover. Geen idee waarom, ik dacht er ook helemaal niet bij na. Het gebeurde gewoon het leek ook alsof ik het zelf niet deed.
Al had ik niet gebukt, was de bal met een harde vaart tegen me hoofd aangekomen. Zonder dat ik het zag aan komen.
Oud 27-04-2005, 20:56
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Citaat:
pfano schreef op 27-04-2005 @ 19:22 :
Een paar weken geleden, was ik aan het voetballen met een jongetje die het Syndroom van Down heeft.
De bal was in de struiken geraakt en hij ging hem halen. Ik liep met me rug van hem af terug naar de plek waar ik eerst stond. Plotseling bukte ik voorover. Geen idee waarom, ik dacht er ook helemaal niet bij na. Het gebeurde gewoon het leek ook alsof ik het zelf niet deed.
Al had ik niet gebukt, was de bal met een harde vaart tegen me hoofd aangekomen. Zonder dat ik het zag aan komen.
En aan die gruwelijke consequenties willen we liever niet denken
Oud 27-04-2005, 22:02
pfano
pfano is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 27-04-2005 @ 21:56 :
En aan die gruwelijke consequenties willen we liever niet denken
nee, zeker niet! zo hard als die bal vloog!
Oud 28-04-2005, 15:54
Hayden
Hayden is offline
Haha, zo'n soorgelijk iets had ik ook nog..

Ik had tijdens gym op een hele warme zomerdag een zonnesteek. Ik werd helemaal duizelig en misselijk, en zag het beeld voor me vervagen, ik wankelde dus helemaal. Toen mocht ik naar de kleedkamers om even wat te drinken en bij te komen. Ik had al moeite met het erheen lopen (het leek eeuwen te duren) maar plots stopte ik vlak voordat ik voor de kleedkamerdeur stond, toen er voor mijn ogen keihard een voetbal tegenaan knalde! Vlak daarna zwaaiden en riepen mensen van het veld ernaast of het ging, verontschuldigingen, 'oooh'-geroep, maar als ik die bal tegen mijn hoofd had gehad had er veel ernstigs kunnen gebeuren
Oud 28-04-2005, 16:05
legatus
legatus is offline
Citaat:
Hayden schreef op 28-04-2005 @ 16:54 :
Haha, zo'n soorgelijk iets had ik ook nog..

Ik had tijdens gym op een hele warme zomerdag een zonnesteek. Ik werd helemaal duizelig en misselijk, en zag het beeld voor me vervagen, ik wankelde dus helemaal. Toen mocht ik naar de kleedkamers om even wat te drinken en bij te komen. Ik had al moeite met het erheen lopen (het leek eeuwen te duren) maar plots stopte ik vlak voordat ik voor de kleedkamerdeur stond, toen er voor mijn ogen keihard een voetbal tegenaan knalde! Vlak daarna zwaaiden en riepen mensen van het veld ernaast of het ging, verontschuldigingen, 'oooh'-geroep, maar als ik die bal tegen mijn hoofd had gehad had er veel ernstigs kunnen gebeuren
Die zonnesteek is in principe gevaarlijker dan een lichte hersenschudding.
Oud 02-05-2005, 17:29
Dauron
Dauron is offline
ja zo vaak, dan kom je de mooiste dingen tegen. laatst ook ik liep door de stad gewoon willekeurig wegen volgen. ik kwam uit bij een klein en onopvalled boeken winkeltje. achterin was een muur met allerlei boeken over paranormale zaken, niet duur. ik ben thuis gekomen met een grote tas vol boeken en maar 20 eu uitgegeven.
Oud 08-05-2005, 22:26
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Dauron schreef op 02-05-2005 @ 18:29 :
ja zo vaak, dan kom je de mooiste dingen tegen.

Regels voor berichten