Advertentie | |
|
![]() |
|
Is dit een pimp topic?
![]() Klik maar eens HIER dan kom je mijn set, en die van andere muziekfiefhebbers tegen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sony str-db725 dolby digital receiver sony str-de225 prologic receiver panasonic rv32 dvd/audio speler m-audio ap 24/96 sound interface van den hul hybrid ls kabels velleman interconnect dali concept one speakers jamo studio d180 vloerstaanders jamo center 40 center speaker (jamo d115 rear speakers uitgeleend) iriver h320 20gb mp3 jukebox sennheiser hd202 headphone sony fontopia ex 71 earphone |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn speakers zijn momenteel twee zelfbouw boxen.. Engelse BBC monitoren. Waren eerst de Visaton 890 MKII monitoren (zie avatar). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Van Jamo heb ik ooit de Power P566 serie gehad. ![]() ![]() PS: Nooit geen speakers uitlenen. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Het is maar waaraan je, je studiebeurs aan uitgeeft. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoe zit het eigenlijk met het tegenwoordige gebruik van minidisc? Bijna niemand meer of wel? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoe beluister jij muziek? Verwijderd | 46 | 30-12-2010 20:39 | |
Algemene schoolzaken |
Vragenlijst Profielwerkstuk Muziek rockerbaby | 12 | 29-11-2009 08:27 | |
Liefde & Relatie |
vreemd... Doemyernogmaar1 | 19 | 07-05-2007 23:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Muziek |
Gitaar spelen zonder les Munky-2nd | 84 | 17-08-2004 17:51 | |
De Kantine |
8 uur slapen, 8 uur werken, 8 uur overige dingen op een dag, houd jij je daar aan? Mr.Oizo | 43 | 10-04-2003 16:14 |