Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hebben jullie ook dingen als de klepeltest ed. gehad mbt dyslexie? anders kun je die gaan gebruiken in je workshop, waarbij ze zelf ook zo'n test moeten maken om het verschil te zien tussen benoemsnelheid en het herkennen van woorden. Vervolgens kun je uitleggen waar dan het probleem van dyslectici ligt. Op die manier is het niet meer puur een spreekbeurt, maar ook activiteit aan hun kant.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wanneer heb je hem nodig eigenlijk? Want ik weet dat een vriendin van mij heel veel bewaard heeft van die werkgroepen, dus ik zou kunnen vragen of zij hem na de vakantie mee wil nemen. En misschien zou je hem ook zelf kunnen maken. Het is in principe gewoon een lijst met niet-bestaande woorden.. Maar goed, ik ga eerst zelf even op zoek.
|
zoals ik al zei had ik heel veel weggegooid, maar de papierbak was nog niet geleegd, oftewel: found it
![]() ik zal straks even kijken of ik het kan scannen of overtikken ofzo. Ik vond dit nog op internet: http://www.tbraams.nl/onzinwoorden.htm misschien wel handig. Overigens zie ik in de verwijzing van de Klepel dat er ook helemaal geen 'test' achter hoort. Het is gewoon 'klepel': vandaar dat google niks vond met Klepeltest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Heel erg lief van je. ![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #29 ilse | 490 | 03-06-2005 01:38 |