|
|
Bekijk resultaten poll: Ben jij een herlezer? | |||
Ja, ik herlees de meeste boeken die ik gelezen heb. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
40 | 40.82% |
Ik herlees slechts enkele klassiekers. |
40 | 40.82% |
Ik lees (bijna) alles één keer. |
18 | 18.37% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En LOTR, die heb ik al twee keer gelezen. (en dan heb ik het over LOTR hè, niet over IDBVDR, die heb ik namelijk al zes/zeven keer gelezen...) ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, en de aanhangsels. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik herlees alleen de boeken waarin ik wel zou willen verdrinken en boeken voor mijn mondeling. Heb dus op de tweede optie gestemd. Boeken die ik wel vaker heb gelezen: Aan de andere kant van de deur - Tonke Dragt (wacht nog steeds op deel twee!) Alles van Peter Pohl De Vriendschap- Connie Palmen Huize Havermout- Hillary McKay
||
Citaat:
Boeken die mij echt geraakt hebben, wil ik ook nog wel eens herlezen. Maar eigenlijk ben ik daar te huiverig voor, meestal valt de tweede keer tegen. Daar tegenover staat natuurlijk weer dat de tweede keer ook nog meer diepgang en verbintenis van en met het boek veroorzaakt. Echte re-readers waren voor mij toch wel 'De ontdekking van de hemel' en laatst voor Nederlands 'Eline Vere'. Omdat, metname het eerste boek, zoveel aspecten heeft die ik drie jaar geleden niet zag of kende. Heb ik toch nog enigszins vooruitgang geboekt de afgelopen paar jaar ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
Advertentie |
|