Je bent er weer. En met gedichten

Ik wilde niet als eerste reageren maar nu dan toch maar wel.
Schrikkelkaar I
Vanmiddag dacht ik nog dat er gewoon schrikkeljaar stond.

Dat is toch wel ultiem slecht... Ik begrijp de redenering erachter niet helemaal denk ik, het doet me denken aan jaar en kaart en verdwijnen. Oh, en aan schrik elkaar.
Oh ja, over je gedicht, dit eerste gedicht vind ik echt compleet geweldig

Het doet me wel heel erg denken aan Torens van Februari, maar die heb ik dan ook net gelezen.
en onder twijfel zaterdag. en
Hoe naar is eigen( n)aar(dig)? <3
Ik vind hem echt leuk. De manier waarop je al die dingen erin verwerkt hebt. En dat het ook nog goed loopt. En het onderwerp zelf
Ik ga hem later nog een paar keer lezen want ik heb het gevoel dat ik nog steeds een heleboel mis van wat er in zit. *heel heel nieuwsgierig*
Schrikkelkaar II, of: Uit zonder Inge
Bij dit gedicht kreeg ik wel een beetje een aar-gevoel, maar dat komt misschien ook omdat dat nog doorklinkt van het vorige gedicht. Het is niet echt heel storend.
Uitzonderingen
Hier vind ik de eerste strofe het fijnste geloof ik, de tweede ook wel, maar daar lijkt de laatste regel
en zij het vacuüm van haar. minder te passen?
Ik snap de laatste regel niet

Misschien mis ik daarom een beetje waar het nou precies over gaat het wat je bedoelt.
Maar ik wacht wel tot iemand anders er wat over zegt.
Hij is wederom heel fijn, een echt Not for Sale -gedicht, maar ik vind die eerste zó origineel dat deze daarbij nou een beetje in het niet valt.
Ga je nu weer vaker dichten?