"Hallo daar!
Ik ben Evert Verpoort en jullie kunnen mij geen fuck schelen, want ik ben godverdomme geen socializer. Ik ben een met 200.000 volt geladen god, afkomstig van een plek die onzichtbaar is voor jullie soort insecten. Mijn radioactieve straling laat geen kakkerlak in leven. Als jullie soms denken: 'Hahaha, wat een zielig figuur!', dan zullen jullie nog wel zien wie er het laatste lacht...en anders trouwens ook. Want ik ben Superman, de Hulk, Batman, de Thing, the Beatles, Iron Man, Terrance en Phillip, Mickey Mouse, Kurt Cobain, Che Guevara en Spiderman in één! Dus ongeacht je Ras, Afkomst, Uiterlijk, Seksualitiet, Seksuele geaardheid, Sekte, Sekse of Rijkdom; je bent één van hun en komt niet in de buurt van mijn superieuriteit.
Gisteren was ik in een wereld met elfen en hobbits. Gisteren vloog ik mee met de Black Bird van de X-Men. Gisteren had ik een date met Jennifer Lopez. Gisteren had ik seks met Beyoncé Knowles. Gisteren mocht ik aan het kutje van Britney Spears lebberen. Gisteren heb ik mijn vinger in de anus van één van die beroemde lekkere mokkels gepropt. Dus nog één maal:
Ongeacht je R.A.U.S.S.S.S.R; je bent geen fuck waard voor mij."
Hallo Daar!
Ik ben Jeffrey Koene en ik denk nooit zo goed na. Ik drink veel bier en snuif behoorlijk wat cocaïne. Dat doe ik omdat ik dan bepaalde dingen kan vergeten. Ik ga met mensen om die nog dommer zijn dan ik, anders voel ik me bang en word ik agressief. Als ik iets niet begrijp word ik dan nieuwsgierig? Nee. Ik word bang en aggressief. Ik hak in op nieuwe inzichten om ze zo snel mogelijk te vernietigen en te vergeten. Ik verdrink mezelf in haat omdat ik nooit geliefd ben door mijn ouders. Ik heb sinds kort besloten om die haat te richten op allochtonen, omdat ik geloof dat die altijd dingen stelen, gewone Nederlandse mensen vermoorden en zichzelf belachelijk maken met trommeltjes en fluitjes en nog meer "nichtentroep". Het contradictische is wel dat ik totaal geen empathisch vermogen heb en het mij dus weinig kan schelen wat er met andere mensen gebeurd, maar dan die Bin Laden en al die andere terroristen. Ze geven me een reden om mijn frustraties te uiten. Zo hoef ik niet in therapie en hoef ik dus niet in de war te raken en het risico te lopen om inzichten onder ogen te moeten komen. Ik hak in op nieuwe inzichten en op nieuwe gezichten.
De Groeten uit Dromenland.
Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 17:57.
|