Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja niels hogerzon met zijn kameraadje kruimel (wat was dat eigenlijk voor iets, een cavia?). |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar het is dan ook al in geen jaren meer op de tv geweest. ![]()
||
Citaat:
![]() Nee man!! ![]() Een hamster! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En Ovide!! 'Kijk uit malloot, een kokosnoot!' Hahaha ![]() Altijd met die domme televisies die overal uit de bomen en bosjes kwamen! En die slang: Ka heette ie toch? Echt heel tof ![]() Ow check: tv tunes
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik keek Runaway Bay (maar weet niet eens zeker of dat het wel is), de droomshow (toen ik ouder was) allerlei kindernet <3 (Ovide bvb, Boes vond ik niks aan) en Disney Festival... Verder, tsjah, Samson en Gert, maar daar ergerde ik me nogal eens aan, Sesamstraat, Jeugdjournaal, Klokhuis... ach... Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 09:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder: - Vrouwtje Theelepel - Runnaway Bay (dat vond ik écht leuk!) - Secret Valley - hmm... iets anders met Secret, over een soort organisatie met kinderen over de gehele wereld, allemaal met zo'n gaaf mobiele-telefoon-achtig iets. - Dr. Poopsnagle - The Odyssey En nog meer van dat soort series ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 13:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dokter Snuggel..lalalalalalala..la.......Dokter Snuggel lalalalalala..laaaaaaalaaaaa! ('la' staat voor een tekst in het Nederlands, weet allen niet meer wat) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was toen best leuk, met die meeuw ofzo of eerder dodo? (Ja ik ken Ovide weer, met die eieren op het strand) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Och, toch nog 1tje vergeten: Tom Sawyer, dat was 1 van de tekenfilms die ik voor het eerst "vast" begon te volgen. ![]()
||
Citaat:
ik reageerde ook op de wezentjes in het water...dat waren de snorkels... dr. snuggels vond ik geweldig ![]() ![]() tis al weer zo langn terug...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
Seksualiteit |
Met welke Forummer/Forumbaas zou je.. Verwijderd | 354 | 17-01-2008 10:12 | |
Films, TV & Radio |
wat keek je vroeger allemaal common | 99 | 09-07-2004 19:49 | |
Films, TV & Radio |
tv-programma's uit je jeugd... Verwijderd | 85 | 10-06-2003 22:04 |