![]() |
||
Citaat:
Druk- en/of loslaatpijn wijst op peritoneale prikkeling, wat aangeeft dat het misschien toch wel ernstig is. Aanwezigheid van loslaatpijn kan, maar hoeft nog niet altijd. Kijk ook even naar de andere symptomen van peritoneale prikkeling ( defense musculaire: voortdurend aangespannen buikspieren, extra bij drukken, pijn bij bewegen). Als je twijfelt en niet naar de HA wilt: bel je moeder even! Ik spreek mezelf een beetje tegen in deze 2 alinea s zie ik.. Misschien zoiezo je moeder maar even bellen?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik kon ook niks binnenhouden, moest de hele tijd overgeven. Ik heb waarschijnlijk minstens een jaar last gehad van die ontsteking, omdat ik gedurende dat jaar ongeveer 5 keer om verder onverklaarbare redenen die precieze buikpijn had en ook niks binnen kon houden. Die vijf keer ging het ook na ongeveer een dag weer over. De laatste keer was het wel een stuk erger, het ging ook niet meer over. Ik hield het gewoon niet meer uit (toen dus ook naar de dokter geweest en 'direct' geoppereerd). @ Ts: En als je dat idee dus ook hebt, dan lijkt het me goed als je daarmee in ieder geval naar de dokter gaat, want in dit geval kun je zeker weten beter te vroeg zijn dan te laat. Ik wist trouwens niet dat een ontsteking d.m.v. antibiotica verholpen kon worden? Of geldt dat alleen in het beginstadium? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik weet niet waarom dit is, er zal wel een goede reden voor zijn... Daantje_0705: Gelukkig dat je je al weer wat beter voelt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
oh my saaience #237 Verwijderd | 500 | 11-06-2008 21:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
hellup :S xxxlieverdxxx | 22 | 06-03-2005 16:30 | |
Algemene schoolzaken |
Hoeveel tijd besteed je gemiddeld aan je tentamens op je vervolgopleiding? Verwijderd | 23 | 02-11-2004 17:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
glas eten/drinken (binnen krijgen via mond/slokdarm) ekki | 6 | 25-06-2003 18:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
blinde darm ontsteking door laxeerpillen? Verwijderd | 13 | 31-01-2003 20:04 |