Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2005, 14:36
Verwijderd
Als ik op m'n zij slaap in onze caravan(dunne schuimrubberenmatrasjes en hout daaronder) krijg ik erg veel last van m'n heupen. Ik voel dan ook de hele dag daarna nog een stekende pijn in mijn heupgewricht. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? (een nieuw matras kopen oid is geen optie)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:39
Verwijderd
Aangezien die pijn komt van dat harde materiaal waarop je ligt, vrees ik dat een nieuw matras (of luchtbed) kopen toch echt de enige oplossing is. Of zittend of staand gaan slapen, maar dat lijkt me lastiger.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 15:46
Brown eye
Brown eye is offline
Jah daar had ik ook last van toen ik vorig jaar een nacht op een campingstoel had geslapen! Dus ik denk idd dat het gewoon komt doordat je op een te harde ondergrond slaapt.... Waarom kan er eigenlijk geen nieuw matras in... mijn ouders hebben dat ook gedaan en die slapen heerlijk! En anders een luchtbed... dat slaapt ook nog altijd prima!
Oud 15-05-2005, 18:40
Princesita
Princesita is offline
Ik heb hier ook last van als ik op een slecht bed of luchtbed slaap! Waar het aan kan liggen (wat bij mij zo is ) is dat je heupen scheef gaan liggen, omdat je in je bed zakt, wat je dan gaat voelen. Op een gewoon matras heeft je lichaan een natuurlijkere houding.
Wat je zou kunnen proberen is om een opgevouwen handdoek tussen je benen te leggen als je slaapt, zodat het als het ware weer gecorrigeerd wordt hoe je ligt. Dit helpt wel bij mij maar tis natuurlijk niet zo praktisch om dit de hele vakantie te doen! Verder kun je alleen maar een steviger matras kopen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 18:40
leucomelas
leucomelas is offline
ga op je rug of buik liggen? spanband eromheen, klaar...
maar idd, te harde ondergrond daar ligt het aan. misschien tuinstoelkussens meenemen en die over dat schuimrubberen matje leggen?
Oud 16-05-2005, 00:52
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 15-05-2005 @ 19:40 :
ga op je rug of buik liggen? spanband eromheen, klaar...
maar idd, te harde ondergrond daar ligt het aan. misschien tuinstoelkussens meenemen en die over dat schuimrubberen matje leggen?
tuinstoelkussens zijn redelijk dun, maar die zakken natuurlijk minder in...weet je of dat helpt?
Citaat:
Ik heb hier ook last van als ik op een slecht bed of luchtbed slaap! Waar het aan kan liggen (wat bij mij zo is ) is dat je heupen scheef gaan liggen, omdat je in je bed zakt, wat je dan gaat voelen. Op een gewoon matras heeft je lichaan een natuurlijkere houding.
Wat je zou kunnen proberen is om een opgevouwen handdoek tussen je benen te leggen als je slaapt, zodat het als het ware weer gecorrigeerd wordt hoe je ligt. Dit helpt wel bij mij maar tis natuurlijk niet zo praktisch om dit de hele vakantie te doen! Verder kun je alleen maar een steviger matras kopen denk ik.
voor een matras/luchtbed heb ik helaas geen geld. Die handdoek zal ik 's proberen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 05:51
Auntie M
Auntie M is offline
Hebben je ouders ook geen geld over voor hun kind met pijn in d'r heupen? Laat me raden, zij slapen wel op een dik matras.
Een luchtbed hoeft echt niet veel te kosten en het is niet zo dat je 'm na het einde van de vakantie weggooit.
Oud 16-05-2005, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 16-05-2005 @ 06:51 :
Hebben je ouders ook geen geld over voor hun kind met pijn in d'r heupen? Laat me raden, zij slapen wel op een dik matras.
Een luchtbed hoeft echt niet veel te kosten en het is niet zo dat je 'm na het einde van de vakantie weggooit.
nee, de caravan is niet van m'n moeder, maar van mij en een goede vriend van me. Mijn moeder heeft er eigenlijk dus niks mee te maken.

nee, dat klopt, maar ik moet nog teveel andere dingen betalen(ik heb wel wajonguitkering, maar dat is niet heel veel om van te leven)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 09:12
Auntie M
Auntie M is offline
Dan zou ik in ieder geval de tuinstoelkussens proberen en vraag je voor je verjaardag een luchtbed.
Oud 16-05-2005, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 16-05-2005 @ 10:12 :
Dan zou ik in ieder geval de tuinstoelkussens proberen en vraag je voor je verjaardag een luchtbed.
Dat. Of probeer te sparen voor een luchtbed, het gaat wel om je lichaam, echt goed daarvoor is het niet als je last krijgt van je heupen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten