Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2005, 00:53
Verwijderd
Vanacht lag ik een beetje te doezelen op bed totdat ik me opeens kotsmisselijk begon te voelen. Dit verdween net zo plotseling als het opkwam, en daarna voelde ik me iets minder misselijk en kwam er iets van slijm (ofzo) in mijn keel; voelde also een hele brok omhoog kroop. Ook mijn amandelen deden stekende pijn.

Na een tijdje kreeg ik het ook heel erg koud. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo hard gerild had. Mijn maag ging te keer en ook kreeg ik pijn in mijn linkerzij. Het kan mijn blinde darm in ieder geval niet zijn, die is een jaar geleden verwijderd.

Het geheel was best 'eng' om mee te maken. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Op dit moment heb ik nog een beetje de 'naweeën'. Voel me een beetje verhit en heb een theesmaak in mijn mond. O_o

Een tijdje terug had ik iets soortgelijks ook bij mijn vriendin. Op een avond werd ik opeens erg misselijk - de volgende dag ook niet lekker (kon niet eten ook) - en de derde dag, helemaal weg.

Ik post dit omdat het me een beetje bang maakt. Ik moet toegeven dat ik ook niet drie keer per dag eet ('s ochtends eten lukt me gewoon niet.) Misschien kwam het door de honger?

Wat ook een opvallend punt is is dat ik bij mijn vriendin ziek werd op het moment dat ze een rattehok inrichtte voor de ratten die ze de volgende dag ging halen. Toen ik hier ziek werd hadden wij ook net een ratje gekocht. Kan allergie (voor de houtsnippers oid) zich op zo een manier uiten?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 09:17
Verwijderd
Ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik zou zeker proberen om iig drie keer per dag te eten (eet dan 's ochtends zodra het wel gaat en verplaats je lunch bv. ook naar iets later ofzo).

Opzich kan een allergie zich op veel manieren uiten, maar gebeurd het elke keer bij houtsnippers (volgens mij niet als ik je post lees)? En weet je of je daar of ergens anders allergisch voor bent?

Als het vaker voorkomt en/of je wilt zeker weten waar het vandaan komt, ga dan naar je huisarts. Die kan het onderzoeken en ook een eventuele allergie vast stellen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 12:18
Verwijderd
Ik heb net bij de rat gezeten, en nergens last van gehad. Voor zover ik weet ben ik nergens allergisch voor.

Ik voel me vandaag weer prima dus ik denk dat ik het even aankijk. Als ik er nog een keer last van heb besluit ik wel naar de huisarts te gaan.

In ieder geval ga ik wel mijn eetgewoontes aanpassen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten