Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 22:27
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik ben best aant piekeren de laatste tijd, het zit namelijk zo.

ik heb nu bijna 2 maanden een hele lieve vriend, het is nog niet zo heel lang maar dat doet er niet toe, t gaat om het gevoel. alles gaat prima. humor, overeenkomsten, nooit ruzie, heel lie voor elkaar, hijs zorgzaam, begripvol noem maar op. kortom, ik zie hem als de man van mijn dromen. alleen 1 ding: ik denk dat hij seksueel gefrustreerd is. hij is 27, ik 17 en hij heeft pas 2 vriendinnen gehad en op sexueel gebied weinig ervaring. als ik bij hem ben e n hij raakt geil (wat heeeeel snel gebeurd) dan staat hij voor ik het zelf in de gaten heb tegen mij aan te rijden, als ik even in me kamer naar me buro loop en met me achterkant naar hem toesta komt hij als een stier op een rood doek op mij afstormen en begint dan te rijden jongen. Nou wat moe tik hiermee? ik geef t wel aan, maar meestal lachend, maar nu heb ik in de gaten dat het best wel vreemd is. Hij zelf vind het kennelijk normaal. op ieder moment kan hij heel geil worden, ik denk dat t mensenlijk is, de kunst is om het te kunnen beheersen. heeft hij kennelijk nooit van gehoord. Nou vind ik het in principe niet zo erg, hij zegt ook heel vaak 'tis niet alleen seks hoor' ik geloof hem ook echt wel. Maar vaak krijg ik zo de indruk dat hij gewoon heel sexueel gefrustureerd is. Dan zijn we aant knuffelen en dan huppa komt ie weer tegen me aanrijden......wat nu? ik kan toch niet voor eeuwig toestaan dat me vriend van het ene naar t andere moment tegen me aan komt rijden, hem pijn doen wil ik ook niet, echt last van heb ik er ook niet, tis meer de vraag die in me hoofd rond bazuint van 'is het wel normaal'.

Ik vind het niet erg
ik wil hem geen pijn doen
ik weet dat het niet alleen seks is
maar de vraag 'wat is dit voor actie en ist normaal' laat me niet met rust.......

wie helpt mij?
Oud 07-06-2002, 00:01
T-GoZeY
T-GoZeY is offline
hmm... ik denk dat je gewoon eens met je vriend moet gaan praten. Het betekend wel dat hij heel gek op je is.. maar idd, mischien wel een beetje aan sex toe. ik heb deze nijgingen nooit zelf maar ik weet niet hoe dit met anderen zit. je moet je overigens niet schamen om het hem te zeggen als je het liever niet hebt, want mischien denk je dan dat ie op je afknapt, nou, dat zal niet gebeuren.
Oud 07-06-2002, 02:14
Verwijderd
Leg hem de behulpzaamheid uit van de rechterhand.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 02:52
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
die gast moet zich eens wat vaker trekken, zeg hem dat ie zo'n 7 dagen in de week elke dag een keer moet klaarkomen dan is de grootste druk er zeker af. Zoniet dan heeft ie gewoon veel te bieden, dan moet ie nog maar meer trekken.
Oud 07-06-2002, 05:51
Kennedy
Kennedy is offline
eerlijk gezegd klinkt het vrij normaal. vergeet niet dat de meeste mensen hun eerste vriend/vriendin en sexuele ervaringen hebben zo rond hun 16e of 18e. zodra je een paar keer een relatie of sex hebt gehad merk je opeens dat je bijna nergens anders meer aan kunt denken en ben je zo geil als boter. (de "oversexte puber" is geboren ) natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar wel voor veel mensen rond die leeftijd.
jouw vriend is al 10 jaar ouder en heeft nog weinig ervaring met relaties of sex, dus dat hele gedoe met ontdekken hoe stoer het allemaal wel niet is, dat heeft ie niet 10 jaar geleden gehad, maar beleefd ie nu opeens denk ik. ik vind het niet echt vreemd dus.
maar toch zou ik er inderdaad wel eens met hem over praten dat jij het soms vervelend vind en dat je wilt dat ie niet om het minste of geringste z'n paal staat op te warmen in je bilnaad. als het goed zit in jullie relatie moet je dat kunnen zeggen vind ik.
maar is het raar? nee, dat op zich niet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 07:48
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik rijd ook wel is tege me vriendin aan...mar krijg nooit commentaar dus neem aan da ze t nie erg vind
Oud 07-06-2002, 09:57
Tom
Tom is offline
Ehm.. kan er natuurlijk niet echt over oordelen... maar als ik je verhaal zo lees krijg ik een beetje het idee dat ie jou als 17-jarig meisje ziet wat ie meer voor de sex heeft. Meeste meisjes van die leeftijd zijn behoorlijk naïef als het om die dingen gaat. Erg moeilijk, maar ik zou er zeker wat van zeggen.. jij bent z'n vriendin, niet zijn 17-jarige sexspeeltje.

Ik snap dat hij veel zin heeft in sex (wie niet ) maar hij moet begrijpen dat er meer is tussen jullie dan sex en dat jij gewoon de vrijheid wil om eens gewoon leuke dingen met em te doen zonder z'n plezierstaaf in je zij te voelen prikken.

Voor de rest is dat maar wat ik denk.. kan er verder niet over oordelen.. als je maar uitkijkt dat ie je niet gebruikt. Wijs het gewoon een keer op een subtiele manier af als ie zin heeft, als ie dan niet te genieten is snapt ie niet dat een relatie geven/nemen is (dat er meer is dan alleen zijn pleziertjes).
Oud 07-06-2002, 10:32
Whuzz
Whuzz is offline
Sjah, ik doe zoiets ook wel eens af en toe, meer als een geintje.
"Oeh, dat lekkere kontje kan ik niet weerstaan hoor!", zoiets, sneppie? Maar ik ga echt niet elke keer als m'n vriendin zich bukt meteen tegen d'r kont aan staan rijden hoor.

Beste oplossing lijkt me praten. Leg hem uit dat jij er niet echt van gediend bent als ie dat doet...
Oud 07-06-2002, 10:42
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik zou gewoon goed praten. Het lijkt mij na een tijdje vrij irritant worden. Ik zou dan echt gaan denken van heeft ie nou met me voor de sex of ook gewoon om mij. Jongens die alleen maar sex willen vind ik zowieso irritant en lastig. maar ik zou er dus gewoon over praten en zeggen dat ie dat niet elke keer moet doen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:38
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Tom schreef:
als ik je verhaal zo lees krijg ik een beetje het idee dat ie jou als 17-jarig meisje ziet wat ie meer voor de sex heeft. Meeste meisjes van die leeftijd zijn behoorlijk naïef als het om die dingen gaat.

als je maar uitkijkt dat ie je niet gebruikt.
hij zegt heel vaak tegen mij ik heb je heus niet alleen voor de seks, hij is heel lief voor de rest en i kweet ook zeker dat het niet alleen daarom is hoor! en meeste meisje zijn naief van deze leeftijd maar ikke niet hoor ik ben wel wat wijzer als zeg ik het zelf. verder is hij zo ontzettend lief, zorgzaam, begripvol, enzovoort dat ik zeker weet dat het niet alleen seks is hoor.

ik kijk inderdaad wel uit of hij me niet gebruikt. wanneer merk ik dan dat hij mij gebruikt? ik voel me weleens na seks gebruikt, is dat een goed teken? ik voel me dan schuldig.....stom he...
ik denk gewoon dat hij téveel behoeftes heeft. tijdens de seks komt altijd hij alleen klaar, vanaf t begin en dat is eigenlijk de gewoonte geworden. hij bevredigt mij wel maar gaat nooit door tot het hoogtepunt, wel tot de zijne....daarna als hij gekomen is voel ik me vaak gebruikt, hoe komt dit eigenlijk? ik voel me ene soort schuldig.

dit is offtopic I know......maar het heeft voor mij op de een of andere manier met elkaar te maken
Oud 07-06-2002, 22:12
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvind dat meestal wel lekker me vriend weet ook wel op welke momenten ik t leuk vind. k ga ook weleens tegen hem aanrijden als ie dat erg vind dan wil ik dat gewoon van m horen...

dus als je t op bepaalde momenten liever niet hebt geef dat gewoon aan..hij zou dat gewoon moeten respecteren lijkt mij...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:04
Pink panter
Pink panter is offline
hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa
Oud 09-06-2002, 13:05
Pink panter
Pink panter is offline
sorry this beetje achtelijk onderwerp
Oud 09-06-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef:

ik kijk inderdaad wel uit of hij me niet gebruikt. wanneer merk ik dan dat hij mij gebruikt? ik voel me weleens na seks gebruikt, is dat een goed teken? ik voel me dan schuldig.....stom he...
ik denk gewoon dat hij téveel behoeftes heeft. tijdens de seks komt altijd hij alleen klaar, vanaf t begin en dat is eigenlijk de gewoonte geworden. hij bevredigt mij wel maar gaat nooit door tot het hoogtepunt, wel tot de zijne....daarna als hij gekomen is voel ik me vaak gebruikt, hoe komt dit eigenlijk? ik voel me ene soort schuldig.

Heb je dit al eens aangesneden bij hem? En ik vind het toch wel een beetje errug fout, als hij alleen aan zijn eigen behoeftes denkt, en niet aan de jouwe..

En jij denkt zeker te weten dat het hem niet alleen om de seks gaat, maar dat denkt iedereen toch waarbij het uiteindelijk toch zo blijkt te zijn? Anders zou je niet meer met diegene hebben, lijkt mij..

Nouw ja, praat erover met hem.. als hij daar niet normaal op reageert, weet ja al hoever het is
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 15:15
Tom
Tom is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:

dit is offtopic I know......maar het heeft voor mij op de een of andere manier met elkaar te maken
Als ie zo lief en zorgzaam is, en altijd begrip voor je heeft kun je daar vast wel over praten.. zeg tegen hem dat je geen sexspeeltje bent maar zijn vriendin.. en dus niet altijd zin in sex hebt. Voor de rest vind ik t raar dat ie jou nooit laat klaarkomen.. tuurlijk is klaarkomen geen doel, sex kan anders ook lekker zijn.. maar een beetje vent zorgt ook dat z'n vriendin plezier aan de sex heeft
Oud 09-06-2002, 16:53
QT
QT is offline
een gewoonte dat hij wel en jij niet klaarkomt?? IN TWEE MAANDEN nouja

uhm ik heb eigenlijk een beetje t id dat je wel STRONTNAIEF bent. Ik bedoel t niet gemeen ofzo, maar zo komt t bij mij over

hijs lief ("ja schatje, begrijp ik! Ga nu maar weer liggen " ?!!) maar hij heeft plezier van de relatie en jij nauwelijks.

kweetniet maar ik zou er eens goed over nadenken over jullie relatie
Oud 09-06-2002, 16:56
QT
QT is offline
Kan t niet zo zijn dat je je schuldig voelt omdat hij een stuk ouder is dan jij en dat je eigenlijk daarmee geen vrede hebt van binnen??
Oud 09-06-2002, 19:58
Green Panter
Green Panter is offline
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Oud 10-06-2002, 08:28
youriw
youriw is offline
als hij met jou bezig is totdat hij klaarkomt en het dan niet meer hoeft voor hem mag je je van mij gebruikt voelen, want dat is het ook. dan kan hij nog zo aardig zijn buiten het bed, in het bed is het een eikel!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:50
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik ga morgen of donderdag met hem praten, dan vraag ik het eerlijk en zeg ik gewoon hoe ik mij voel. ik denk zelf eerlijk gezegd dat hij het niet zo bedoeld. met het gebeurt wel dus! ik pik het niet langer ook al doet hij het niet expres, ik dacht vanavond terwijl ik piano speelde: 'als het zo al na 1,5 maand gaat what the fuck over 3 jaar ofzo'. Noooooh dacht ik, dit gaat niet, ik ga actie ondernemen en snel ook. Ieja toch? hij bedoelt het niet zo waarschijnlijk en hij is inderdaad buiten de sex om gewoon heel tof. Maar wat zeg ik allemaal? ik ken m pas anderhalve maand dus het ken ook schijn zijn. Om mij in bed te lokken, om mijn vertrouwen te winnen, of om te kunne zeggen 'ik heb je niet alleen voor de seks'. misschien dat hij daarom zo lief, zorgzaam en alles doet. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hoe dan ook! ik praat met hem, hij gaat maar zitten, hij luistert naar wat ik te zeggen heb, en als het hem niet bevalt of als hij 'vekeerd' reageert als je snapt wat ik bedoel. ha dan weet ik genoeg, dan weet ik hoelaat het is, tijd voor actie! tijd om me biezen te pakken!

zo, wat vinden jullie van deze preek?
Oud 10-06-2002, 22:01
Koen
Koen is offline
Zullen we dat ge'haha' bewaren voor dingen die leuk zijn? De persoon in kwestie heeft een serieus probleem, replies met een boel gelach helpen daar niet echt bij.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 23:08
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Koen schreef:
Zullen we dat ge'haha' bewaren voor dingen die leuk zijn? De persoon in kwestie heeft een serieus probleem, replies met een boel gelach helpen daar niet echt bij.
zo dank je. ik wou het zelf niet zeggen ik denk ze zijn t niet waard en ik laat t maar waaien, maar ik heb inderdaad een serieus probleem en ik zit er écht mee! dan is het zeker niet leuk om mensen daarop uit te lachen. Maar ja, kennelijk lager dan gemiddeld ontwikkeld, anders kun je namelijk zelf wel bedenken dat dit niet om te lachen is!! als je niks zinnigs weet te zeggen, geen tips heb, heb ik liever dan je niks zegt, want dat lachen lost voor mij niks op, het kwetst me zelfs een beetje en het vreet aan me. Dus bespaar me dat idote hahahahaha voortaan.

dank u
Oud 10-06-2002, 23:22
Severus
Severus is offline
Citaat:
Pink panter schreef:
hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa

Ripper
Oud 10-06-2002, 23:45
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
oh JIJ vind dit lol!???????????????? zout een end op man! ga jezelf lekker vervelen maar lach mij niet uit op een probleem wat ik heb!! dit is iets waar ik echt mee zit ja! waar ik wakker van lig! en jij lacht er doodleuk om! je hoeft het probleem niet te snappen als je daar te dom voor bent, je hoeft je ook niet in te kunnen leven als je daar geen zin in hebt, en je hoeft al helemaal niet met een oplossing te komen! Maar wat je wel kunt doen is op ze minst menselijk reageren door met respect te komen en een ander niet uit lachen om zijn of haar probleem!! dat vind ik respectloos!

Zo, ik wens nu graag SERIEUZE reacties. Ik vraag de mensen die mij willen helpen graag om advies want ik zit er écht mee.
De mensen die geen respect hebben voor 'n ander en alleen maar kunnen 'hahahahaen' om het probleem van een ander, die verzoek ik vriendelijk doch dringend hun mond te houden!!!!!
Oud 11-06-2002, 15:29
Pink panter
Pink panter is offline
zeggeuh, doe is ff nie zo dramatisch joh !
Het is toch ook een ACHTELIJKE vraag.
wat moeten wij hier nou mee.

je vriend rijd tegen je aan... euh ja... so?

snapik dat wij dat lol vinden

haha doosie
Oud 11-06-2002, 15:33
youriw
youriw is offline
Citaat:
Pink panter schreef:

haha doosie
nee, je helpt mensen echt zo over de drempel heen om hier hun problemen te posten. bedankt!

ga even ergens anders buitenspelen en laat mensen met vragen hier gewoon vragen kunnen stellen!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:36
Pink panter
Pink panter is offline
ik zal me bij DIT onderwerp niet meer mee bemoeien.
Ik ga wel ff naar normale onderwerpen ..

greetz KIZZIE xxx M
Oud 11-06-2002, 19:10
Green Panter
Green Panter is offline
zeg gewoon gelijk de waarheid tegen hem en draai er niet erom!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 11-06-2002, 19:56
Pink panter
Pink panter is offline
idd grinnik (sorry)
Oud 11-06-2002, 20:21
ruudstraver
ruudstraver is offline
Citaat:
Pink panter schreef:
idd grinnik (sorry)
HAHAHA ROFL

Is dat nou zo erg als ik jou was zouk uithuilen bij je ma, THIS IS THE END OF THE WORLD. Als ik jou was zouk zo niet verder willen leven. So make my day, and end this shit.

HELEMAAL GELIJK PINK PANTER .

Maar ja PANTER is always right dus ja
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 22:49
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
ruudstraver schreef:

HAHAHA ROFL

Is dat nou zo erg als ik jou was zouk uithuilen bij je ma, THIS IS THE END OF THE WORLD. Als ik jou was zouk zo niet verder willen leven. So make my day, and end this shit.

HELEMAAL GELIJK PINK PANTER .

Maar ja PANTER is always right dus ja
of jij mijn probleem nou erg vind of juist helemaal niet. Het gaat er mij verdomme om dat je andere mensen uitlacht om hun probleem. ik zit er mee, en jij lacht me uit. Kijk van mij hoef je niet net zo 'dramatisch' met me mee te leven hoor. In me laatste reply heb ik alleen gevraagd of mensen mij óf wouden helpen of gewoon hun bek wouden houden!!!!!!
Oud 11-06-2002, 22:53
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Pink panter schreef:

haha doosie
ik zal je vertellen waarom ik zo dramatisch doe! omdat ik vind dat je je medemens niet hoort uit te lachen om zijn of haar probleem. En als jij vraagt 'wat moeten wij hier nou mee?' kan ik dat voor jou niet beantwoorden. wat ik wel weet is dat je dat gewoon NIET hoeft te reageren ipv wel en zo respectloos. ik heb al eerder gevraagd of mensen mij wouden helpen óf gewoon hun mond wouden houden. Jij ken dat kennelijk niet? en dan noem je mij een doosie?
Oud 12-06-2002, 10:25
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
het is opgelost! ik heb er gister met mijn vriend over gepraat en hij deed heel lief. hij zei dat hij t nie tzo goed durfde maar dat dat vanaf nu meteen anders zou gaan. we hadden besloten dat hij eerst aandacht aan mij zou besteden en daarna aan hemzelf. lief toch? en hij heeft wel een half uur gepreekt dat ik hij mij niet alleen voor de seks had en allerlei argumenten gegeven. maar goed, het is in ieder geval opgelost dit misschien achterlijke probleem!

dus het ondewerp kan gesloten worden
Oud 12-06-2002, 12:48
Pink panter
Pink panter is offline

Regels voor berichten