![]() |
|
kvind dat meestal wel lekker me vriend weet ook wel op welke momenten ik t leuk vind. k ga ook weleens tegen hem aanrijden als ie dat erg vind dan wil ik dat gewoon van m horen...
dus als je t op bepaalde momenten liever niet hebt geef dat gewoon aan..hij zou dat gewoon moeten respecteren lijkt mij... |
![]() |
|
hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa hahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaa
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij denkt zeker te weten dat het hem niet alleen om de seks gaat, maar dat denkt iedereen toch waarbij het uiteindelijk toch zo blijkt te zijn? Anders zou je niet meer met diegene hebben, lijkt mij.. Nouw ja, praat erover met hem.. als hij daar niet normaal op reageert, weet ja al hoever het is |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
een gewoonte dat hij wel en jij niet klaarkomt?? IN TWEE MAANDEN nouja
uhm ik heb eigenlijk een beetje t id dat je wel STRONTNAIEF bent. Ik bedoel t niet gemeen ofzo, maar zo komt t bij mij over hijs lief ("ja schatje, begrijp ik! Ga nu maar weer liggen " ?!!) maar hij heeft plezier van de relatie en jij nauwelijks. kweetniet maar ik zou er eens goed over nadenken over jullie relatie
|
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
![]()
|
![]() |
ik ga morgen of donderdag met hem praten, dan vraag ik het eerlijk en zeg ik gewoon hoe ik mij voel. ik denk zelf eerlijk gezegd dat hij het niet zo bedoeld. met het gebeurt wel dus! ik pik het niet langer ook al doet hij het niet expres, ik dacht vanavond terwijl ik piano speelde: 'als het zo al na 1,5 maand gaat what the fuck over 3 jaar ofzo'. Noooooh dacht ik, dit gaat niet, ik ga actie ondernemen en snel ook. Ieja toch? hij bedoelt het niet zo waarschijnlijk en hij is inderdaad buiten de sex om gewoon heel tof. Maar wat zeg ik allemaal? ik ken m pas anderhalve maand dus het ken ook schijn zijn. Om mij in bed te lokken, om mijn vertrouwen te winnen, of om te kunne zeggen 'ik heb je niet alleen voor de seks'. misschien dat hij daarom zo lief, zorgzaam en alles doet. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hoe dan ook! ik praat met hem, hij gaat maar zitten, hij luistert naar wat ik te zeggen heb, en als het hem niet bevalt of als hij 'vekeerd' reageert als je snapt wat ik bedoel. ha dan weet ik genoeg, dan weet ik hoelaat het is, tijd voor actie! tijd om me biezen te pakken!
zo, wat vinden jullie van deze preek?
||
![]() |
Citaat:
dank u
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
oh JIJ vind dit lol!???????????????? zout een end op man! ga jezelf lekker vervelen maar lach mij niet uit op een probleem wat ik heb!! dit is iets waar ik echt mee zit ja! waar ik wakker van lig! en jij lacht er doodleuk om! je hoeft het probleem niet te snappen als je daar te dom voor bent, je hoeft je ook niet in te kunnen leven als je daar geen zin in hebt, en je hoeft al helemaal niet met een oplossing te komen! Maar wat je wel kunt doen is op ze minst menselijk reageren door met respect te komen en een ander niet uit lachen om zijn of haar probleem!! dat vind ik respectloos!
![]() Zo, ik wens nu graag SERIEUZE reacties. Ik vraag de mensen die mij willen helpen graag om advies want ik zit er écht mee. De mensen die geen respect hebben voor 'n ander en alleen maar kunnen 'hahahahaen' om het probleem van een ander, die verzoek ik vriendelijk doch dringend hun mond te houden!!!!! ![]()
||
Citaat:
![]() ga even ergens anders buitenspelen en laat mensen met vragen hier gewoon vragen kunnen stellen! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is dat nou zo erg als ik jou was zouk uithuilen bij je ma, THIS IS THE END OF THE WORLD. Als ik jou was zouk zo niet verder willen leven. So make my day, and end this shit. HELEMAAL GELIJK PINK PANTER ![]() Maar ja PANTER is always right dus ja |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
het is opgelost! ik heb er gister met mijn vriend over gepraat en hij deed heel lief. hij zei dat hij t nie tzo goed durfde maar dat dat vanaf nu meteen anders zou gaan. we hadden besloten dat hij eerst aandacht aan mij zou besteden en daarna aan hemzelf. lief toch? en hij heeft wel een half uur gepreekt dat ik hij mij niet alleen voor de seks had en allerlei argumenten gegeven. maar goed, het is in ieder geval opgelost dit misschien achterlijke probleem!
dus het ondewerp kan gesloten worden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Katholieke school Verwijderd | 176 | 10-08-2009 14:16 | |
Seksualiteit |
seksueel gefrustreerd Optima | 65 | 06-01-2007 00:24 | |
Liefde & Relatie |
Is sexcammen vreemdgaan? wat zou je doen? The PyroPath | 119 | 28-08-2004 18:54 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 | |
Lifestyle |
Stelling: alto's hebben een fetisj om afgekraakt te worden rodina | 64 | 18-07-2003 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar... Davine | 20 | 30-03-2003 20:51 |