Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 16:50
Methuselah
Methuselah is offline
als in zonnebrillen, kettinkjes, armbandjes etc, dom of niet?

ik heb net 'n oakleyzonnebril gekocht, en die was enorm duur door de glazen op sterkte die erin moeten, en m'n ouders verklaren me gek, terwijl veel anderen 't wel cool vinden

Besteden jullie veel geld aan zo'n dingen, en is't vreemd als je dat doet? nee toch?
Oud 20-07-2002, 16:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Methuus op lifestyle *WOW*

Ik besteed er niet veel geld aan, maar koop wel veel, haal t alleen voor heel goedkoop, en dan besteed ik het meestal aan :
armbandjes, kettinkjes, speldjes, klemmetjes, btje goedkope extensions..
Oud 20-07-2002, 16:53
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Methuus op lifestyle *WOW*
blame heav
Oud 20-07-2002, 16:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
blame heav
ey, tis hier geen onzin huh?
Oud 20-07-2002, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
ik heb net 'n oakleyzonnebril gekocht, en die was enorm duur door de glazen op sterkte die erin moeten

Die dingen zijn altijd al redelijk duur hoor

Ik besteed redelijk veel geld aan dat soort dingen, gewoon omdat je met kwaliteitsspullen veel langer doet
Oud 20-07-2002, 23:37
Amidala
Amidala is offline
het is niet vreemd als je dat doet
moet je zelf weten
maar ik doe het neit zo veel
af en toe een ketting, ringen, armbanden of oorbellen, maar dan ook écht af en toe
verder heb ik heel weinig aan accesoires
t hoeft van mij allemaal ook niet zo
Oud 20-07-2002, 23:54
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
seiko horloge, niet bepaald goedkoop

verder heb ik niet echt noemenswaardig dure accesoires.
Oud 21-07-2002, 08:17
Roos
Roos is offline
Soms besteed ik veel geld aan accesoires, soms ook niet.
De collectie van Symbols (sieraden) vind ik heel gaaf, verder ga ik deze week een ontzettend mooie zilveren ketting kopen die ook vrij prijzig is.
Een duur horloge heb ik niet, sterker nog, ik heb nooit een horloge om. De collectie van Fossil vind ik wel heel mooi (ook niet het goedkoopst)
Oud 21-07-2002, 08:44
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Nee, ik geef eignelijk niet zoveel geld uit aan accecoires. Ook niet echt veel aan kleding trouwens, maar wel meer. Mijn meeste geld gaat denk ik op aan allerlei onzinnige dingen
Oud 21-07-2002, 10:39
Li
Li is offline
Ja ik geef redelijk veel geld uit aan sommige accesoirers:
horloge van dkny (zelf gekocht)
gouden kettinkje en bloedkoralen ketting
ga deze week een zonnebril kopen van redelijk duur merk

Voor de rest valt het eigenlijk wel mee. Meestal zijn horloges en sieraden die duurder zijn ook beter van kwaliteit en design
Oud 21-07-2002, 10:55
Jem
Jem is offline
Ik koop veel ringen, oorringen, armbanden, kettingen, tassen en zo, meestal niet al te dure dingen
maar alles samen gezien, heeft al die troep me toch al wat geld gekost..
Oud 21-07-2002, 11:22
Verwijderd
Ik koop bijna nooit accesoires, en als ik ze koop geef ik er niet echt veel geld aan uit..
Oud 21-07-2002, 11:22
Nuck
Nuck is offline
Ik heb een redelijk dure zonnebril, een gouden kettinkje, parelkettinkje. De Symbols-sieraden zijn inderdaad heel mooi, maar vind ik ook nog best prijzig voor een kralenketting. Verder was mijn horloge vrij goedkoop, in de opruiming . Ik heb wel een heel mooi horloge van Fossil gezien, die ga ik binnenkort ook maar kopen.

Conclusie: ik besteed vrij veel geld aan accessoires, maar mama betaalt ook veel .
Oud 21-07-2002, 12:01
]{ing
]{ing is offline
ja, leuke gadgets.. (ook lifestyle)
ik ben van plan om op korte termijn een tag heuer horloge aan te schaffen, maar mijn bankrekening werkt nog niet helemaal mee
Oud 21-07-2002, 12:14
Roxy
Roxy is offline
neej eigenlijk totaaaal niet... horloge heb ik nie en als ik dr een zou willen kopen dan zouk oowk een simpel dingetje willen... en verder heb ik wel een boel armbandjes en kettinkjes maar die zijn of erg goedkoop of zelfgemaakt dus oowk erg goedkoop... neej ik heb met die dingen liever heel veel dat ik veel keuze heb dan een of twee kei dure dingen..
Oud 21-07-2002, 12:15
the tourist
the tourist is offline
Ik koop wel veel 'accessoires', maar die zijn meestal goedkoop.
Oud 21-07-2002, 13:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Alex schreef:

Die dingen zijn altijd al redelijk duur hoor

Ik besteed redelijk veel geld aan dat soort dingen, gewoon omdat je met kwaliteitsspullen veel langer doet
€197 voor 't montuur vond ik goed meevallen, maar €240 voor glazen op sterkte? maar idd, ik hoop der 'n jaar of 4-5 mee te doen, dus vind ik 't z'n geld wel waard
Oud 21-07-2002, 13:48
Jem
Jem is offline
Mijn zonnebrillen zijn er meestal van 5 euro of dergeljike prijs.. Als hij stuk is of als ik er op uitgekeken ben, is dat minder erg dan een veel duurdere
Oud 21-07-2002, 14:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kiet schreef:
seiko horloge, niet bepaald goedkoop

verder heb ik niet echt noemenswaardig dure accesoires.
owja, horloge kostte ook vrij veel, maar dat was 'n verjaardagsgeschenk voor m'n achttiende verjaardag, dan mocht 't wel iets speciaals zijn vond m'n moeder
Oud 21-07-2002, 14:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Het gaat met flagen,ik heb van die tic's de ene maand koop ik alleen maar tassen...de andere maand opeens alleen maar armbandjes of ringen,maar ik probeer (as usual) zo weinig mogelijk uit tegeven omdat ik weet dat ik dat ene armbandje toch niet vaker als 5 keer zal dragen omdat het of breekt ofdat ik hem weer weggeef in een goedgulle bui.
Dus ja eigenlijk geef ik er wel veel geld aan uit maar niet per artikel ofzo,ik koop geen diamanten horloges of goude tupas kettingen.
Oud 21-07-2002, 14:52
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Jem schreef:
Ik koop veel ringen, oorringen, armbanden, kettingen, tassen en zo, meestal niet al te dure dingen
maar alles samen gezien, heeft al die troep me toch al wat geld gekost..
face it, je bent gewoon een kerstboom
Oud 21-07-2002, 14:59
Mysterons
Mysterons is offline
ach, je moest eens weten, ik ben een grote armband
Oud 21-07-2002, 18:22
Angeles
Angeles is offline
Ik heb een horloge van Fossil en een ring van Esprit, allebei van mijn vriend gekregen. Verder middelgrote zilveren oorringen, gewoon van de V&D. Ik heb een paar kettinkjes, maar ik draag er niet altijd eentje.

Ik heb wel een heleboel tassen: een grappige met schapenkrulletjes en een schaapje erop van Nici, twee rugzakken van Eastpak (een grote lichtblauwe en een kleine ijsblauwe), een zwarte handtas met zo'n zilveren plaatje van Miss Selfridge, een zwarte tas met zo'n schuine band, ook met zilveren plaatje, van Benetton en mijn nieuwste, een glimmende jaren '70 achtige tas van We.

Ik heb wel een zonnebril, maar die is al een paar jaartjes oud, ik heb er eentje van Polaroid, niet heel duur trouwens. Ik hou niet van een zonnebril op mijn hoofd.

Voor de zomer heb ik een paar petjes, nu net een nieuwe, wit met roze letters van Bien Bleu.
Oud 21-07-2002, 19:14
Jules
Jules is offline
ja achja nou..

de meeste dingen vind ik zo duur.. zegmaar te weinig waar voor je geld, dus flans ik zelf liever wat in elkaar .. mn geld gaat meer weg naar .. uhhh .. ja kweet eigenlijk niet! Ga ik 50 euro pinnen, is het ineens op
Oud 21-07-2002, 19:44
Esmée
Esmée is offline
Ja, ik geef daar zeker veel geld aan uit... sieraden valt wel mee, zelf koop ik wel veel oorbelletjes en zo, maar echt duur spul koop ik zelf zelden, dat zijn dingen die ik dan krijg soms... in de vorm van cadeautjes dus. Wel besteed ik zelf heel veel geld aan dingen als riemen en tassen/tasjes (verslaafd ), denk dat qua assecoires mijn geld het meest daarheen gaat.
Oud 21-07-2002, 20:33
Verwijderd
Ik koop op vakantie altijd kettinkjes en armbandjes, maar dat was het dan ook. De meeste accesoires die ik heb zijn cadeautjes... ik geef liever m'n geld aan andere dingen uit, hoewel ik wel dol ben op sieraden!
Oud 22-07-2002, 08:49
Gwen.
Gwen. is offline
Als ik me verveel en niet veel geld heb geef ik wat ik wel heb uit aan armbandjes, elastiekjes, tasjes en shit.
Oud 19-05-2005, 00:02
Otis
Otis is offline
ik besteed niet zoveel aan accesoires
Oud 19-05-2005, 00:12
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Nee, ik heb maar 1 accesoire en dat is een discman.
Ik draag zelfs geen horloge.
Oud 19-05-2005, 00:15
Verwijderd
Nee, ik heb liever veel verschillende (goedkope) horloges en dergelijke, dan enkele dure.
Oud 19-05-2005, 00:16
Maharani
Maharani is offline
ik besteed wel veel geld aan accesoires maar niet aan dure.
Oud 19-05-2005, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Zaara schreef op 19-05-2005 @ 01:16 :
Oud 19-05-2005, 08:53
HenkMul
HenkMul is offline
Ik koop er wel eens een letter bij, maar ik weet niet of dat een accessoire is.

Henk Mul !

Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 08:55.
Oud 19-05-2005, 09:33
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
uppperdepupupupup

k heb een dkny horloge en een gucci zonnebril,

verder eigenlijk nix,

k heb 2 kleine zilveren armbandjes om en een klein goud kettinkje.
Oud 19-05-2005, 10:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Otis schreef op 19-05-2005 @ 01:02 :
omg, doe anders 'n kut-up uit de jaren stilletjes?
Oud 19-05-2005, 10:46
DO EE.B
DO EE.B is offline
Besteed niet zo veel geld uit aan accesoires,Zou dat best willen,maja.. Heb t geld er gewoon niet voor
Heb horloge van guess, verder gewoon af en toe iets van sieraden,tas,sjaal,zonnebril e.d.
Oud 19-05-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
OTIS!! 3 jaar
Oud 19-05-2005, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Zaara schreef op 19-05-2005 @ 01:16 :
Oud 19-05-2005, 11:33
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 19-05-2005 @ 11:55 :
OTIS!! 3 jaar
hehe
Oud 19-05-2005, 12:13
crook
crook is offline
nee, ik houd niet van accesoires, ook niet van dure.. horloges gaan stuk, zonnenbrillen raak ik kwijt
Oud 19-05-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:

jezus otis
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten