Advertentie | |
|
![]() |
|
Soms besteed ik veel geld aan accesoires, soms ook niet.
De collectie van Symbols (sieraden) vind ik heel gaaf, verder ga ik deze week een ontzettend mooie zilveren ketting kopen die ook vrij prijzig is. Een duur horloge heb ik niet, sterker nog, ik heb nooit een horloge om. De collectie van Fossil vind ik wel heel mooi (ook niet het goedkoopst)
|
Ja ik geef redelijk veel geld uit aan sommige accesoirers:
horloge van dkny (zelf gekocht ![]() gouden kettinkje en bloedkoralen ketting ga deze week een zonnebril kopen van redelijk duur merk Voor de rest valt het eigenlijk wel mee. Meestal zijn horloges en sieraden die duurder zijn ook beter van kwaliteit en design ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een redelijk dure zonnebril, een gouden kettinkje, parelkettinkje. De Symbols-sieraden zijn inderdaad heel mooi, maar vind ik ook nog best prijzig voor een kralenketting. Verder was mijn horloge vrij goedkoop, in de opruiming
![]() Conclusie: ik besteed vrij veel geld aan accessoires, maar mama betaalt ook veel ![]()
|
neej eigenlijk totaaaal niet... horloge heb ik nie en als ik dr een zou willen kopen dan zouk oowk een simpel dingetje willen... en verder heb ik wel een boel armbandjes en kettinkjes maar die zijn of erg goedkoop of zelfgemaakt dus oowk erg goedkoop... neej ik heb met die dingen liever heel veel dat ik veel keuze heb dan een of twee kei dure dingen..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het gaat met flagen,ik heb van die tic's de ene maand koop ik alleen maar tassen...de andere maand opeens alleen maar armbandjes of ringen,maar ik probeer (as usual) zo weinig mogelijk uit tegeven omdat ik weet dat ik dat ene armbandje toch niet vaker als 5 keer zal dragen omdat het of breekt ofdat ik hem weer weggeef in een goedgulle bui.
Dus ja eigenlijk geef ik er wel veel geld aan uit maar niet per artikel ofzo,ik koop geen diamanten horloges of goude tupas kettingen. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een horloge van Fossil en een ring van Esprit, allebei van mijn vriend gekregen. Verder middelgrote zilveren oorringen, gewoon van de V&D. Ik heb een paar kettinkjes, maar ik draag er niet altijd eentje.
Ik heb wel een heleboel tassen: een grappige met schapenkrulletjes en een schaapje erop van Nici, twee rugzakken van Eastpak (een grote lichtblauwe en een kleine ijsblauwe), een zwarte handtas met zo'n zilveren plaatje van Miss Selfridge, een zwarte tas met zo'n schuine band, ook met zilveren plaatje, van Benetton en mijn nieuwste, een glimmende jaren '70 achtige tas van We. Ik heb wel een zonnebril, maar die is al een paar jaartjes oud, ik heb er eentje van Polaroid, niet heel duur trouwens. Ik hou niet van een zonnebril op mijn hoofd. Voor de zomer heb ik een paar petjes, nu net een nieuwe, wit met roze letters van Bien Bleu. |
![]() |
|
Ja, ik geef daar zeker veel geld aan uit... sieraden valt wel mee, zelf koop ik wel veel oorbelletjes en zo, maar echt duur spul koop ik zelf zelden, dat zijn dingen die ik dan krijg soms... in de vorm van cadeautjes dus. Wel besteed ik zelf heel veel geld aan dingen als riemen en tassen/tasjes (verslaafd
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()