Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2005, 14:46
_wiet
_wiet is offline
Heeey mensen, ik had laatst gehoren gekregen dat mn energie gewoon als het ware op is ofzo, doordat ik zoveel blow.......

Ik wil binnenkort graag aan die energie oefeningen enz. doen.

Zijn er misschien oefeningen ofzo? om de energie te herstellen enz.

bn al gestopt met blowen....maar nog meer dingen??

iemand suggesties
Oud 17-05-2005, 16:30
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
over op een andere drug, genaamd caffeine
Oud 17-05-2005, 18:02
JCG
JCG is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-05-2005 @ 17:30 :
over op een andere drug, genaamd caffeine
pep wil ook wel eens werken
Oud 17-05-2005, 21:59
Roos
Roos is offline
kappen met blowen.
Oud 17-05-2005, 22:21
luchtloper
luchtloper is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-05-2005 @ 22:59 :
kappen met blowen.
makkelijker gezegt dan gedaan. En nog iets: dat is ook geen serieuze oplossing.
Oud 18-05-2005, 01:06
Bludjinni
Bludjinni is offline
Als je energie op zou zijn zou je nu morsdood zijn.

En voor zover ik weet ben je dat niet.

Dat je energie-gaat-op-als-je-blowt-verhaal is net zulke onzin als je-energie-gaat-op-als-je-jezelf-afrukt.

Verder ben ik niet bepaald kennisvol, maar T'ai Chi komt misschien in de richting van wat jij zoekt.
Oud 18-05-2005, 01:47
Verwijderd
Blowen geeft juist nieuwe energie, dude.
Oud 18-05-2005, 08:16
deringmeester
deringmeester is offline
energie krijg je oa uit voedsel. (ja ik meen het)
dus misschien een ander voedingspatroon ofzo.
Oud 18-05-2005, 14:55
Crunchie
Crunchie is offline
Hoe vaak blow je?
Doe je aan sport?
Oud 18-05-2005, 15:54
_wiet
_wiet is offline
Ik blow elke dag vroeger blowde ik iets van 10 jointjes op een dag, nu maar 4 ofzo, binnenkort geen....

maare REverend, dus volgens jouw geeft blowen juist energie, nou dan zou ik nu VOL met energie zitten, en kan ik dus als het ware een fucking *wat ze bij dragonball z zeggen* een spiritbomb maken ofzo wel lauw

maar nee joh er moet toch een manier zijn om die energie te herstellen, stel dat het onzin is, dat blowen en afrukken energie kost ofzo, stel dat het zo was....

iemand andere suggesties???
Oud 18-05-2005, 17:17
Verwijderd
Tai Chi is idd een goed plan. Minderen met blowen natuurlijk ook. Maar beweging, gezond eten, goede nachtrust, op tijd opstaan (niet uren blijven liggen, want dat maakt je meestal alleen maar meer duf).
Oud 18-05-2005, 17:33
Verwijderd
Citaat:
_wiet schreef op 18-05-2005 @ 16:54 :
Ik blow elke dag vroeger blowde ik iets van 10 jointjes op een dag, nu maar 4 ofzo, binnenkort geen....

maare REverend, dus volgens jouw geeft blowen juist energie, nou dan zou ik nu VOL met energie zitten, en kan ik dus als het ware een fucking *wat ze bij dragonball z zeggen* een spiritbomb maken ofzo wel lauw

maar nee joh er moet toch een manier zijn om die energie te herstellen, stel dat het onzin is, dat blowen en afrukken energie kost ofzo, stel dat het zo was....

iemand andere suggesties???
zucht.

1. Natuurlijk is blowen minderend voor je energie (conditie)
2. Dat heeft niets met mystiek te maken.
3. Maar dat wist je waarschijnlijk al.
Oud 18-05-2005, 20:35
Dauron
Dauron is offline
dat blowen...

ik heb het ook al met anderen over gesproken, het is en blijft een bannings kruid, net als tabak maar dan vele malen sterker. dus laat het de energie weg aarden ( dont worry, er blijft wel een restant over).

nu moet je het zo voorstellen: je energie heeft de eigenschap net als geesten en demonen om te vluchten voor bepaalde kruiden. de enige plek waar dit veilig is, is in de aarde. je kunt het terug krijgen door terug te keren naar de plek als je bent uitgenuchterd. nu dit niet het geval is bij jou, zal dit een groot probleem zijn.

dus ophouden met blowen of in iedergeval minderen (1 keer per week ofzo) dan komt het vanzelf terug. meditatie helpt
Oud 19-05-2005, 09:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben het met Dauron eens Gewoon helemaal stoppen met blowen, of alleen nog maar in het weekend.
Net als met alcohol. Je lichaam is pas helemaal ontgift van de alcohol als je 10 dagen niets hebt gedronken. Ik denk dat het met blowen soortgelijk werkt.

Waar ik energie van krijg is van sporten. En dan echt 2 of 3x per week. Minder suikers eten (snoep etc) helpt ook. En gezonder eten (veel fruit).
Oud 19-05-2005, 13:57
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Even een weekje of twee niet blowen. Zal misschien moeilijk worden, maar je begrijpt wel dat het blowen je energie dwars zit.

Op tijd (voor 12 uur) naar bed. Op tijd (voor zeven uur) weer uit bed. Slaap is belangrijk. Van te veel slapen word je net zo suf als van teweinig slapen. Tussen 6 en 8 uur is voor de meeste mensen wel voldoende.

Eet matig en gezond. Niet te veel en niet te weinig. Eet het liefst geen geraffineerde suiker of chemische shit.

Ga gewoon dingen doen, ook dingen die energie kosten. Het lijkt tegenstrijdig, maar van nietsdoen word je moe.

Sport. Beweging zorgt gek genoeg ook voor nieuwe energie.

Bedenk gewoon in wat voor omstandigheden de mens is geevolueerd tot wat het nu is. Daar is ons lichaam aan aangepast, niet aan hele dagen bankhangen en pizza's eten.
Oud 19-05-2005, 13:59
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-05-2005 @ 10:10 :
Je lichaam is pas helemaal ontgift van de alcohol als je 10 dagen niets hebt gedronken. Ik denk dat het met blowen soortgelijk werkt.
Bij blowen duurt het langer. Ik persoonlijk heb er twee dagen later nog last van als ik een avond lekker door heb zitten roken. Ik geloof dat het officieel 2 jaar duurt voordat de THC ook uit je beenmerg is verdwenen.

Regels voor berichten