Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(L) ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ook, standaard. Als ik nog 200 euro rood kan staan, denk ik dat ik nog 200 euro heb. Beetje kromme manier van denken maar ach. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn geld gaat heel heel vlug op, zoals eergister had ik nog 50 euro, en vandaag nog maar 3 euro, en dit enkel en alleen aan een keertje gaan eten (niet eens sjiek) en een paar keer op café gaan. En daar gaat mijn geld nu altijd aan op: koffietje drinken, pintje drinken, kom je iemand tegen op straat, hoep kom pintje drinken blabla...Ik heb amper over voor kleren of platen ofzo. Maar eigenlijk moet ik niet klagen, want ik krijg altijd geld van m'n ouders als ik het vraag. Ik ben wel een beetje verwend ehe ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik werk en heb dus bijna altijd geld. Vreemd genoeg hou ik nooit wat over. En het gaat voornamelijk op aan drank, dvd's, cd's en lp's.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik krijg scholierentegemoedkoming en ik werk 1 dag per week bij de Appie. Als m'n salaris gestort is duurt het precies twee weken tot die tegemoedkoming gestort is. Dus op zich wel mooi: als je net blut bent komt er alweer geld aan. Maar in de praktijk is dit nooit het geval, ik ben juist altijd ongeveer een week voordat de tegemoedkoming gestort is al blut. Ik geef eigenlijk ook geld uit alsof het niks is. Maar waar het allemaal heengaat vraag ik me toch elke maand weer af. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
veranderingen in je lifestyle Rabbit_Soup | 12 | 30-04-2005 20:14 | |
Lifestyle |
Mensen onder de 16 moet toegang tot lifestyle verboden worden Verwijderd | 66 | 05-05-2004 19:54 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Lifestyle |
Hoort hoe je neukt bij je lifestyle? Jij-Jij | 38 | 22-06-2003 20:16 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 |