Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 09:22
nikky3x3
nikky3x3 is offline
halloow iedereen.
ik heb best weer us een klein probleempje!
ik kan me namelijk niet goed hechten aan mensen en dieren en spullen.
het is heel onhandig, vooral in relaties met wie dan ook, omdat zij wel aan je hechten loopt de verhouding op een gegeven moment behoorlijk scheef!

vooral in love affairs you know!

het heeft waarschijnlijk meedere oorzaken, mijn vader laat me altijd in de steek,hij gaat soms voor maanden weg (sluit zichzelf op in zijn huisje) en laat dan nix horen en dat gaat zo al jaren door. ik ben 2 maanden te vroeg geboren en de eerste maand lag ik daar helemaal alleen in het ziekenhuis met elk uur een andere verpleegster want mijn ouders konden inet elke dag komen. alleen mijn vader was de eerste week dag en nacht bij me...aan hem ben ik wel heeel erg gehecht en misschien is hij wel de enigste waar ik echt van hou.... maar hij laat me dus elke keer zakken... dus dat helpt ook niet mee..... geef me pleazzz wa tips of me te leren hechten of deel je gelijksoortige ervaringen!
dikke kus.. niki
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 10:02
lady_x
lady_x is offline
Hmm ja heb ik ook wel, ik ben ook nogal onhandig in love affairs. Mijn ouders geven me al sowieso niet veel aandacht, qua omhelzing en knuffels, nooit dus. Als het om een jongen gaat loopt het soms ook behoorlijk scheef, want of ik verwacht te veel aandacht of ik wil totaal geen aandacht. Van het ene uiterste naar het andere. En dat is zo raar want mijn gemoed verandert zo plotseling en ik heb daar zo'n hekel aan en de jongens ook. Het is omdat ik nogal onzeker ben en ik ken het gevoel, is soms zo kut. Maar euhh soms is het toch beter om je niet te veel te hechten aan wie dan ook vind ik want zo is de kans om teleurgesteld en verdrietig te zijn ook veel kleiner.
Reageren

Regels voor berichten