Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De stranden bestaan voornamelijk uit zwartzand of stenen, maar er zijn ook enkele kunstmatige aangelegde 'normale' witte stranden. Je hebt leuke winkeltjes, maar de prijs is ongeveer het zelfde als hier in Nederland, voordeel is wel dat de Zara de nieuwe collecties daar al binnen heeft! (mocht je daar iets willen kopen) Verder tjaa, Tenerife is erg gezellig kom er inmiddels al 18 jaar aangezien er familie woont, dus mocht je vragen hebben hoor ik het wel! |
![]() |
||
Citaat:
Al dat info.. Zou je je emailadres kunnen pm;n? Dat is wat makkelijker communiceren denk ik. Thnkq ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
strand was gewoon opgespoten met zand.. nachtleven is ![]() naar kleding heb ik niet echt gekeken, maar het hangt denk ik een beetkje af van waar je zit (op de boulevard is niet zo heel veel (merk)kleding te vinden.... de prijs is ongeveer hetzelfde als hier... kep nog wel een tip voor al je nog excursies wil plannen: rafting bike is erg gaaf... je rijd dan met een busje de berg (el teide) op, om vervolgens op je fiets te klimmen en alleen maar te remmen waar nodig (dus niet trappen!) op het hoogste punt zit je boven de wolken (koud!) das wel apart... en het uitzicht is ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten deel III Verwijderd | 500 | 30-06-2004 19:01 | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten. EmilioFCG | 500 | 26-03-2004 12:22 |