Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2002, 19:44
oudeknar
oudeknar is offline
hallo,

De laatste tijd begin ik eigenlijk me steeds meer een misslukkeling vinden...k bedoel...ik ben nu 17 heb nog niet eens iets gedaan op sexueel gebied...Ook geen tongzoenen....vriendinnen wel maar tja...groep 8 dat zegt al genoeg... en ik zou ook eigenlijk niet eens weten hoe je nou een meisje versiert..
Ook vind ik me zelf wel lelijk...ben wel 17 maar zie er niet echt uit als 17....dunne kleine polsen...niet echt breed... en me hoofd ook...
Heeft iemand dit ook of hebben jullie iets te zeggen en/of tips??? THNX anyway
Greetzz

Me
Oud 16-02-2002, 19:55
QuietNoise
QuietNoise is offline
dat mislukkeling valt wel mee,
ik was 16 toen ik me eerste vriendje had en voor die tijd had ik ook nog nooit een vrienje gehad(ook niet in groep 8 trouwens )en ik ken genoeg mensen die op hun 16/17/18e nog nooit een vriendje of vriendinnetje hebben gehad, en die mensen vind ik absoluut geeeen mislukkelingen. je vind vanzelf wel een x iemand met wie t klikt, en die jou ook luek vindt. ga alleen niet op zoek naar een vriendin, mijn ervaring is dat dat niet werkt. gewoon verder gaan met je leven, en je er niet al te druk om maken.
Oud 16-02-2002, 19:58
liefkuikentje
liefkuikentje is offline
heej,

Je voelt je maybe als een mislukkeling, maar dat zegt heus nog niet dat je er eentje bent hoor. Ik begrijp best dat je je zo voelt, want zo heb ik mezelf ook een tijdje gevoeld. Misschien heb je nog nooit gekust met iemand, omdat je ook uitstraalt dat je niet helemaal blij bent met jezelf. Dit klinkt misshcien wat raar, maar toch veel mensen kunnen aan je zien dat je niet helemaal happy bent. Daarom heb ik een tip voo je: be happy en be you. Met andere woorden, wees gelukkig met jezelf en waardeer jezelf. Dan zul je ook een warme uitstraling hebben en zullen andere mensen ook weer eerder naar je toe komen. Tenminste dat wete ik uit eigen ervaring.
Veel succes ermee he
groetjes,
=xxx=
Maartje
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 20:28
QuietNoise
QuietNoise is offline
moraal:
don't worry, be happy

(sorry voor deze reply, moet geloof ik maar gewoon gaan slapen, komt morgen allemaal wel weer goed (hoop ik))
Oud 16-02-2002, 20:30
Marc S
Marc S is offline
Hoe moet ik mij dan voelen? Ik ben 21 en heb nog niet eens ooit een vriendin gehad. Nog niet gezoend, helemaal niets.

Komt bij dat ik zo onzeker als de pest ben, waardoor ik ook erg moeilijk in contact met mensen kom.

Het kan altijd erger.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 20:45
QuietNoise
QuietNoise is offline
don't worry be happy

ik val in herhaling geloof ik...

anyway, die vriendin is niet t belangrijkste!!! als je goed in je vel zit komt t vanzelf wel een x.
ik was altijd superonzeker, maargoed toen kwam er vorig jaar een meisje bij ons in de klas dat ook erg onzeker was, en toen werden we vriendinnen(dit is wel een heeeeel korte omschtrijving maarja) anyway, doordat we beiden een goeie vriendin hadden toen, ging ons zelfvertrouwen vooruit, en zo langsamerhand is t vrienden groepje groter geworden en zo, en hebben we een best gezellig leventje. en toen vnden jongens me ook opeens soms wel intressant. anyway, van t een komt t ander, en t komt wel goed. (waarom schrijf ik dit allemaal op??? naaja laat ook maar) maargoed, zelfvertrouwen moet groeien, het is moeilijk maar alles behalve onmogelijk!!! so, don't worry, be happy (maar dat had ik al gezegd volges mij)
Oud 17-02-2002, 12:34
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
oudeknar schreef:
hallo,

De laatste tijd begin ik eigenlijk me steeds meer een misslukkeling vinden...k bedoel...ik ben nu 17 heb nog niet eens iets gedaan op sexueel gebied...Ook geen tongzoenen....vriendinnen wel maar tja...groep 8 dat zegt al genoeg... en ik zou ook eigenlijk niet eens weten hoe je nou een meisje versiert..
Ook vind ik me zelf wel lelijk...ben wel 17 maar zie er niet echt uit als 17....dunne kleine polsen...niet echt breed... en me hoofd ook...
Heeft iemand dit ook of hebben jullie iets te zeggen en/of tips??? THNX anyway
Greetzz

Me
Dat je op 17-jarige leeftijd nog geen sexuele ervaring hebt opgedaan (masturberen even buiten beschouwing gelaten) is niets om je zorgen over te maken. Ik was zelf pas 25 toen ik mijn eerste sexuele contact met een vrouw had.
Tips hoe je een meisje kunt versieren heb ik zo niet bij de hand, maar als er bijvoorbeeld in jouw klas een meisje zit dat je leuk vindt en graag beter zou willen leren kennen zou je tijdens de pauze met haar een babbeltje kunnen maken over het een of ander. Als ze toevallig moeite heeft met een vak waar jij wel goed in bent zou je haar voor kunnen stellen om met haar de opgaven door te nemen, kortom: probeer een gelegenheid te scheppen die jou de mogelijkheid biedt om nader met haar in contact te komen.
Als je vindt dat je lelijk bent, bedenk dan dat uiterlijk ook lang niet altijd alles is. Er zijn mensen die meer waarde hechten aan iemands innerlijk dan aan iemands uiterlijk. Mocht je hier verder met me over willen praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk.nl.
Oud 17-02-2002, 20:39
Amiah
Amiah is offline
Je bent echt PRECIES zoals ik:
Ik ben ook 17
ook nix sexueels gedaan
Geen tongzoenen
Vriedinnen niet hoger dan 1e klas
niet wten hoe je een meisje versierd
ben niet al te knap vind ik
ook dunne polsen (dunne armen)
niet breed

Je bent dus niet de enige die er zo bijloopt
Oud 17-02-2002, 20:50
Blitzwing
Blitzwing is offline
Ik voel me erg geroepen om ff te reageren.

Ikzelf ben 20 en het hoogste wat ik heb ebriekt qua liefde is een tongzoen,maar dat deed ze alleen om mij van die nul af te helpen.
Ik heb nog NOOIT een vriendin gehad,heb ook nooit een kans toe gekregen,alles wat ik wilde werd hoe dan ook een mislukking,t was net alsof iemand mn liefdesleven bestuurde en het leuk vind om het steeds fout te laten lopen.
Goed,mn 1e zoen was dus op mn 20ste(k ben nog 20).
Maar zodra je negatief gaat denken,straal je dat ook uit,en ga je op alles letten wat fout gaat,zelfs de kleinste dingen.
Ik weet er zelf alles van,ik wil niet publiekelijk over mn ellendige liefdesleven praten en over depressies en zo,maar als iemand erover wilt praten,voeg me maar toe via msn.
Ik weet er alles van,echt.
Blitzwing

Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:01
Amiah
Amiah is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:

Ikzelf ben 20 en het hoogste wat ik heb ebriekt qua liefde is een tongzoen,maar dat deed ze alleen om mij van die nul af te helpen.

Dit heeft iemand ook eens aan mij aangeboden, als het uit zou zijn met haar vriend.

Oud 17-02-2002, 21:02
jbtq
jbtq is offline
je bent heus niet de enige hoor. Ik heb met beide ook geen ervaring en een vriend van mijn ook niet en wij maken er ons eigelijk helemaal geen zorgen over, omdat die tijd vanzelf wel komt. En ja ik heb en hij ook niet een echte vriendin gehad. Dus na de basis school zal maar zeggen. En tips heb ik ook niet echt.

Succes er meer
Oud 17-02-2002, 22:23
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
try try try serieus ik heb dat wel geleerd als je iets wil in het leven moet je het doen
eigenlijk is er niets dat je niet kan.
Ik ben 20 en ik heb ook pas op mn 16de mn eerste vriendin gehad en dan weer een jaar niet ofzo in totaal stuk of 4,5 maar nu zit ik volgens mij voor levenslang WOOHOO
ze is mn wederhelft
( ze woont in america en ik heb net 3 maanden bij haar en haar ouders gewoond dus , zie je als je maar iets probeert in het leven ; het geluk op rare plekken)
Oud 17-02-2002, 23:56
cyrillic
cyrillic is offline
w00h00 ik ben 16 en ik heb dus nog een jaar Maar ik werk er aan (echt waar)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 00:48
T-GoZeY
T-GoZeY is offline
jonge... jij geen sexuele activiteiten??? MAN! je pullt elke dag gek! en kan ik weten he
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 02:32
dystopia
dystopia is offline
Had ik ook ooit dat gevoel. Have faith. Komt allemaal vanzelf. De een is nou eenmaal wat vroeger dan de ander. Op een gegeven moment kom je vast wel een leuke meid tegen, jullie liggen elkaar en dvan het een komt het ander.. wie weet gaan jullie wel trouwen of gaat het uit na een maandje.. you'll never know

(kan ook op L&R, ik laat 'm staan aangezien het ook hier kan)
Oud 31-05-2002, 02:35
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Amiah schreef:

Dit heeft iemand ook eens aan mij aangeboden, als het uit zou zijn met haar vriend.

Hoop voor je dat je dat niet hebt gedaan, althans, IMHO. Ontgroening en ontmaagding vergeet je je leven lang niet, hoe dat was en de persoon eromheen. Als het dan zo was van om van de nul af te helpen was het niet echt een speciale gebeurtenis.
Oud 01-06-2002, 12:11
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ach joh gewoon doen! Gewoon lol maken. Ik weet ook niks van vrouwen versieren maar ik heb 1 tip: neem jezelf niet serieus, blijven lachen, veel onzin vertellen en homo kleren aandoen, daar houden vrouwen van.
Oud 05-06-2002, 15:15
DizZyRicK
DizZyRicK is offline
En ik me als 15-jarige al kut voele...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 20:41
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ach who cares, gewoon zeggen tegen zo'n meisje; "Weet je, het is gewoon zwaar klote, ik heb nog steeds geen ervaring op sexueel gebied, terwijl er toch niks mis met me is" Zo'n meisje zal dan al snel zoiets hebben van goh, dat is leuk, die jongen heeft nog nooit iets gedaan met een meisje, daar zal ik eens iets aan gaan doen.

TIP: dit moet je dus niet bij vrouwen doen die in je klas zitten, of die te dicht bij je sociale leven zitten, op vakantie ofzo kun je dit echt wel maken hoor. Die meisjes vinden het toch leuk als je open en eerlijk bent, maar neem jezelf niet serieus, dus blijven lachen als je zo'n verhaal verteld, het meisje moet er zelf maar achter zien te komen ofdat het verhaal waar is ofdat je weer onzin aan het vertellen bent.

Met dit verhaal in mijn broekzak zou ik meisjes gaan versieren hoor.... dit is echt niet iets om je voor te schamen maar juist iets om trots op te zijn, ik bedoel waar kan zo'n meisje anders nog iemand vinden die alles nog wil leren en niet snel verveeld is!
Oud 06-06-2002, 07:24
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
ach joh gewoon doen! Gewoon lol maken. Ik weet ook niks van vrouwen versieren maar ik heb 1 tip: neem jezelf niet serieus, blijven lachen, veel onzin vertellen en homo kleren aandoen, daar houden vrouwen van.
Misschien is hij wel juist iemand die meer van discussieren en serieus zijn houdt? En daar kunnen vrouwen ook gewoon op vallen hoor
Oud 06-06-2002, 10:10
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mjah kweet hier eigenlijk niet zoveel op te zeggen,

Maar blijf in ieder geval gewoon jezelf..

Het is echt geen ramp dat je nog niets hebt gedaan op sexueel gebiedt, en ik vind je dan ook helemaal geen mislukking.

Iedere mens is anders, en ieder mens bewandelt ook een ander levens pad. En bij de een komen dingen nu eenmaal eerder op hun pad, dan bij andere mensen.
En dat maakt jou echt geen mislukkeling, want jij kunt er toch helemaal nix aan doen??

That's life, denk ik...

*knuffels*

Laura
Reageren

Regels voor berichten