Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je bent echt PRECIES zoals ik:
Ik ben ook 17 ook nix sexueels gedaan Geen tongzoenen Vriedinnen niet hoger dan 1e klas niet wten hoe je een meisje versierd ben niet al te knap vind ik ook dunne polsen (dunne armen) niet breed Je bent dus niet de enige die er zo bijloopt ![]()
|
![]() |
Ik voel me erg geroepen om ff te reageren.
Ikzelf ben 20 en het hoogste wat ik heb ebriekt qua liefde is een tongzoen,maar dat deed ze alleen om mij van die nul af te helpen. Ik heb nog NOOIT een vriendin gehad,heb ook nooit een kans toe gekregen,alles wat ik wilde werd hoe dan ook een mislukking,t was net alsof iemand mn liefdesleven bestuurde en het leuk vind om het steeds fout te laten lopen. Goed,mn 1e zoen was dus op mn 20ste(k ben nog 20). Maar zodra je negatief gaat denken,straal je dat ook uit,en ga je op alles letten wat fout gaat,zelfs de kleinste dingen. Ik weet er zelf alles van,ik wil niet publiekelijk over mn ellendige liefdesleven praten en over depressies en zo,maar als iemand erover wilt praten,voeg me maar toe via msn. Ik weet er alles van,echt. Blitzwing |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
je bent heus niet de enige hoor. Ik heb met beide ook geen ervaring en een vriend van mijn ook niet en wij maken er ons eigelijk helemaal geen zorgen over, omdat die tijd vanzelf wel komt. En ja ik heb en hij ook niet een echte vriendin gehad. Dus na de basis school zal maar zeggen. En tips heb ik ook niet echt.
Succes er meer
|
try try try serieus ik heb dat wel geleerd als je iets wil in het leven moet je het doen
eigenlijk is er niets dat je niet kan. Ik ben 20 en ik heb ook pas op mn 16de mn eerste vriendin gehad en dan weer een jaar niet ofzo in totaal stuk of 4,5 maar nu zit ik volgens mij voor levenslang WOOHOO ![]() ![]() ze is mn wederhelft ( ze woont in america en ik heb net 3 maanden bij haar en haar ouders gewoond dus , zie je als je maar iets probeert in het leven ; het geluk op rare plekken)
|
![]() |
Had ik ook ooit dat gevoel. Have faith. Komt allemaal vanzelf. De een is nou eenmaal wat vroeger dan de ander. Op een gegeven moment kom je vast wel een leuke meid tegen, jullie liggen elkaar en dvan het een komt het ander.. wie weet gaan jullie wel trouwen
![]() ![]() (kan ook op L&R, ik laat 'm staan aangezien het ook hier kan)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ach who cares, gewoon zeggen tegen zo'n meisje; "Weet je, het is gewoon zwaar klote, ik heb nog steeds geen ervaring op sexueel gebied, terwijl er toch niks mis met me is" Zo'n meisje zal dan al snel zoiets hebben van goh, dat is leuk, die jongen heeft nog nooit iets gedaan met een meisje, daar zal ik eens iets aan gaan doen.
TIP: dit moet je dus niet bij vrouwen doen die in je klas zitten, of die te dicht bij je sociale leven zitten, op vakantie ofzo kun je dit echt wel maken hoor. ![]() Met dit verhaal in mijn broekzak zou ik meisjes gaan versieren hoor.... dit is echt niet iets om je voor te schamen maar juist iets om trots op te zijn, ik bedoel waar kan zo'n meisje anders nog iemand vinden die alles nog wil leren en niet snel verveeld is!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mjah kweet hier eigenlijk niet zoveel op te zeggen,
Maar blijf in ieder geval gewoon jezelf.. Het is echt geen ramp dat je nog niets hebt gedaan op sexueel gebiedt, en ik vind je dan ook helemaal geen mislukking. Iedere mens is anders, en ieder mens bewandelt ook een ander levens pad. En bij de een komen dingen nu eenmaal eerder op hun pad, dan bij andere mensen. En dat maakt jou echt geen mislukkeling, want jij kunt er toch helemaal nix aan doen?? That's life, denk ik... *knuffels* Laura
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
meerdere problemen in een?? anoniempie199 | 4 | 28-10-2015 15:23 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121 kroot | 489 | 20-02-2008 08:01 | |
Verhalen & Gedichten |