Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2002, 20:51
sexybitch
sexybitch is offline
Hela mensen!!!

Zoals jullie misschien hebben gelezen in een eerdere topic van mij... ben ik ongeveer 1,5 week geleden ontmaagd!!! En wat is het toch geweldig!!! De eerste keer was echt geweldig gewoon... geen pijn of zow!!! Dus meiden die nog bang zijn voor pijn, 1 Advies ZORG DAT JE EEN LANG VOORSPEL HEBT EN DAT JE GOED NAT BENT... EN DAT JE ZEER ONTSPANNEN BENT.. EN ER DUS DE TIJD VOOR NEEMT!!! echt meiden dan komt het helemaal goed!!! En meiden die het al gedaan hebben vertel je ervaringen ook is... van je eerste keer!!! en van dingen die je nu doet. De standjes etc. Ik vind het lekker als ik bovenop ga... verdere dingen hebben we nog niet gedaan... maar dat zal vast nog wel komen... Jullie nog leuke tips voor mij??? Wat echt lekker, geil is om te doen????

Heel veel groetjes en kusjes!!!
Oud 27-05-2002, 20:56
Lindansje
Lindansje is offline
hoi!!!!!!!!!!!!

ik ben ontmaagd in min eigen bed door mijn virend, ik zal het nooooooooooooooooooit vergeten

handjes + voetjes + kusjes + knuffels

Lindansje
Oud 27-05-2002, 21:00
sexybitch
sexybitch is offline
[QUOTE]Lindansje schreef:
[B]

ik ben ontmaagd in min eigen bed door mijn virend, ik zal het nooooooooooooooooooit vergeten

Ik ook in mijn eigen bedje!!! En ik zal het ook nooit vergeten!!! Het was echt zo geweldig!!! En dan ook nog met een jongen waar ik heeeeel veeeeel van hou!!!! Pfff kan gewoon niet beter!!!
Oud 27-05-2002, 21:09
Verwijderd
ik owk in mn eigen bed, en ik ben ut al vergeten.. woops..

Maar ja, nix speciaals aan, twas de verkeerde jongen, niet romantisch en het deed pijn.. En owjah, kwas nat, ontspannen, voorspel gehad.. Maar sommige meisjes zijn gwoon te krap, het kan al inscheuren door sport en dergelijke dingen en das bij mij nooit gebeurd en het was dus gewoon echt te krap.. AUW.. is dus ingescheurd..

enneuh.. Tip: Doggystyle! (das dat ie vanaf de achterkant naar binnen komt, voor het geval je het niet weet) maar dat vinnik echt ut lekkerst..
Ik bovenop ook wel, dan kan ie zo goed overal bij met zn handen maar dan kan ut niet echt 'hard' zeg maar, wak ut lekkerst vind...

Verder gedaan: euh, lepeltjes, owk wel cool, vinnut heel lief, gebeurd keer per ongeluk toen we eigenlijk gingen pitten, we vallen namelijk altijd zo in slaap, was wel lollig

enneuh, dat ie naast je ligt, op zn zij, een been over hem heen, hij schuift een beetje naar onder zodat hij erin kan, op die manier ligt je clitoris heel euh.. bloot zeg maar en kan hij of jij je daar goed stimuleren..

Euh, staand wel geprobeerd maar werd daar echt kost misselijk van..

Euh, ook nog creatief bovenop geweest, zeg maar achterstevoren bovenop, op mn rug liggend bovenop..

Standje 69 is owk wel cool, alleen zoals velen hebbik dan het probleem me of niet meer op het hem pijpen te kunnen concentreren of niet meer op het hij die mij beft te kunnen concentreren.. dus toch niet ideaal

en oja, hihi, jij met je benen de lucht in, helemaal omhoog, hij dan vanaf de zijkant in jou, zag ik in Sex and the City, errug lollig!!

Nouw... hehe, genoeg tips? Suc6!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 23:01
cha0s
cha0s is offline
Ik ergens achterin de bosjes van Ponypark Slagharen... *hmmz* en speciaal vonnik 't ook niet, dat geklungel... ach jah... 'de eerste keer' wordt toch flink overschat.
Oud 27-05-2002, 23:06
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
Ik ergens achterin de bosjes van Ponypark Slagharen... *hmmz* en speciaal vonnik 't ook niet, dat geklungel... ach jah... 'de eerste keer' wordt toch flink overschat.
eerste keer perfect...lijkt me ook niet geweldig : dan heb je het beste al gehad

als je er maar geen spijt van krijgt (maar je kunt ook spijt van een 2de, 3de of hoeveelste keer dan ook krijgen als je het liever niet had gedaan)... dan is het goed toch....
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 23:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:

eerste keer perfect...lijkt me ook niet geweldig : dan heb je het beste al gehad
now THAT would be depressing.
weten dat 't vanaf die ene keer bergafwaarts gaat.. hehe
gelukkig is 't in de realiteit net andersom
Oud 27-05-2002, 23:17
biertjehappen
biertjehappen is offline
in een tussenuurtje

het ging niet en was geklungel
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 23:22
Verwijderd
Ja, ik dus ook in mijn eigen bedje. Maar was niet geheel de bedoeling. Ik wilde eigenlijk nog wel tijdje wachten, maar ja, als je een heeeeeele aantrekkelijke vriendin hebt en puntje bij paaltje komt trekken ze elkaar aan ( en af ). Maar ja, échte spijt heb ik niet, ik za;l het ook niet vergeten, hoewel het wel even graven in me geheugen is. Als het met een ander meisje was geweest was elke seconde nog vast in me geheugen gegrift. Ik herinner me echt alles wat ik me thaar heb meegemaakt tot nu toe. helaas was zij het dus niet
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 08:31
youriw
youriw is offline
Citaat:
sexybitch schreef:
Zoals jullie misschien hebben gelezen in een eerdere topic van mij... ben ik ongeveer 1,5 week geleden ontmaagd!!!
gefeliciteerd meid! ben blij voor je dat het lekker was!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 09:49
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tof voor je dat je het zo lekker vond!

mijn eerste keer was wel lekker en kep dr in principe nooit spijt van gehad maar als ik dan nu kijk naar hoeveel ik van me huidige vriend hou,dan had ik toch liever op hem gew8, sex is gewoon veel lekkerder als je echt van elkaar houdt is mijn mening met die jongen waar ik voor mn huidige vriend iets mee had was t op een gegeven moment heel anders omdt we gewoon zo ontzettende ruzie hadden steeds nu merk ik pas hoe lekker sex kan zijn
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:58
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
Welke bosjes?

Nee, dan dat kinder klim ding daar, daar heb je van die buizen in (neej, ik heb er niks gedaan ).

Ontopic: Euh... bed, heel veel pijn en niet afgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:10
DarkCat
DarkCat is offline
Ja mensen, het is geweldig! Eerst helemaal moeite doen om elkaar uit de kleren te krijgen, niet te opdringerig, want dat is niet goed, maar ook weer niet te langzaam want het is al 4 uur 's nachts.
Vervolgens ben je allebei naakt, hartstikke zenuwachtig, heeft jongen geen stijve meer. Dus weer moeite doen, zoenen, mee spelen, dicht tegen elkaar aan liggen en niks zeggen. "Euh, weet je wel zeker..?"
Nouh, dan toch om 6 uur 's ochtends besloten seks te gaan hebben, zijn de condooms kwijt. Jongen zoeken, meisje kruipt weg onder deken, krabbelt bijna terug. Jongen krijgt condoom niet om.
Meisje helpen, lange nagels, condoom scheurt, jongen nieuwe halen, maar geen stijve meer. Uiteindelijk toch condoom eromheen, jongen gaan op meisje liggen, harten gaan tekeer..
Lukt ut niet. Niet nat genoeg, lang proberen, meisje heeft pijn, toch maar speeksel erbij, ja hoor het lukt.
Meisje begint het na 30 seconden net een beetje leuk te vinden, jongen komt klaar, lul weer slap. Vervolgens gaan die smurrie overal heenlopen, toch maar handdoek erbij, gatver wat een zooi, bed nat, 8 uur 's ochtends, vogeltjes wakker.
Allebei naar de wc, "vond je het wel lekker" "ja hoor we gaan slapen" en er dan de volgende dag achter komen dat meisje de pil is vergeten.

Ja mensen, het is altijd geweeeeeeeldig!!!

Oud 28-05-2002, 16:56
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
*verhaal*
lol, waar ken ik dat van
Oud 28-05-2002, 17:32
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Mijn eerste keer was ook onwijs goed het was dan wel niet met de jongen met wie ik heb maar heb toch heel lang met die jongen gehad. Het was echt gewoon heel goed had het niet anders verwacht. En heb er ook zeker geen spijt van
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:36
Bart Erik
Bart Erik is offline
wij lagen in een groententuintje....

be
Oud 29-05-2002, 00:54
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik vergeet het helaas ook nooit meer!
Oud 29-05-2002, 09:59
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ik vergeet het helaas ook nooit meer!
jawel k laat het je vergeten
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 16:19
Verwijderd
Ik zal t ook nooit meer vergeten!!
M'n vriendje is de liefste van de hele wereld & t was suuuuper!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 16:27
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Ja mensen, het is altijd geweeeeeeeldig!!!

Sarcast
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 17:14
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
eerste x voor mij was op zijn bed (goh wat origineel zeg) deed aan het begin beetje pijn maar later eigenlijk niet meer was owk heel erg vertrouwt enssow ben owk best wel blij dat hij me heeft ontmaagd en ik zal het owk nooit vergeten *hihi*
Oud 03-06-2002, 17:26
Wasaap
Wasaap is offline
Mijn eerste keer was op de keukenvloer van mijn ex. Om 3 uur snachts terwijl haar ouders boven sliepen.

Het was fantastisch! vergeet ik echt nooit meer.
Oud 03-06-2002, 17:59
Tha Ice
Tha Ice is offline
Citaat:
me liesje schreef:
Ik zal t ook nooit meer vergeten!!
M'n vriendje is de liefste van de hele wereld & t was suuuuper!!!!!
Dank je....
Ja het was SUPER!!!
Alleen aan de ene kant wel schade dat het voor mij niet de eerste keer was....
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 15:45
Stigmata666
Stigmata666 is offline
gefeliciteerd hoor...

zo geweldig vond ik t nie de eerste keer
Oud 04-06-2002, 15:59
Jerommeke
Jerommeke is offline
Citaat:
Bart Erik schreef:
wij lagen in een groententuintje....

be
en toen begon je een band?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 17:37
Verwijderd
men 1e keer moet nog komen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 20:31
Natalia
Natalia is offline
Ik had bijna een eerste keer gehad die ik helemaal niet wou.
Ik neem de pil niet en hij had geen condoom, en toch liet ik me bijna vangen.
Ik was heeeeeeel blij toen ik m'n maandstonden had!!!!!!
Verdomme zeg, bijna ontmaagd en misschien zwanger door iemand van wie ik het niet echt wilde!

-xxx- Natalia
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 18:41
Thutshui
Thutshui is offline
De officiele eerste keer was ook in m'n eigen bed... Alleen ik zag het niet echt als de eerste keer, om de één of andere vage reden lukte het niet echt, heel vaag... Afgemaakt met handwerk...

De voor-mijn-gevoel-eerste-keer was bij haar thuis op de badkamervloer... Het was de eerste keer omdak we et toen af hebben gemaakt op de officiele manier zeg maar...

Sindsdien ben ik gemorfed in een beest
Oud 06-06-2002, 08:50
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Sindsdien ben ik gemorfed in een beest
OEH.......heet!!
Oud 06-06-2002, 16:06
Tox
Tox is offline
Ik nog nie, maar komt wel een keer hoop ik !

Regels voor berichten