![]() |
||
Citaat:
weten dat 't vanaf die ene keer bergafwaarts gaat.. hehe gelukkig is 't in de realiteit net andersom ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ik dus ook in mijn eigen bedje. Maar was niet geheel de bedoeling. Ik wilde eigenlijk nog wel tijdje wachten, maar ja, als je een heeeeeele aantrekkelijke vriendin hebt en puntje bij paaltje komt trekken ze elkaar aan ( en af ). Maar ja, échte spijt heb ik niet, ik za;l het ook niet vergeten, hoewel het wel even graven in me geheugen is. Als het met een ander meisje was geweest was elke seconde nog vast in me geheugen gegrift. Ik herinner me echt alles wat ik me thaar heb meegemaakt tot nu toe. helaas was zij het dus niet
![]() |
![]() |
|
tof voor je dat je het zo lekker vond!
mijn eerste keer was wel lekker en kep dr in principe nooit spijt van gehad maar als ik dan nu kijk naar hoeveel ik van me huidige vriend hou,dan had ik toch liever op hem gew8, sex is gewoon veel lekkerder als je echt van elkaar houdt is mijn mening met die jongen waar ik voor mn huidige vriend iets mee had was t op een gegeven moment heel anders omdt we gewoon zo ontzettende ruzie hadden steeds nu merk ik pas hoe lekker sex kan zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nee, dan dat kinder klim ding daar, daar heb je van die buizen in ![]() ![]() ![]() Ontopic: Euh... bed, heel veel pijn en niet afgemaakt. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja mensen, het is geweldig! Eerst helemaal moeite doen om elkaar uit de kleren te krijgen, niet te opdringerig, want dat is niet goed, maar ook weer niet te langzaam want het is al 4 uur 's nachts.
Vervolgens ben je allebei naakt, hartstikke zenuwachtig, heeft jongen geen stijve meer. Dus weer moeite doen, zoenen, mee spelen, dicht tegen elkaar aan liggen en niks zeggen. "Euh, weet je wel zeker..?" Nouh, dan toch om 6 uur 's ochtends besloten seks te gaan hebben, zijn de condooms kwijt. Jongen zoeken, meisje kruipt weg onder deken, krabbelt bijna terug. Jongen krijgt condoom niet om. Meisje helpen, lange nagels, condoom scheurt, jongen nieuwe halen, maar geen stijve meer. Uiteindelijk toch condoom eromheen, jongen gaan op meisje liggen, harten gaan tekeer.. Lukt ut niet. Niet nat genoeg, lang proberen, meisje heeft pijn, toch maar speeksel erbij, ja hoor het lukt. Meisje begint het na 30 seconden net een beetje leuk te vinden, jongen komt klaar, lul weer slap. Vervolgens gaan die smurrie overal heenlopen, toch maar handdoek erbij, gatver wat een zooi, bed nat, 8 uur 's ochtends, vogeltjes wakker. Allebei naar de wc, "vond je het wel lekker" "ja hoor we gaan slapen" en er dan de volgende dag achter komen dat meisje de pil is vergeten. Ja mensen, het is altijd geweeeeeeeldig!!! ![]()
|
![]() |
eerste x voor mij was op zijn bed (goh wat origineel zeg) deed aan het begin beetje pijn maar later eigenlijk niet meer was owk heel erg vertrouwt enssow
![]() ![]()
|
![]() |
Ik had bijna een eerste keer gehad die ik helemaal niet wou.
Ik neem de pil niet en hij had geen condoom, en toch liet ik me bijna vangen. Ik was heeeeeeel blij toen ik m'n maandstonden had!!!!!! Verdomme zeg, bijna ontmaagd en misschien zwanger door iemand van wie ik het niet echt wilde! -xxx- Natalia |
![]() |
|
De officiele eerste keer was ook in m'n eigen bed... Alleen ik zag het niet echt als de eerste keer, om de één of andere vage reden lukte het niet echt, heel vaag... Afgemaakt met handwerk...
De voor-mijn-gevoel-eerste-keer was bij haar thuis op de badkamervloer... Het was de eerste keer omdak we et toen af hebben gemaakt op de officiele manier zeg maar... Sindsdien ben ik gemorfed in een beest ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 part 2 Leif | 500 | 29-03-2010 20:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Maanmannetje Issun | 11 | 16-08-2009 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Psychologie |