Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar wat heeft het voor een zin om dit te gaan doen? Je kan toch beter een baan zoeken voor meer uur in de week? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Nou ja ik verdien 50 euro ,voor 6 dagen werk, 1 uur per dag/keer. Das ong. €8,30 per keer/uur. Citaat:
Ik verspreid de ochtendkrant ![]() ![]() ![]() Citaat:
Werk ergens anders waar je misschien dan wel 7 a 8 euro verdient per uur; maar waar je meer uren kan maken. Je hoeft tenslotte niet naar school; dus je kan makkelijk fulltime werken ![]()
||
![]() |
Citaat:
12 euro per keer en 48 euro per week is volgens mij 4 dagen per week... maar goed. of de belasting hierachter komt weet ik niet. veel bedrijven kunnen wel 48 euro verborgen houden, maar als dit op een school is, heb je kans dat het wat strenger gaat. scholen worden volgens mij wel streng gecontroleerd op inkomsten en uitgaven. maar ook hier geldt: 48 euro per week aan extra uitgaven is wel te verdoezelen ![]() overigens is dit volgens mij vooral een zorg van de betreffende school.
||
![]() |
Citaat:
Tis 4 dagen (op woensdag blijven kinderen niet over aaangezien er dan geen middag is) Maar ik zou iid iets full-times achtigs zoeken waar je misschien 8 euro ofzo verdiend grtz ivo
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|