Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2005, 16:12
bagel
bagel is offline
ik moet voor frans een kpo (kleine praktische opdracht) maken over de ISK(internationale schakel klas) leerlingen maken die bij ons in de les waren 3 keer. dat is wel makkelijk alleen moet er ook informatie komen over hun geboorteland.. Togo.. ik moet er ook bij zetten waarom ze gevlucht zijn alelen ik kan nergens iets vinden dat echt redenen heeft om te vluchten.. (denk aan oorlog hongersnood e.d.) eigelijk helemaal NIETS.. kan iemand mij ALSTUBLIEFT helpen?

ik weet niet of het onder 'moderne talen' gaat of dat ik het ergens anders moet zetten maar het hoort bij het vak Frans vandaar

Laatst gewijzigd op 22-05-2005 om 16:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2005, 16:21
Verwijderd
nee dit hoort niet bepaald hier
maar goed
het antwoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Togo
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 16:32
bagel
bagel is offline
die site had ik al gevonden maar daar zie ik niet echt iets staan wat redenen geeft om te vluchten..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 16:33
Verwijderd
als het land onstabiel met alle gevolgen lijkt me dat toch niet zo prettig
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 16:34
bagel
bagel is offline
waar staat dat?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 16:37
Verwijderd
op de website van wikipedia
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 16:38
Verwijderd
quote:
Ook onder Grunitzky werden vooral de Ewe-volkeren voorgetrokken. Op 14 januari 1967 trok het leger de macht naar zich toe en werd generaal Étienne Eyadéma president en minister van Defensie. Om de rust en orde te herstellen en en burgeroorlog tussen de verschillende bevolkingsgroepen te voorkomen, werden politieke partijen (die praktisch allemaal etnisch georganiseerd waren) en vakbonden verboden. In november 1969 richtte Eyadéma een eenheidspartij op, de Rassemblement du Peuple Togolais (RPT). De RPT moest alle volkeren omvatten en stelde het tot haar doel eenheid te creeëren. Het regime van Eyadéma was corrupt en de mensenrechten werden geschonden.

een voorbeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten