![]() |
|
![]() |
Hoi mensen.
Ik heb reeds een X800XT PE aangeschaft. Maar ik vrees dat dat kaartje mijn sys. temps nogal omhoog gaat gooien omdat ie stock al iets van 60C is. Is het een idee om de kast zo aan te passen dat wanneer deze dicht zit er een sleuf naar binnen zit om de airflow van de kaart te onderscheppen? Dan alleen de vraag, eenmaal zo, kan de kast dan nog open? ![]() Er zit sowieso al een extra 40mm fan in de kast. Direct naast de huidige AGP-kaart. Deze blaast op mijn NB en Intern Mem. Met de nieuwe kaart misschien handig om deze naar buiten te laten blazen? Voor de mensen die niet weten hoe een SN45G er uit ziet: ![]() En open zodat je kan zien waar de AGP-kaart zal zitten: Klik mij Even voor de duidelijkheid. Dit is niet mijn sys wat je hier ziet. Ik heb de kabels wél netjes weggestopt. Deze zitten niet meer in de weg. Direct na de kaart heb ik een fan gemonteerd ter hoogte van de strip met gaatjes van het omhulsel. [Edit] Ik zie dat degene van de foto ook zijn drivebay heeft vergroot. Ook dit is bij mij niet van toepassing. Er passen netjes 2 HDD's in de drivebay. ![]() [/Edit] Heeft er iemand enig idee hoe ik de airflow kan veranderen of aan kan passen zodat de 60 a 70C airflow niet in mijn systeempje blijft? Thanx!
Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 01:55. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=61 De enige VGA koeler die iets volstrekt logisch doet, nl. de ontstane warmte afvoeren. Neemt wel een extra PCI slot in beslag, en ik neem aan dat zo'n barebone al niet teveel van die dingen heeft ![]()
|
![]() |
|
|