Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2001, 19:05
IvoS
IvoS is offline
Wie hebben er al eens een linkkabel gemaakt om je Ti(83) aan je pc te koppelen?? Ik heb dit ook al gedaan, maar het verzenden lijkt niet te lukken(geen enkele vorm van communicatie trouwens). Is er een probleem dat vaak opduikt en waar een simpele oplossing voor is??
naja, k check de hele boel nog maar eens...

greetz, IvoS

--Programmers all over the world are tryin' to create better foolproof programs, the universe is always tryin' to create better fools, so far, the universe is winning...--
Oud 05-11-2001, 20:13
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
IvoS schreef:
Wie hebben er al eens een linkkabel gemaakt om je Ti(83) aan je pc te koppelen?? Ik heb dit ook al gedaan, maar het verzenden lijkt niet te lukken(geen enkele vorm van communicatie trouwens). Is er een probleem dat vaak opduikt en waar een simpele oplossing voor is??
naja, k check de hele boel nog maar eens...

greetz, IvoS

--Programmers all over the world are tryin' to create better foolproof programs, the universe is always tryin' to create better fools, so far, the universe is winning...--

Ik heb er een gemaakt die het prima doet...

Wat voor 1 heb jij er? parallel/seriëel ?

En heb je wel de juiste software?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 19:46
IvoS
IvoS is offline
Ik heb een seriële 9 pins kabel, en ik gebruik Tigraplink(in blacklinkcable mode). Het ledje op de schakeling brand wel, dus het zou aan Tigraphlink kunnen liggen, maar het zou moeten werken...

Greetz, IvoS
Oud 06-11-2001, 19:52
Steefzz
Steefzz is offline
Ik heb hetzelfde probleem.
Ook een seriele.
Als ik m aansluit brand het ledje wel alleen ik kan idd ook nix verzenden en/of ontvangen.
Ik heb het ook al met verschillende programmas geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 20:06
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
Citaat:
Steefzz schreef:
Ik heb hetzelfde probleem.
Ook een seriele.
Als ik m aansluit brand het ledje wel alleen ik kan idd ook nix verzenden en/of ontvangen.
Ik heb het ook al met verschillende programmas geprobeerd.
mja, waar het waarschijnlijk aan licht:
de stereo plug is ni het zelfde als ti-83 plug. daardoor ken miscommunicatie optrede ofzow.
Oud 06-11-2001, 21:01
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Pinkeltje schreef:
mja, waar het waarschijnlijk aan licht:
de stereo plug is ni het zelfde als ti-83 plug. daardoor ken miscommunicatie optrede ofzow.
hmmz... zou kunnen

ik heb een TI-83 kabeltje stukgeknipt voor m'n PC-TI83 kabel
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 13:34
Timo
Timo is offline
Leuk dat er een topic verschijnt over dit omderwerp! Ik ben momenteel een helpfunctie aan het maken bij het GR-onderdeel van scholieren.com Waarschijnlijk ga ik vandaag wel iets online zetten. Dus check:
huiswerk.scholieren.com/rekenmachine

De meeste stereo-plugjes zijn te breed en passen niet in je TI. Misshcien kan je hemn ene beetje afschaven? zodat ie er wel in past. Een andere oplossing heeft bulbanos bedacht. Hij zet gewoon een vrouwelijke plufg aan het uiteinde van zijn kabel. Als laatste streekt hij dan een gewoon linkkabeltje tussen die vrouwelijke connector van zijn PC-kabel en zijn rekenmachine. Slim toch?! Binnen een paar weken komt er ook een artikel online over het bouwen van zo'n kabel.
Oud 09-11-2001, 20:58
IvoS
IvoS is offline
das mooi spikie! Er zijn al wel engelstalige instructies over het maken van een linkcable, maar nog geen uitgebreide NLtalige.
Oud 11-11-2001, 20:13
bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
IvoS schreef:
das mooi spikie! Er zijn al wel engelstalige instructies over het maken van een linkcable, maar nog geen uitgebreide NLtalige.
het is een beetje te zien wat je onder 'uitgebreid' verstaat, dus ik hoop dat dat wat op s.com komt genoeg zal zijn. Anders moet je dat laten weten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten