Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 16:52
Jozzy
Jozzy is offline
Ik ben van plan binnenkort een racestuurtje aan te schaffen voor de PC, maar ik weet niet echt wat nou goede merken zijn en wat echt brak is.
Kunnen jullie wat gebruikerservaringen neerzetten van verschillende sturen? Mijn budget is ongeveer 60 à 70 Euro, en als het echt, echt, ECHT een hele goede is, wil ik er nog wel hoogstens een Euro of 20 boven op gooien.....

Vast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2002, 17:46
mrhanky
mrhanky is offline
Ik denk dat ie iets over je budget heen gaat misschien, maar ik heb de Microsoft Sidewinder force feedback steering wheel.(er is ook een versie zonder force feedback, maar die vind k minder, aangezien et veel leuker is om een F1 spel te spelen met force feedback)
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er heeeeeel erg tevreden mee ben.
Geen problemen mee gehad.
Maar ik heb ook es rondgekeken bij vrienden en 1tje had deze en ik moet zeggen dat deze me ook wel beviel.
Hij is in ieder geval binnen je budget.
Dus ik denk dat et tussen deze 2 zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 18:15
Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Ik heb zelf ook de Microsoft precision racingwheel, alleen de versie zonder Force feedback. Bevalt goed!
Het is maar of je force feedback leuker/fijner vind, maar wanneer ik bij iemand anders speel wie wel Force feedback heeft zet ik het meestal uit.(das mijn smaak dan). \
Logitech heeft trouwens ook wel mooie stuurtjes. Gewoon een keer lang een PC-shop en gaan kijken, bij sommige winkels kun je ze ook uitproberen.
Oud 05-06-2002, 21:00
Jozzy
Jozzy is offline
Hmm, die Logitech ziet er wel interessant uit!! Logitech heeft altijd wel goede spullen, en nog binnen het budget ook!
Een vriend van mij heeft ook dat MS Precision Wheel zónder FF, en die bevalt prima, maar ik dacht laat ik eerst even rondkijken en -vragen voordat ik halsoverkop zo'n ding koop... Want om nou het dubbele te betalen (dat MS-ding mét FF kost toch iets van 115 Euro?) vind ik een beetje te veel van het goede, een dikke 250 gulden!
Probleem is dat ik nog nooit met FF gespeeld heb, dus dat zou ik eerst eens bij iemand moeten proberen of het prettig is; zo niet, dan koop ik toch liever die MS, gewoon omdat ik die al ken. Maar ja, dat wordt dus lastig

Bedankt iig!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 22:05
Koen
Koen is offline
Eventjes dit reviewtje van Ome Tom lezen en je weet een stuk meer denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 08:32
Jozzy
Jozzy is offline
Arrgggghhhhh, ik vergeet Ome Tom altijd Thnx for reminding me! Ik ga 'm ff lezen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 09:36
Jozzy
Jozzy is offline
Tom wil geloof ik dat ik een zo'n Logitech Momo-stuurtje koop; ik weet niet of mijn girorekening daar even blij mee zou zijn

Over die andere Logitech-dingen (bijv dat FF-ding van zo'n 60 Euro) zijn ze niet echt lovend daar... Ik ga denk ik toch maar voor de Microsoft Precision Wheel dan, dat vonden ze wel een goede (nee, ik heb geen XP ). Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 11:32
Koen
Koen is offline
Ik had zelf ook die Microsoft zonder FFB, prima stuur voor die prijs. Robuust, ligt lekker in de hand en functioneert prima. Zeker een aanrader
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:19
Jozzy
Jozzy is offline
Ja, ze zeiden bij Tommie dat het jammer is dat 'ie geen rubber heeft, maar dat vond ik eigenlijk geen probleem toen ik 'm bij die vriend uitprobeerde... Maar tóch liever die mét FF eigenlijk (wel voor 60 Euro natuurlijik )
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:50
chursel
chursel is offline
Logitech is beter dan Microsoft kwam producten als sturen en muisen
Oud 06-06-2002, 17:37
Jozzy
Jozzy is offline
Muis hoef ik niet voor m'n racegames En hoezo is Logitech beter dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten