![]() |
|
![]() |
Hey , check ff me site op http://www.sinas.bizland.com
Thanx , cu . PS: alle commentaar is welkom , argumenteer deze dan wel en probeer te helpen . Geef je idee erover en doe niet dom aub. Ik probeer echt m'n website te maken naar wat mensen willen
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Iedereen doet dan de moete om eens naar je site te gaan kijken en dan reageer je zo. When will people learn????
||
![]() |
Je hebt gelijk , maar geef jij dan ook ff goede kommentaar aub
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je site is gewoon klote, en wel om de volgende redenen:
-onduidelijk, dat blijkt ook uit de reacties -onoverzichtelijk -niet op alle resoluties even fijn -Die 'award' van jou.. heb je die echt gewonnen? Ik heb de database van die organisatie doorzocht, maar jouw site niet gevonden! Volgens mij lul jij maar wat bij elkaar. En daarnaast vindt ik dat je arrogant, uit de hoogte reageert, dus ik mag je ook nog eens niet.
|
onduidenlijk, onoverzichtenlijk, vresenlijke layout...
irritante popup.... waar ben je nou zo trots op? luister eens naar de commentaren ipv meteen in de verdediging schieten....
|
je hebt wel lekker veel bezoekers katten.. maar ik begrijp er echt geen kont van hoe je 5000 bezoekers per dag genereerd.. of heb je teller van een andere pagina geript? ... trouwens.. het is wel een 'hoe kost de hosting van m'n site het minst' site...
echt gewoon... GEENEEN plaatje of wat dan ook wat veel dataverkeer kan veroorzaken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Sitecheck topic (2) Manuzhai | 4 | 02-02-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic - deel 2 Verwijderd | 254 | 02-10-2003 06:56 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic. Koen | 500 | 01-07-2003 14:43 | |
Software & Hardware |
Sitecheck Maresa | 2 | 28-11-2001 17:57 |